Вівторок, 23.04.2024, 20:16
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховний план складено відповідно до:

Концепції національно – патріотичного виховання молоді, затвердженої Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерством освіти і науки України, Міністерством оборони України, Міністерством культури і туризму України 27.10.2009 №3754/981/538/49.

   Гуманістичної системи виховання Згурівської гімназії (затверджено від 25 березня 2008року).

   Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів  загальноосвітніх навчальних закладів України (затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011 № 1243).

   Національної програми виховання дітей та учнівської молоді в Україні від 01.07.2004 №1- 7/6- 98.

Програми виховної роботи «Дорога в майбутнє» (10-11 кл.) (автор Світлана Вегерінська,  вчителя російської мови і зарубіжної літератури, Лучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Таращанського району).

Законів України:

  1. “Про освіту”  від  23.01.1996р. №100/96 (зі змінами та доповненнями).
  2. “Про загальну середню освіту” від  13.05.1996р.№651XIV/
  3. “Про позашкільну освіту” від 22.06.2002 р. № 1841 –III

Нормативно – правових актів:

  1. Загальна декларація прав людини, прийнята і проголошена Генеральною асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року.
  2. Декларація прав дитини, проголошена Генеральною асамблеєю ООН 20 листопада 1999року.
  3. Конвенція про права дитини, прийнята Генеральною асамблеєю ООН 20 листопада 1989 року.
  4. Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, прийнята на Всесвітній зустрічі на вищому рівні в інтересах дітей, яка відбулася в ООН м.Нью – Йорка 30 вересня 1990 року.
  5. Конституція (Основний Закон) України, прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 року. Із змінами, внесеними Законом України від 8 грудня 2004 року № 2222 – IV/

Указів Президента:

  1. “Про затвердження Національної доктрини розвитку освіти” (від 17.04.2002р. № 347) 2002р.
  2. “Про додаткові заходи щодо забезпечення виконання національної програми “Діти України” на період до 2005 року від 24.01.2001 року №42/2001.
  3. “Про національну програму «Репродуктивне здоров’я 2001 – 2005 рр. від 26.03.2001р. №203/2001.
  4. “Про затвердження «Комплексної профілактики злочинності на 2001 – 2005 рр.” Від 25.12.2000р. №137/2000

 

  1. “Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України” від 07.09.2000р. №439
  2. “Про затвердження заходів на виконання Державної програми “Репродуктивне здоров’я нації” від 25.01.07. (на період до 2015 року).
  3. “Про затвердження заходів щодо виконання Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення “ від 01.02.10р. (на період до 2012 року).
  4. “Про Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України” від 31.10.11р.
  5. “Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві” від 11.06.12р. №677
  6. “Про затвердження Плану заходів міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді (на період до 2015року) 03.08.12р. №888
  7. “Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної компанії «Стоп насильству» (на період до 2015) від 30.12.10р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз виховної роботи за 2012-2013 навчальний рік

          Початок нового навчального року вніс кардинальні зміни в життя класу. Діти перейшли на новий етап власного зростання, вони стали на поріг дорослого життя: попереду ДПА, останній дзвоник, випуск і зустріч з новим світом.

       Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату у колективі, який би сприяв творчому саморозвитку, саморозкриттю, спонукав би їх до діяльності, яка би дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

        Значну увагу приділяю формуванню у учнів комплексу особистісних якостей і рис характеру: чесність, порядність. З цією метою провожу бесіди, роз`яснювальну роботу, прагну обговорити кожен маленький інцидент, що трапляється у класі.

       Класний керівник проводить виховну роботу, яка поєднує в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи. Були проведені години спілкування: «Я і колектив», «Підкоритися чи протистояти», «Прагніть досягти успіху», тренінги «Ні шкідливим звичкам», «Вчимося думати позитивно, виховні години різної тематики. Багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов`язку, відповідальності, культурної поведінки. Ці проблеми обговорювалися під час проведення виховних годин «Чи вмієте ви дружити?»,   «Умій відчути поруч із собою людину».

       Взаємовідносини классного керівника і учнів классу на достатньому рівні. Діти прислухаються до зауважень та порад вчителя.

