Виховний план складено відповідно до:
Концепції національно – патріотичного виховання молоді, затвердженої Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерством освіти і науки України, Міністерством оборони України, Міністерством культури і туризму України 27.10.2009 №3754/981/538/49.
Гуманістичної системи виховання Згурівської гімназії (затверджено від 25 березня 2008року).
Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України (затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011 № 1243).
Національної програми виховання дітей та учнівської молоді в Україні від 01.07.2004 №1- 7/6- 98.
Програми виховної роботи «Дорога в майбутнє» (10-11 кл.) (автор Світлана Вегерінська, вчителя російської мови і зарубіжної літератури, Лучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Таращанського району).
Законів України:
- “Про освіту” від 23.01.1996р. №100/96 (зі змінами та доповненнями).
- “Про загальну середню освіту” від 13.05.1996р.№651XIV/
- “Про позашкільну освіту” від 22.06.2002 р. № 1841 –III
Нормативно – правових актів:
- Загальна декларація прав людини, прийнята і проголошена Генеральною асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року.
- Декларація прав дитини, проголошена Генеральною асамблеєю ООН 20 листопада 1999року.
- Конвенція про права дитини, прийнята Генеральною асамблеєю ООН 20 листопада 1989 року.
- Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, прийнята на Всесвітній зустрічі на вищому рівні в інтересах дітей, яка відбулася в ООН м.Нью – Йорка 30 вересня 1990 року.
- Конституція (Основний Закон) України, прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 року. Із змінами, внесеними Законом України від 8 грудня 2004 року № 2222 – IV/
Указів Президента:
- “Про затвердження Національної доктрини розвитку освіти” (від 17.04.2002р. № 347) 2002р.
- “Про додаткові заходи щодо забезпечення виконання національної програми “Діти України” на період до 2005 року від 24.01.2001 року №42/2001.
- “Про національну програму «Репродуктивне здоров’я 2001 – 2005 рр. від 26.03.2001р. №203/2001.
- “Про затвердження «Комплексної профілактики злочинності на 2001 – 2005 рр.” Від 25.12.2000р. №137/2000
- “Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України” від 07.09.2000р. №439
- “Про затвердження заходів на виконання Державної програми “Репродуктивне здоров’я нації” від 25.01.07. (на період до 2015 року).
- “Про затвердження заходів щодо виконання Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення “ від 01.02.10р. (на період до 2012 року).
- “Про Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України” від 31.10.11р.
- “Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві” від 11.06.12р. №677
- “Про затвердження Плану заходів міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді (на період до 2015року) 03.08.12р. №888
- “Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної компанії «Стоп насильству» (на період до 2015) від 30.12.10р.
Аналіз виховної роботи за 2012-2013 навчальний рік
Початок нового навчального року вніс кардинальні зміни в життя класу. Діти перейшли на новий етап власного зростання, вони стали на поріг дорослого життя: попереду ДПА, останній дзвоник, випуск і зустріч з новим світом.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату у колективі, який би сприяв творчому саморозвитку, саморозкриттю, спонукав би їх до діяльності, яка би дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Значну увагу приділяю формуванню у учнів комплексу особистісних якостей і рис характеру: чесність, порядність. З цією метою провожу бесіди, роз`яснювальну роботу, прагну обговорити кожен маленький інцидент, що трапляється у класі.
Класний керівник проводить виховну роботу, яка поєднує в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи. Були проведені години спілкування: «Я і колектив», «Підкоритися чи протистояти», «Прагніть досягти успіху», тренінги «Ні шкідливим звичкам», «Вчимося думати позитивно, виховні години різної тематики. Багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов`язку, відповідальності, культурної поведінки. Ці проблеми обговорювалися під час проведення виховних годин «Чи вмієте ви дружити?», «Умій відчути поруч із собою людину».
Взаємовідносини классного керівника і учнів классу на достатньому рівні. Діти прислухаються до зауважень та порад вчителя.
В цілому клас характеризується позитивно. Учні классу доброзичливі у спілкуванні, емоційно-відкриті, виховані, користуються повагою учнів гімназії.