В цілому клас характеризується позитивно. Учні классу доброзичливі у спілкуванні, емоційно-відкриті, виховані, користуються повагою учнів гімназії.

        Виховна робота із класним колективом будується на тісній співпраці з соціальним педагогом та шкільним психологом. Були проведені соціометричні дослідження, різного роду анкетування, оброблені результати яких лягли в основу визначення напрямків та форм виховної роботи у 2013-2014 навчальному році. Класний керівник тісно співпрацює з учителями-предметниками.

          Більшість дітей у класі відповідально ставляться до навчання.  Беруть активну участь у предметних олімпіадах, конкурсах інтелектуальних змаганнях.

                Розвиток особистості учнів не припиняється і в позаурочний час. Діти із задоволенням відвідують музичну школу, секції з футболу, туризму, що значно впливає на формування їх інтересів.

        Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. За ініціативи батьківського комітету були зібрані кошти та зроблено ремонт класного приміщення. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.            

       Головним проблемним завданням класного керівника за 2013 -2014 навчальний рік – це створення моделі учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності,співпраця класного керівника та активу учнівського самоврядування.             

     На наступний період виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків. Продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі та гімназії. Сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.            

 

 

 

 

 

 

Листок здоров`я

11    клас

 

№п/п

Прізвіще та ім.`я

Вага

Зріст

Група здоров`я

 

Діагноз

1.

Білошапка Аліна

54,9

164

підготовча

Хронічний гострий дуоденіт

2.

Бодашко Катерина

54

173

підготовча

міомія

3.

Вишнівський Владислав

64

185

основна

здоровий

4.

Вінічук Іван

59,7

169

основна

 

5.

Вінник Єлизавета

49,8

162

основна

ДЖВШ Вт. кардіопатія

6.

Довгий Олег

53,3

175

основна

здоровий

7.

Здор Яна

46,2

157

підготовча

Вт. кардіопатія,

ДЖВШ

8.

Костюк Ярослав

66,4

175

основна

Хр. гострий дуоденіт

9.

Науменко Маргарита

49

168

основна

здорова

10.

Панасенко Світлана

62

169

підготовча

Вт. кардіопатія,

Хр. панкреатит

11.

Ткаченко Ірина

59,9

160

основна

здорова

 

 

План

виховної роботи

з учнями 11 класу

 

 

                          

Класний керівник

І. О. Прокопенко 

 

 

 

2013-2014

 

 

 

 

Вересень

Місячник здоров`я «Бережіть здоров`я змолоду»

                                                                                                             Твоє здоров`я у твоїх руках,

                                                                                                             Тож бережи його щоднини!

                                                                                                                                             М. Темчук

Ціннісне ставлення до себе

Мета.  Пропагування здорового способу життя, проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед дітей, формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров`я, оволодіння  життєвими  навичками здорового способу життя та безпечної для здров`я поведінки.

Девіз: «Шануймо, бережімо, любімо все, що дано нам для життя»

 

            

 

 

03.  09 – 07.  09

Тиждень знань

 

 

10. 09 – 14. 09

Тиждень безпеки руху

 

 

17 – 21. 09

Тиждень здоров`я»Сила+грація

 

 

24. 09 – 28. 09

Тиждень рідного краю

 

Основні

виховні

заходи

Свято знань.

Перший урок „На вічному шляху до Шевченка ”.

Класні збори „Плануємо своє завтра”.

Вибори активу класу.

 

 

Виховна година « Правила руху гідні поваги».

10. 09. Акція «Я обираю життя». Проведення флешмобу.

Конкурс знавців правил дорожнього руху.

Мультемедійна презентація „Фактори, що впливають на репродуктивне здоров`я молоді».

Спортивні змагання. Першість гімназії по футболу.

Усний журнал «Стежками любові та добра» (До 95-річчя від дня народження

В. О. Сухомлинського)

Урок-реквієм „Пам`ять при свічах”(До Дня визволення Згурівка від німецько-фашистських загарбників”.

Свято квітів «Краса рідного краю»

28. 09. День  району. Участь у святі квітів, приготування композицій та їх захист.

 

Індиві

дуальна  підтримка  морального розвитку особистості

 

ГКК «Розпорядок робочого дня випускника».

 

Бесіда «Умій жити для людей» .

 

Діалог «Якщо я не за себе, то хто ж за мене? Але якщо я тільки за себе то для чого ж я» (М. Горький) .

 

Бесіда «Людина народжується для того, щоб залишити по собі слід вічний».

 

Пізнай себе

 

Розмова в колі «Які ми є?».

 

Анкета (IV.1) «Визначення рівня вихованості учнів».

 

Година психолога «Діагностика мікроклімату у класі».

 

Анкета „Моє ставлення до навчання”.

 

 

Школа сприяння здоров

 

Поради лікаря „Формула здорового способу життя”.

 

Бесіда  „Будь-яка рухова активність є корисною”.

 

Випуск стіннівки «Планета здоров`я»

 

 

Зустріч з медсестрою „Любов, шлюб, сім`я і здоров`я ”.

 

Фізичний розвиток та безпека дитини

 

Інструктаж з техніки безпеки під час навчальних занять та в позаурочний час.

 

Школа безпеки „Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди”.

 

Інструктаж  «Безпека руху велосипедиста, мотоцикліста»

 

Бесіда «Небезпечні отруйні рослини та гриби». Профілактика харчових отруєнь.

 

Робота з батьками

 

Складання соціального паспорту класу.

 

Батьківські збори

- Круглий стіл „ Режим дня школяра”.

- Вибори БК класу.

 

 Батьківський всеобуч. Формування позитивного ставлення учнів до власного здоровя»

 

Телефонний зв`язок з батьками «Запитуйте – відповідаємо».

Робота з громадськістю

 

Ярмарок професій. Зустріч з представниками Центру зайнятості.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

Місячник гімназійних традицій «Я-учень школи».

Істинне призначення людини-

                    жити, а не існувати.

                                     Джек Лондон

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

    Мета: виховувати свідомих громадян залучати до набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, залучаючи до різних традиційних гімназійних справ учнів, виховувати в них особистісні риси громадян української держави – розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, екологічної культури.

Девіз: «Від сім`ї до шкільної родини йде життя дитини»

 

 

30. 09 – 04. 10

Тиждень пошани вчителя

 

 

07. 10 – 11. 10

Тиждень патріотичного виховання

 

 

14. 10 – 18. 10

Тиждень науки і знань

 

 

21. 10 – 25. 10

Тиждень обдарованих дітей

 

Основні

виховні

заходи

30. 09 Трудовий десант

Бесіда «Вчимося бути вдячними».

Випуск газети №2  до Дня вчителя.

Привітання вчителів зі Святом вчителя. Участь у гімназійному святі «Учитель сяє для усіх зорею».

 

   Фотоконкурс «Заповідні та пам`  п пам `ятні місця Згурівки».

Бесіда-роздум  «Оберіги рідного дому».

Поетична сторінка «Пам`ятаємо минуле заради майбутнього».

Урок пам`яті „Пройдуть роки, десятки років.. Цього ніколи не забути”.

День ООН. Інформаційно-пізнавальна хвилинка «Міжнародні організації, що захищають права дітей».

Свято врожаю.

День народження гімназії.

Інтелектуальна гра «Думай і вигравай».

Віртуальна екскурсія «Подорож в країни  Права, Моралі, Закону».

Індивіду

альна  підтримка  розвитку особистості

 

Бесіда „Три горя є в людини:старість, смерть, погані діти ”.

 

 

Поради психолога „Обов`язок – головне джерело волі ”.

 

 

Бесіда «Людська вихованість не можлива без людської вдячності».

 

Відверта розмова „Чому скромність прикрашає людину”.

 

 

Пізнай себе

 

Анкета «Діагностика мікроклімату у класному колективі».

 

Зустріч з психологом «Спілкування у моєму житті»

 

Анкета «Самооцінка здібностей»

 

Анкета «Світ моїх захоплень».

Школа сприяння здоров

 

Бесіда «Корисна їжа і здоров`я».

 

Поради лікаря „Правила безпечного вживання ліків”.

 

 

Година відкритих думок

„Правила власної безпеки”.

 

Бесіда „Дотримання правил особистої гігієни – основа здорового способу життя”.