Виховна робота із класним колективом будується на тісній співпраці з соціальним педагогом та шкільним психологом. Були проведені соціометричні дослідження, різного роду анкетування, оброблені результати яких лягли в основу визначення напрямків та форм виховної роботи у 2013-2014 навчальному році. Класний керівник тісно співпрацює з учителями-предметниками.
Більшість дітей у класі відповідально ставляться до навчання. Беруть активну участь у предметних олімпіадах, конкурсах інтелектуальних змаганнях.
Розвиток особистості учнів не припиняється і в позаурочний час. Діти із задоволенням відвідують музичну школу, секції з футболу, туризму, що значно впливає на формування їх інтересів.
Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. За ініціативи батьківського комітету були зібрані кошти та зроблено ремонт класного приміщення. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.
Головним проблемним завданням класного керівника за 2013 -2014 навчальний рік – це створення моделі учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності,співпраця класного керівника та активу учнівського самоврядування.
На наступний період виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків. Продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через учнівське самоврядування в класі та гімназії. Сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.
Листок здоров`я
11 клас
№п/п
|
Прізвіще та ім.`я
|
Вага
|
Зріст
|
Група здоров`я
|
Діагноз
|
1.
|
Білошапка Аліна
|
54,9
|
164
|
підготовча
|
Хронічний гострий дуоденіт
|
2.
|
Бодашко Катерина
|
54
|
173
|
підготовча
|
міомія
|
3.
|
Вишнівський Владислав
|
64
|
185
|
основна
|
здоровий
|
4.
|
Вінічук Іван
|
59,7
|
169
|
основна
|
|
5.
|
Вінник Єлизавета
|
49,8
|
162
|
основна
|
ДЖВШ Вт. кардіопатія
|
6.
|
Довгий Олег
|
53,3
|
175
|
основна
|
здоровий
|
7.
|
Здор Яна
|
46,2
|
157
|
підготовча
|
Вт. кардіопатія,
ДЖВШ
|
8.
|
Костюк Ярослав
|
66,4
|
175
|
основна
|
Хр. гострий дуоденіт
|
9.
|
Науменко Маргарита
|
49
|
168
|
основна
|
здорова
|
10.
|
Панасенко Світлана
|
62
|
169
|
підготовча
|
Вт. кардіопатія,
Хр. панкреатит
|
11.
|
Ткаченко Ірина
|
59,9
|
160
|
основна
|
здорова
|
План
виховної роботи
з учнями 11 класу
Класний керівник
І. О. Прокопенко
2013-2014
Вересень
Місячник здоров`я «Бережіть здоров`я змолоду»
Твоє здоров`я у твоїх руках,
Тож бережи його щоднини!
М. Темчук
Ціннісне ставлення до себе
Мета. Пропагування здорового способу життя, проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед дітей, формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров`я, оволодіння життєвими навичками здорового способу життя та безпечної для здров`я поведінки.
Девіз: «Шануймо, бережімо, любімо все, що дано нам для життя»
|
03. 09 – 07. 09
Тиждень знань
|
10. 09 – 14. 09
Тиждень безпеки руху
|
17 – 21. 09
Тиждень здоров`я»Сила+грація
|
24. 09 – 28. 09
Тиждень рідного краю
|
Основні
виховні
заходи
|
Свято знань.
Перший урок „На вічному шляху до Шевченка ”.
Класні збори „Плануємо своє завтра”.
Вибори активу класу.
|
Виховна година « Правила руху гідні поваги».
10. 09. Акція «Я обираю життя». Проведення флешмобу.
Конкурс знавців правил дорожнього руху.
|
Мультемедійна презентація „Фактори, що впливають на репродуктивне здоров`я молоді».
Спортивні змагання. Першість гімназії по футболу.
Усний журнал «Стежками любові та добра» (До 95-річчя від дня народження
В. О. Сухомлинського)
|
Урок-реквієм „Пам`ять при свічах”(До Дня визволення Згурівка від німецько-фашистських загарбників”.
Свято квітів «Краса рідного краю»
28. 09. День району. Участь у святі квітів, приготування композицій та їх захист.
|
Індиві
дуальна підтримка морального розвитку особистості
|
ГКК «Розпорядок робочого дня випускника».
|
Бесіда «Умій жити для людей» .
|
Діалог «Якщо я не за себе, то хто ж за мене? Але якщо я тільки за себе то для чого ж я» (М. Горький) .
|
Бесіда «Людина народжується для того, щоб залишити по собі слід вічний».
|
Пізнай себе
|
Розмова в колі «Які ми є?».
|
Анкета (IV.1) «Визначення рівня вихованості учнів».
|
Година психолога «Діагностика мікроклімату у класі».
|
Анкета „Моє ставлення до навчання”.
|
Школа сприяння здоров`ю
|
Поради лікаря „Формула здорового способу життя”.
|
Бесіда „Будь-яка рухова активність є корисною”.
|
Випуск стіннівки «Планета здоров`я»
|
Зустріч з медсестрою „Любов, шлюб, сім`я і здоров`я ”.
|
Фізичний розвиток та безпека дитини
|
Інструктаж з техніки безпеки під час навчальних занять та в позаурочний час.
|
Школа безпеки „Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди”.
|
Інструктаж «Безпека руху велосипедиста, мотоцикліста»
|
Бесіда «Небезпечні отруйні рослини та гриби». Профілактика харчових отруєнь.
|
Робота з батьками
|
Складання соціального паспорту класу.
|
Батьківські збори
- Круглий стіл „ Режим дня школяра”.
- Вибори БК класу.
|
Батьківський всеобуч. Формування позитивного ставлення учнів до власного здоровя»
|
Телефонний зв`язок з батьками «Запитуйте – відповідаємо».
|
Робота з громадськістю
|
Ярмарок професій. Зустріч з представниками Центру зайнятості.
|
Жовтень
Місячник гімназійних традицій «Я-учень школи».
Істинне призначення людини-
жити, а не існувати.
Джек Лондон
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Мета: виховувати свідомих громадян залучати до набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, залучаючи до різних традиційних гімназійних справ учнів, виховувати в них особистісні риси громадян української держави – розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, екологічної культури.
Девіз: «Від сім`ї до шкільної родини йде життя дитини»
|
30. 09 – 04. 10
Тиждень пошани вчителя
|
07. 10 – 11. 10
Тиждень патріотичного виховання
|
14. 10 – 18. 10
Тиждень науки і знань
|
21. 10 – 25. 10
Тиждень обдарованих дітей
|
Основні
виховні
заходи
|
30. 09 Трудовий десант
Бесіда «Вчимося бути вдячними».
Випуск газети №2 до Дня вчителя.
Привітання вчителів зі Святом вчителя. Участь у гімназійному святі «Учитель сяє для усіх зорею».
|
Фотоконкурс «Заповідні та пам` п пам `ятні місця Згурівки».
Бесіда-роздум «Оберіги рідного дому».
Поетична сторінка «Пам`ятаємо минуле заради майбутнього».
|
Урок пам`яті „Пройдуть роки, десятки років.. Цього ніколи не забути”.
День ООН. Інформаційно-пізнавальна хвилинка «Міжнародні організації, що захищають права дітей».
Свято врожаю.
День народження гімназії.
|
Інтелектуальна гра «Думай і вигравай».
Віртуальна екскурсія «Подорож в країни Права, Моралі, Закону».
|
Індивіду
альна підтримка розвитку особистості
|
Бесіда „Три горя є в людини:старість, смерть, погані діти ”.
|
Поради психолога „Обов`язок – головне джерело волі ”.
|
Бесіда «Людська вихованість не можлива без людської вдячності».
|
Відверта розмова „Чому скромність прикрашає людину”.
|
Пізнай себе
|
Анкета «Діагностика мікроклімату у класному колективі».
|
Зустріч з психологом «Спілкування у моєму житті»
|
Анкета «Самооцінка здібностей»
|
Анкета «Світ моїх захоплень».
|
Школа сприяння здоров`ю
|
Бесіда «Корисна їжа і здоров`я».
|
Поради лікаря „Правила безпечного вживання ліків”.
|
Година відкритих думок
„Правила власної безпеки”.
|
Бесіда „Дотримання правил особистої гігієни – основа здорового способу життя”.
|
Фізичний розвиток та безпека дитини
|
Інструктаж про поведінку біля водойм. У лісі під час осіннього відпочинку.
|
Бесіда „Правила безпеки при користуванні електроприладами”.
|
Бесіда „Як поводитися з незнайомими людьми”.
|
Інструктаж „Правила поведінки під час осінніх канікул”.
|
Робота з батьками
|
Консультаційний пункт «Виникло питання»
|
Телефонний зв`язок з батьками, запрошення до участі у святі врожаю.
|
Анкета „Характер взаємостосунків між учнями та батьками”.
|
Надіслати подяки батькам за активну участь у житті класу, за допомогу гімназії.
|
Робота з громад-
ськістю
|
Екскурсія до м. Київ. Музей під вдкритим небом «Пирогово».
|
Листопад
Місячник правових знань, правової пропаганди
«Я громадянин, я патріот, я житель свого села»
Того, хто прагне йти, доля веде, -
Хто не прагне, того – волоче.
Сенека
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Мета: Формування правової культури передбачає прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і забезпечення знань про прав і обов`язки громадян України, виконання ними Законів України.
Девіз: «Закон і право для всіх єдині»
|
04. 11 – 08. 11
Тиждень правової освіти
|
11. 11 - 15. 11
Тиждень правової освіти
|
18. 11 – 22. 11
Тиждень вивчення законів
|
25. 11 – 29. 11
Тиждень пам`яті жертв Голодомору та політичних репресій
|
Основні
виховні
заходи
|
Брейн-ринг правознавців «У королівстві Феміди».
Випуск стінгазети до Дня української мови та писемності «Магія слова»
Дискусія «Що значить бути патріотом сьогодення».
|
Випуск стінгазети «Калейдоскоп права».
Діалог «Сучасна демократія: що це таке».
15.11 –День толерантності у гімназії. Семінар «Молодіжні культури. Моє ставлення до них».
Політдайджест «Найвизначніші пам`ятки правової культури».
|
Година спілкування «Закон обов'язковий для всіх».
Твір на правову тему: «Справжній громадянин…Хто він?»
КТС Збір висловлювань, прислів`їв про право «Перехрестя Мудрого Закону».
|
Урок-реквієм „Знак української скорботи”.
Виставка –конкурс «Скарби рідного краю».
25.11 -175 років від дня народження І. С. Нечуя-Левицького «Життєвими і творчими стежинами письменника».
|
Індивідуальна підтримка розвитку особистості
|
Бесіда „Умій контролювати свої бажання ”
|
Поради „Як подолати невдачу” .
|
Зустріч з юристом „До чого може призвести порушення правил поведінки”
|
Бесіда „Бережи свій час” .
|
Пізнай себе
|
Зустріч з психологом гімназії «Інформування дітей старшого шкільного віку про те, як захистити себе від захворювання на ВІЛ/СНД»
|
Година спілкування «Види взаємодії».
|
Анкета «Самооцінка здібностей».
|
Презентація книги Іржі Томана «Як удосконалювати самого себе».
|
Школа сприяння здоров`ю
|
Поради лікаря „Профілактика грипу”.
|
Консультація „Умови здорового сну”
|
Година спілкування
„Від шкідливої звички до хвороби».
|
Профілактика „шкільних хвороб”.
|
Фізичний розвиток та безпека дитини
|
Поради Королеви Безпеки
„Льодостав! Ожеледиця!”
|
Тематичний диктант з техніки безпеки та охорони праці
|
Пам`ятка „Правила поводження з незнайомими предметами”.
|
Школа безпеки „Правила безпечної поведінки на дорогах та водоймах у зимовий період”.
|
Робота з батьками
|
Батьківський лекторій „Батьки – перші вихователі дитячих душ ”.
|
Батьківські збори «Особливості організації навчальної праці учня 11 класу».
|
Телефонний зв`язок з батьками учнів, які мають проблеми з навчанням та поведінкою.
|
Консультація «Куди звернутись з питань захисту прав дитини».
|
Робота з
громадськістю
|
Зустріч з представниками Центру сім`ї та молоді
|
Грудень
Місячник українознавства „Я, родина, Україна”
Хто сіє зерно золоте
В землі палку невтому,
Той сам пшеницею зросте
На полі вселюдському
М. Т. Рильський
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Основні завдання національного виховання: Виховувати школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій, плекати інтелектуально розвинену, духовно багату, цілісну особистість; формувати в учнів національну свідомість, історичну пам`ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.
Девіз: «Хто вміє віночок вити, той уміє життя любити»
|
02. 12 – 06. 12
Тиждень військово-патріотичного виховання
|
09. 12 – 13. 12
Грінченківський тиждень
|
16 – 20. 12
Тиждень народознавства
|
- 3 – 27. 12
Тиждень новорічних свят
|
Основні
виховні
заходи
|
01.12 –Всесвітній день боротьби зі СНІДом
Виховна година «Чи бути здоровим – вирішуєш ти!»
Випуск стіннівки „Вони захищають Батьківщину”.
Крулий стіл «Конституція – Основний закон держави».
06. 12.День Збройних сил України.
|
Читацька конференція за творами Бориса Грінченка «Є чари в тихім слові…»
Усний журнал «Плоди достиглі Грінченка і Даля».
Літературна вікторина «Що ми знаємо про Бориса Гінченка».
|
Заочна екскурсія «Шляхами українських митців».
Акція „Добре серце”.
Конкурс „Новорічний подарунок”
Народознавча вікторина.
Конкурс «Об`єднаймося ж брати мої».
|
Новорічне шоу.
Робота трудової фабрики „Новорічні прикраси”.
Класна година:
- підсумки I семестру. Причини успіхів, невдач.
- завдання на II семестр.
Трудовий десант.
|
Індиві
дуальна підтрика розвитку особистості
|
Поради „Як бути комунікабельним?”.
|
Година спілкування «Як стати лідером?»
|
Зустріч з психологом „Найскладніше - не відстоювати власну думку, а мати її”.
|
Бесіда «Любов до ближнього – джерело величі людини».
|
Пізнай себе
|
Тест на визначення рівня відповідальності старшокласників.
|
Анкета «Дорослі та підлітки».
|
Розмова в колі «Як би ми жили, як би могли жити так, як хочеться».
|
Анкета «Як я розумію обов`язок”.
|
Я і моє здоров`я
|
Всесвітній день боротьби зі СНІДом
Профілактичні диктанти
Година психолога «Правда про наркотики».
|
Консультація «Як організувати свій відпочинок?»
|
Діагностика рівня розумового розвитку, пам`яті, уваги, мислення».
|
Бесіда „Безпечний комп`ютер”.
|
Фізичний розвиток та безпека дитини
|
Поради „Щоб ковзани та лижі приносили лише задоволення”.
|
Бесіда „Зимові ігри та розваги. Не забувай про безпеку”.
|
Пам`ятка з пожежної безпеки під час проведення
Новорічних свят.
|
Інструктаж „Правила поведінки під час зимових канікул”.
|
Робота з батьками
|
Консультація-практикум «Інтернет – безпека підлітків».
|
Батьківський лекторій „Роль сім`ї та школи у вихованні громадських почуттів учнівської молоді».
|
Засідання батьківського комітету:
- організаційні питання з проведення Нового року;
- інше.
|
Довести до відома батьків підсумки навчальних досягнень учнів за I семестр.
Подяки батькам.
|
Робота з громадськістю
|
Зустрічі з працівниками військкомату, воїнами Збройних Сил України
|
11-й класс
Батьківські збори
ПЕРШІ ЗБОРИ. РЕЖИМ ДНЯ ШКОЛЯРА
Питання для обговорення:
- Яким повинен бути оптимальний обсяг домашніх завдань у 11-му класі?
- Скільки часу необхідно десятикласникам для повноцінного виконання домашніх завдань і позитивної підготовки з усіх навчальних предметів, а також із профільних дисциплін?
- Яке місце й у якому обсязі займає додаткова література при самостійній підготовці одинадцатикласників? (Загальні й індивідуальні рекомендації учителів-предметників.)
- Які побажання по відношенню до організації харчування, його якості висловлюють
|