 

Фізичний розвиток та безпека дитини

 

Інструктаж про поведінку біля водойм. У лісі під час осіннього відпочинку.

 

Бесіда „Правила безпеки при користуванні електроприладами”.

 

Бесіда „Як поводитися з незнайомими людьми”.

 

Інструктаж „Правила поведінки під час осінніх канікул”.

 

Робота з батьками

 

Консультаційний пункт «Виникло питання»

 

Телефонний зв`язок з батьками, запрошення до участі у святі врожаю.

 

Анкета „Характер взаємостосунків між учнями та батьками”.

 

 

Надіслати подяки батькам за активну участь у житті класу, за допомогу гімназії.

Робота з громад-

ськістю

 

Екскурсія до м. Київ. Музей під вдкритим небом «Пирогово».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

Місячник правових знань, правової пропаганди

«Я громадянин, я патріот, я житель свого села»

Того, хто прагне йти, доля веде, -

Хто не прагне, того – волоче.

                                         Сенека

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Мета: Формування правової культури передбачає прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і забезпечення знань про прав і обов`язки громадян України, виконання ними Законів України.

Девіз: «Закон і право для всіх єдині»

 

 

 

04. 11 – 08. 11

Тиждень правової освіти

 

 

11. 11 -  15. 11

Тиждень правової освіти

 

 

18. 11 – 22. 11

Тиждень вивчення законів

 

 

 25. 11 – 29. 11

Тиждень пам`яті жертв Голодомору та політичних репресій

 

Основні

виховні

заходи

Брейн-ринг  правознавців «У королівстві Феміди».

Випуск стінгазети до Дня української мови та писемності  «Магія слова»

Дискусія «Що значить бути патріотом сьогодення».

Випуск стінгазети «Калейдоскоп права».

Діалог «Сучасна демократія: що це таке».

15.11 –День толерантності у гімназії. Семінар «Молодіжні культури. Моє ставлення до них».

Політдайджест «Найвизначніші пам`ятки правової культури».

Година спілкування «Закон обов'язковий для всіх».

Твір на правову тему: «Справжній громадянин…Хто він?»

КТС Збір висловлювань, прислів`їв про право «Перехрестя Мудрого Закону».

Урок-реквієм „Знак української скорботи”.

Виставка –конкурс «Скарби рідного краю».

25.11 -175 років від дня народження І. С. Нечуя-Левицького «Життєвими і творчими стежинами письменника».

 

Індивідуальна  підтримка  розвитку особистості

 

Бесіда „Умій контролювати свої бажання

 

Поради „Як подолати невдачу” .

 

Зустріч з юристом „До чого може призвести порушення правил поведінки”

 

 

Бесіда „Бережи свій час” .

 

Пізнай себе

 

Зустріч з психологом гімназії «Інформування дітей старшого шкільного віку про те, як захистити себе від захворювання  на ВІЛ/СНД»

 

Година спілкування «Види взаємодії».

 

Анкета «Самооцінка здібностей».

 

Презентація книги Іржі Томана «Як удосконалювати самого себе».

 

Школа сприяння здоров

 

Поради лікаря „Профілактика грипу”.

 

 

Консультація „Умови здорового сну”

 

Година спілкування

„Від шкідливої звички до хвороби».

 

Профілактика „шкільних хвороб”.

 

Фізичний розвиток та безпека дитини

 

Поради Королеви Безпеки

„Льодостав! Ожеледиця!”

 

Тематичний диктант з техніки безпеки та охорони праці

 

Пам`ятка „Правила поводження з незнайомими предметами”.

 

Школа безпеки „Правила безпечної поведінки на дорогах та водоймах  у зимовий період”.

 

Робота з батьками

 

Батьківський лекторій „Батьки – перші вихователі дитячих душ ”.

 

Батьківські збори «Особливості організації навчальної праці учня 11 класу».

 

Телефонний зв`язок з батьками учнів, які мають проблеми з навчанням та поведінкою.

 

Консультація  «Куди звернутись з питань захисту прав дитини».

Робота з

громадськістю

 

Зустріч з представниками Центру сім`ї та молоді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

Місячник українознавства „Я, родина, Україна”

Хто сіє зерно золоте

      В землі палку невтому,

          Той сам пшеницею зросте

     На полі вселюдському

                                             М. Т. Рильський

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Основні завдання національного виховання: Виховувати школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій, плекати інтелектуально розвинену, духовно багату, цілісну особистість; формувати в учнів національну свідомість, історичну пам`ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.

Девіз: «Хто вміє віночок вити, той уміє життя любити»

 

 

 

02. 12 –  06. 12

Тиждень військово-патріотичного виховання

 

 

09. 12 – 13. 12

Грінченківський тиждень

 

16 – 20. 12

Тиждень народознавства

 

 

  1. 3 – 27. 12

Тиждень новорічних свят

 

Основні

виховні

заходи

01.12 –Всесвітній день боротьби зі СНІДом

Виховна година «Чи бути здоровим – вирішуєш ти!»

Випуск стіннівки  „Вони захищають Батьківщину”.

Крулий стіл «Конституція – Основний закон держави».

06. 12.День Збройних сил України.

Читацька конференція за творами Бориса Грінченка «Є чари в тихім слові…»

Усний журнал «Плоди достиглі Грінченка і Даля».

Літературна вікторина «Що ми знаємо про Бориса Гінченка».

 

Заочна екскурсія «Шляхами українських митців».

Акція „Добре серце”.

Конкурс „Новорічний подарунок”

Народознавча вікторина.

Конкурс «Об`єднаймося ж брати мої».

Новорічне шоу.

Робота трудової фабрики „Новорічні прикраси”.

Класна година:

- підсумки I семестру. Причини успіхів, невдач.

- завдання на II семестр.

Трудовий десант.

 

Індиві

дуальна  підтрика  розвитку особистості

 

Поради „Як бути комунікабельним?”.

 

 

Година спілкування «Як стати лідером?»

 

Зустріч з психологом „Найскладніше - не відстоювати власну думку, а мати  її”.

 

Бесіда  «Любов до ближнього – джерело величі людини».

 

Пізнай себе

 

Тест на визначення рівня відповідальності старшокласників.

 

Анкета  «Дорослі та підлітки».

 

Розмова в колі «Як би ми жили, як би могли жити так, як хочеться».

 

Анкета  «Як я розумію обов`язок”.

Я і моє здоров

Всесвітній день боротьби зі СНІДом

Профілактичні диктанти

Година психолога «Правда про наркотики».

 

Консультація  «Як  організувати свій відпочинок?»

 

Діагностика  рівня розумового розвитку, пам`яті, уваги, мислення».

 

Бесіда „Безпечний комп`ютер”.

 

Фізичний розвиток та безпека дитини

 

Поради „Щоб ковзани та лижі приносили лише задоволення”.

 

Бесіда „Зимові ігри та розваги. Не забувай про безпеку”.

 

Пам`ятка з пожежної безпеки під час проведення

Новорічних свят.

 

Інструктаж „Правила поведінки під час зимових канікул”.

 

Робота з батьками

 

Консультація-практикум «Інтернет – безпека підлітків».

 

Батьківський лекторій „Роль сім`ї та школи у вихованні громадських почуттів учнівської молоді».

Засідання батьківського комітету:

- організаційні питання з проведення Нового року;

- інше.

Довести до відома батьків підсумки навчальних досягнень учнів за I семестр.

Подяки батькам.

Робота з громадськістю

 

Зустрічі з працівниками військкомату,  воїнами Збройних Сил України

 

 

 

 

11-й класс

Батьківські збори

ПЕРШІ ЗБОРИ. РЕЖИМ ДНЯ ШКОЛЯРА

Питання для обговорення:

  • Яким повинен бути оптимальний обсяг домашніх завдань у 11-му класі?
  • Скільки часу необхідно десятикласникам для повноцінного виконання домашніх завдань і позитивної підготовки з усіх навчальних предметів, а також із профільних дисциплін?
  • Яке місце й у якому обсязі займає додаткова література при самостійній підготовці одинадцатикласників? (Загальні й індивідуальні рекомендації учителів-предметників.)
  • Які побажання по відношенню до організації харчування, його якості висловлюють
Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz