Протягом 2012-2013 н.р. соціальний педагог
працював над проблемним питанням
«Формування соціально активної і компетентної особистості
з чітко визначеною громадянською позицією.»
У своїй роботі соціальний педагог керується програмами:
- Загальнодержавна програма забезпечення профілактики ВІЛ – інфікованих і хворих
на СНІД на 2009 2013 роки,
- Державна цільова програма «Молодь України» на 2009-2015 роки,
- Державна програма підтримки сім»ї
на період до 2010 року,
- Державна програма «Репродуктивне здоров»я нації» на період до 2015 року,
- Комплексна програма профілактики правопорушень на 2007 – 2009 роки,
- Обласна програма «Обдарована дитина» на 2003 – 2012 роки,
- Загальнодержавна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН
про права дитини» на період 2016 року,
- Державна цільова соціальна програма зменшення шкідливого впливу тютюну на
здоров»я населення на період до 2012 року.
Відповідно до цього плануються різноманітні заходи:
1)
соціально – перетворювальні (сприяння соціально – професійному визначенню
особистості та адаптації в соціумі – проводилося анкетування «Вивчення
професійних уподобань учнів», «Твій вільний час та уподобання», «Ти –
одинадцятикласник», тренінги «Підліток і оточуючі його люди. Визначення своєї
життєвої ролі», «Вибір професії», «Ти і твій внутрішній світ», «Кожна людина –
унікальна й неповторна особистість»,
«Професійні вимоги. Поділ професій за метою праці», зустрічі із
працівниками служби зайнятості, з випускниками начального закладу,
представниками навчальних закладів з метою профорієнтації),
2)
профілактичні ( тютюнопаління, наркоманії, антиалкогольна та антинаркотична
просвіта - тренінги «Здоров»я – це
життя», «Формування позитивного психологічного клімату в колективі», «Перевага
життя без наркотиків», анкетування, бесіди»Вплив наркотичних і токсичних
речовин», «Це шкодить здоров»ю», «Твоє майбутнє у твоїх руках», «Курити чи не
курити?», випуск стінгазет, проведення вечорів.,
3)
консультативні ( консультативна робота за потребою учнів, для батьків з питань
соціальної адаптації дитини до закладу освіти,
виховання дітей, індивідуальні консультації для педагогічних працівників,
4)
захисні ( залучення організацій та установ, з якими співпрацює соціальний
педагог, виступи на батьківських зборах, конференціях з актуальних проблем
захисту і прав дитини – «Співпраця сім»ї та школи на сучасному етапі»,
«Самоосвіта батьків як важливий фактор стимулювання пізнавальної діяльності
дітей», «Конфлікти вчителів і батьків», «Хлопчиська та дівчиська : особливості
виховання», «Чи треба прислухатися до думки батьків стосовно майбутньої
професії?», «Мудрість батьківського виховання», «Увага! Рифи: телебачення і
комп»ютер», «Ваша дитина –
випускник»; участь у педагогічних нарадах та консиліумах з висвітлення соціально
– педагогічних питань та інформування педколективу з питань охорони та захисту
дитинства),
5)
прогностичні ( проведення шкільних
форм дозвілля ,опитувань, анкетувань, тренінгів, ділових ігор, круглих столів;
опитування, анкетування на батьківських зборах класу, школи; участь у педрадах,
консиліумах, висвітлення соціально – педагогічних питань, соціальної адаптації
учнів.),
6)
діагностичні (складання соціального паспорту школи, класу, учнів; діагностика
раннього виявлення залежностей (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, вивчення
особливостей соціально адаптаційного періоду учнів 1, 5, 10 –х класів).
У 2013 – 2014 продовжу
працювати над проблемним питанням:
«Формування
соціально активної і компетентної особистості
з чітко визначеною громадянською
позицією»
Основні завдання на рік:
1.
участь у реалізації державних програм, наказів та рішень колегій Міністерства
освіти та науки України;
2.
проведення роботи з оптимізації
навчально - виховного процесу;
3.
створення банку даних соціально –
незахищених категорій дітей;
4.
контроль за соціальним та психічним
здоров’ям учасників навчально – виховного процесу;
5.
сприяння у створенні умов для
гармонійного розвитку особистості;
6.
соціальний та психологічний супровід розвитку підлітків;
7.
запобігання конфліктів в учнівських колективах;
8.
попередження суїцидальної поведінки підлітків та юнаків;
9.
корекція негативної поведінки та вад психічного розвитку учнів;
10.
корекція неадекватної поведінки учнів;
11.
здійснення профілактичної роботи, спрямованої на профілактику правопорушень
серед неповнолітніх;
12.
здійснення роз’яснювальної роботи серед неповнолітніх щодо здорового способу
життя.
Цілі соціально – педагогічної діяльності:
-
розвивати процес випереджальної соціалізації, тобто знайомити всіх учнів,
незалежно від їхнього походження, з їхніми рольовими перспективами й шансами в
суспільстві, із суспільними запитами, готовити їх до критичного сприйняття цих
перспектив; в соціальних процесах на стадії навчання й вибору професії;
-
створення сприятливих умов для розвитку дитини;
-
установлення зв»язків і партнерських відносин між родиною й освітньою установою;
-
встановлення гуманних, морально здорових відносин у соціальному середовищі;
-
взаємодія із учителями, батьками ( особами, їх що заміняють), фахівцями
соціальних служб, сімейних і молодіжних служб зайнятості.
Вересень
І.Організаційно – методична робота
№
п/п |
Зміст роботи |
З ким проводиться |
1. |
Розробка перспективного плану роботи соціального
педагога на 2013-2014 н.р. |
Соціальний педагог |
2. |
Поповнення матеріалами інформаційного куточка
соціального педагога (новини, поради,
рекомендації).(Постійно) |
Соціальний педагог |
3. |
Опрацювання методичної літератури. |
Соціальний педагог |
ІІ. Психодіагностична робота
1. |
Анкета первинного знайомства з учнями 1,5 класів |
1, 5 класи |
2. |
Тренінг «Здоров»я – це життя» |
1 - 4 класи |
3 |
Тренінг
«Негативний вплив куріння на здоров»я та імідж
молоді». |
8 -11 класи |
4. |
Анкета «Моя комунікабельність». |
9-11 класи |
5. |
Проведення години спілкування зі
старшокласниками «Мистецтво жити в мирі і
злагоді», просвітницька робота з педагогами –
виступ «Принцип толерантності у педагогічній
діяльності». |
10-11 класи, вчителі |
ІІІ. Робота з учнями
1. |
Спостереження за адаптацією учнів 1, 5 класів до
нових умов навчання. Дослідження мікроклімату у
класному колективі, структури взаємовідносин. |
1, 5 класи |
2. |
Групова соціальна корекція «Наше здоров»я в
наших руках». |
5-7 класи |
3. |
Диспут «Шкідливі звички чи життя в своє
задоволення». |
8-11 класи |
4. |
Тренінг «Стежинка самопізнання» |
9-11 класи |
5. |
ГСП «Ласощів— 1000, а здоров'я — одне!» |
1-4 класи |
6. |
ГСП »Найцінніший дар – життя» |
5-11 класи |
ІV
. Робота з батьками та зв’язки з громадськістю
1. |
Виступ на зборах «Співпраця сім»ї та школи на
сучасному етапі». |
Соціальний педагог, батьки, вчителі |
2. |
Анкетування на виявлення стану виховання в
сім»ї. |
Батьки |
3. |
Зустріч із працівниками соціальної служби. |
Учні |
4. |
Встановлення батьками контакту з класним
керівником і вчителями з метою пробудження і
розвитку у підлітка інтересу до навчання у
гімназії. |
Батьки, класні керівники, вчителі |
5. |
Групова соціальна корекція «Співпраця школи та
родини у формуванні соціальної та суспільної
активності дітей». |
Соціальний педагог, батьки |
Жовтень
І.Організаційно – методична робота
1. |
Оформлення у класних куточках рубрики «Ерудит» |
У співпраці з класним керівником |
2. |
Організація служби «Скринька довіри» |
Соціальний педагог |
3. |
Надання консультацій класним керівникам,
учителям, батькам з приводу результатів
спостереження за учнями. |
Соціальний педагог |
ІІ. Психодіагностична робота
1. |
Діагностика рівня розвитку творчих здібностей |
5 -9
класи |
2. |
Тест «Мій улюблений предмет» |
7-9 класи |
3. |
Тест «Шляхи подолання конфліктів» |
9-11 класи |
4. |
Тест «Згуртованість класу» |
1 – 2, 5-7 класи |
5. |
Бесіда «Шкільне життя» |
1 – 4 класи |
ІІІ. Робота з учнями
1. |
Година спілкування «Звички, що неволять, звички,
що додають сили». |
10 – 11 класи |
2. |
Дискусія «Роль реклами у набутті шкідливої
звички куріння». |
8 – 9
класи |
3. |
Індивідуальна соціальна корекція «Що ми
розуміємо під насильством» ( 2 жовтня день проти
насильства) |
5-11 класи |
4. |
Тренінг «Розвиток емоційної сфери учнів». |
1-4 класи
|
5. |
Індивідуальна соціальна корекція «Турбота про
здоров»я – обов»язок кожного». |
6-7 класи |
6. |
Групова соціальна корекція «Професійні вимоги.
Поділ професій за метою праці». |
8-9 класи |
7. |
ГСП «Все, що відбувається – все на краще». |
1-4 класи |
8. |
ГСП
«Моральні цінності – життєві орієнтири» |
5-11 класи |
ІV
. Робота з батьками та зв’язки з громадськістю
1. |
Анкета для виявлення стану виховання в сім’ї. |
Соціальний педагог, батьки |
2. |
Індивідуальні особливості та їх врахування у
вихованні молодших школярів. |
Батьки 1 – 4 класів |
3. |
Групова соціальна корекція «Самоосвіта батьків
як важливий фактор стимулювання пізнавальної
діяльності дітей». |
Батьки |
4. |
Розробка пам’ятки для батьків «Як оцінювати
успіхи своїх дітей». |
Батьки |
5. |
Зустріч з практичним психологом. |
5-11 класи |
6. |
Круглий стіл «Ні насильству в сім’ї» |
Соціальний педагог, батьки |
Листопад
І.Організаційно – методична робота
1. |
Випуск шкільної стінгазети «За здоровий спосіб
життя». |
Соціальний педагог |
2. |
Аналіз зайнятості учнів у позаурочний час. |
Соціальний педагог |
3. |
Оформлення у класних куточках рубрики «Як
організувати час для виконання домашнього
завдання». |
Соціальний педагог |
ІІ. Психодіагностична робота
1. |
Тренінг «Формування позитивного психологічного
клімату в колективі». |
5 -11
класи |
2. |
Тест
на визначення сформованості творчих
здібностей. |
8 – 11 класи |
3. |
Тест «Наскільки ти відповідальний». |
1, 2, 3 класи |
4. |
Тест «Барометр стосунків» |
5 – 9 класи |
5. |
Анкета «Твоя життєва позиція». |
10-11 класи |
ІІІ. Робота з учнями
1. |
Година спілкування «Чому треба вчитися». |
1, 2, 5 класи |
2. |
Індивідуальна соціальна корекція про шкідливість
алкоголю та нікотину на організм людини. |
8 – 11
класи |
3. |
Тренінг «Ефективне спілкування для підлітків». |
5-11 класи
|
4. |
Художній конкурс «Діти світу» (20.11 –
Всесвітній день дитини) |
1-4, 5-7 класи |
5. |
Профорієнтаційна гра «Вперед, у майбутнє». |
10-11 класи |
6. |
ГСП «Конфлікт права». |
1-4 класи |
7. |
ГСП «Книга на орбіті закону». |
5-11 класи |
ІV
. Робота з батьками та зв’язки з громадськістю
1. |
Групова соціальна корекція. Що нам заважає
слухати дитину? |
Соціальний педагог, батьки |
2. |
Круглий стіл. Батьки й шкільні оцінки |
Соціальний педагог, батьки, вчителі |
3. |
Анкетування вчителів – предметників. |
Соціальний педагог |
4. |
Зустріч з батьками учнів, які пропускають
заняття. |
Батьки |
5. |
Зустріч з ровесниками інших шкіл. |
5 – 11 класи |
6. |
Лекція «Як уберегти підлітка від насилля» |
Соціальний педагог, батьки |
Грудень
І.Організаційно – методична робота
1. |
Випуск інформаційного вісника «Епідемія ВІЛ
–інфекції як глобальний процес». |
Соціальний педагог |
2. |
Проведення акції «ВІЛ/СНІДУ – НІ; життю,
здоров»ю –ТАК!» |
Учні |
3. |
Рубрика для батьків, які бажають розвивають
здібності своїх дітей . |
Соціальний педагог |
ІІ. Психодіагностична робота
1. |
Анкета «Самооцінка скромності». |
8 -11
класи |
2. |
Тренінг «Перевага життя без наркотиків». |
9 – 11 класи |
3. |
Тест «Визначення нахилу до певного типу
професії» |
9 – 11 класи |
4. |
Анкета «Твій вільний час та уподобання». |
1- 5
класи |
5. |
Анкета «Життя класу». |
5 – 8 класи |
ІІІ. Робота з учнями
1. |
Психолого – педагогічний тренінг «Вибір
професії, або задача з багатьма невідомими». |
9 – 11 класи |
2. |
Шкільний лекторій «Підліток ХХІ ст..» |
8 – 11
класи |
3. |
Первинна профілактика ВІЛ / СНІДУ у початковій
школі. |
1 – 4 класи
|
4. |
Групова соціальна корекція «Твори добро, бо ти –
людина». |
5-7 класи |
5. |
Індивідуальна соціальна корекція «Вплив
наркотичних і токсичних речовин». |
5-11 класи |
6. |
ГСП «Шлях до перемоги над собою». |
1-4 класи |
7. |
ГСП «Уся суть мого життя полягає в том, що ми
зобов’язані. Чи може бути інакше». |
5-11 класи |
ІV
. Робота з батьками та зв’язки з громадськістю
1. |
Круглий стіл»Формування самосвідомості у
молодших підлітків». |
Соціальний педагог, батьки 1 – 4 класів |
2. |
Як любити підлітка? (Обмін думками, поради одне
одному.) |
Батьки |
3. |
Анкета «Школа очима батьків». |
Батьки |
4. |
Тренінг «Усвідомлене й відповідальне
батьківство» |
Соціальний педагог, батьки |
5. |
Зустріч з юристом |
8 – 11 класи |
6. |
Групова соціальна корекція «Вільний час для душі
і з користю або Чим зайняти вашу дитину». |
Соціальний педагог, батьки |
Січень
І.Організаційно – методична робота
1. |
Опрацювання методичної літератури. |
Соціальний педагог |
2. |
Друк статей у газеті «Панорама». (Постійно). |
Соціальний педагог |
3. |
Ведення робочої та підготовка звітної
документації. (Постійно). |
Соціальний педагог |
ІІ. Психодіагностична робота
1. |
Групова соціальна корекція «Вступ до дорослого
життя». |
9 -11
класи |
2. |
Анкета «Вивчення професійних уподобань учнів». |
9 , 11 класи |
3. |
«Я – концепція»
та її формування. (Методика «Хто я?») |
6-7 класи |
4. |
Діагностичне заняття «Намалюй себе». |
1 – 4 класи |
5. |
Анкета «Мотивація навчальної діяльності» |
5-9 класи |
ІІІ. Робота з учнями
1. |
Групова соціальна корекція «Професійні вимоги.
Поділ професій за метою праці». |
9, 11 класи |
2. |
Позиційна дискусія «Це шкодить здоров»ю». |
8 – 11
класи |
3. |
Дискусія з проблемно – пошуковими елементами «Що
таке толерантність». |
1-4 класи
|
4. |
Індивідуальна соціальна корекція «Що таке добре
і що таке погано». |
5, 6 класи |
5. |
Групова соціальна корекція «Доброта – ознака
сили, а не слабкості». |
7,8 класи |
6. |
ГСП «Дякуй старшим за те, що вони повчають тебе» |
1-4 класи |
7. |
ГСП «Ми – різні, ми – рівні» |
5-11 класи |
ІV
. Робота з батьками та зв’язки з громадськістю
1. |
Диспут «Чи треба прислухатися до думки батьків
стосовно майбутньої професії?» |
Соціальний педагог, батьки |
2. |
Зустріч з представником Кримінальної міліції у
справах неповнолітніх. |
Учні 9- 11 класів |
3. |
Відвідування неповних сімей з метою обстеження
житлових умов. |
Соціальний педагог |
4. |
Групова соціальна корекція «Навчання та
розваги». |
Батьки, вчителі |
5. |
Родинний міст «Як сімейне середовище впливає на
дитину». |
Соціальний педагог,батьки |
Лютий
І.Організаційно – методична робота
1. |
Робота в рамках служби «Телефон довіри». |
Соціальний педагог |
2. |
Участь у семінарах – практикумах для практичних
психологів та соціальних педагогів.(Постійно) |
Соціальний педагог |
3. |
Підготовка до анкетування одинадцятикласників
«Щоденник вибору майбутньої професії». |
Соціальний педагог |
ІІ. Психодіагностична робота
1. |
Анкетування «Класні заходи». |
5 -11
класи |
2. |
Анкета «Життя класу». |
6 – 9 класи |
3. |
Тест «Права або ліва». |
1 -4 класи |
4. |
Анкета «Ти – одинадцятикласник». |
11 клас |
5. |
Анкета «Проблема шкідливих звичок для учня» |
5 – 8 класи |
ІІІ. Робота з учнями
1. |
Тренінг «Кохання чи захоплення?» |
9 – 11 класи |
2. |
Групова соціальна корекція «Справедливість і
право». |
7 – 9
класи |
3. |
Індивідуальна соціальна корекція «Умій
сказати:»Ні!» |
5 – 6 класи
|
4. |
Групова соціальна корекція «Про слова «так» і
«ні». Гармонізація суперечливих бажань». |
1-4 класи |
5. |
Тренінг «Ким бути?» |
9-11 класи |
6. |
ГСП «Бережи себе» |
1-4 класи |
7. |
ГСП «Карта мого життя» |
5-11 класи |
ІV
. Робота з батьками та зв’язки з громадськістю
1. |
Доповідь на батьківських зборах «Мудрість
батьківського виховання». |
Соціальний педагог, батьки |
2. |
Відвідування музею «Пам’ять». |
Учні |
3. |
Анкетування «Кого ви бачите у своїх дітях?». |
Батьки |
4. |
Як любити підлітка? (Обмін думками, поради одне
одному.) |
Батьки, вчителі |
5. |
Батьківська школа «Куріння та статистика» |
Соціальний педагог, батьки |
Березень
І.Організаційно – методична робота
1. |
Виготовлення стінгазети до 8 Березня. |
Учні 5-11 класів |
2. |
Виготовлення стінгазети до Всесвітнього дня
боротьби із захворюванням на туберкульоз. |
Соціальний педагог |
3. |
Тренінгові заняття з підлітками «Діалог
різноманітностей». |
Соціальний педагог |
ІІ. Психодіагностична робота
1. |
Опитувальник для вивчення ведучих мотивів
професійної діяльності. |
9 , 11
класи |
2. |
Тренінг «Підліток і оточуючі його люди.
Визначення своєї життєвої ролі». |
8 , 9
класи |
3. |
Анкета Айзенка (визначення типу темпераменту). |
5 , 7 класи |
4. |
Анкета «Ти і твої батьки». |
1- 4 класи |
5. |
Тест шкільної тривожності. |
1-4, 5-7 класи |
ІІІ. Робота з учнями
1. |
Індивідуальна соціальна корекція «Ти – дівчина!» |
6,7 класи |
2. |
Групова соціальна корекція «Вчинок і наслідок». |
5 – 6
класи |
3. |
Групова соціальна корекція «Мати – слово святе» |
1 – 4 класи
|
4. |
Година спілкування «Шлюб та його моральна
цінність» |
10, 11 класи |
5. |
Лекторій. Правда про алкоголь. |
5 -
11 класи |
6. |
ГСП « Вчись учитись, щоб уміти трудитись». |
1-4 класи |
7. |
ГСП «Освіта та професія». |
5-11 класи |
ІV
. Робота з батьками та зв’язки з громадськістю
1. |
Лекторій «Зв’язок розумового виховання підлітка
з його навчальною і пізнавальною діяльністю». |
Соціальний педагог, батьки |
2. |
Зустріч із представниками центру зайнятості. |
Учні 9, 11 класів |
3. |
Анкетування «Визначення рівня прояву здібностей
дитини». |
Батьки |
4. |
Круглий стіл «Увага! Рифи : телебачення і
комп’ютер».
|
Батьки, вчителі |
5. |
Групова соціальна корекція «Чи є професії
найважливіші?» |
Соціальний педагог, батьки |
Квітень
І.Організаційно – методична робота
1. |
Випуск стінгазети до Всесвітнього дня здоров»я. |
Учні 5-11 класів |
2. |
Випуск стінгазети «Чорнобильська трагедія». |
Соціальний педагог |
3. |
Анкета – скарбничка для учнів «Думаю, мрію,
пропоную». |
1-4, 5-11 класи |
ІІ. Психодіагностична робота
1. |
Цикл занять для старшокласників «Вступ до
дорослого життя» |
10 , 11
класи |
2. |
Тренінг «Вибір професії». |
9 – 11
класи |
3. |
Анкета «Вивчення позиції учня в колективі» |
1-4, 5 -11 класи |
4. |
Анкета «Ставлення до гімназії» |
5
- 11
класи |
5. |
Анкета на виявлення рівня читацьких інтересів
учнів. |
1-4, 5 -9
класи |
ІІІ. Робота з учнями
1. |
Групова соціальна корекція «Конфлікти та їх
розв»язання». |
1-4, 5 – 9 класи |
2. |
Тренінг «Кожна людина – унікальна й неповторна
особистість». |
8, 9 класи |
3. |
Індивідуальна соціальна корекція«Людина може
все». |
6
– 11 класи
|
4. |
Година спілкування «Обери свій шлях життєвий». |
9 – 11 класи |
5. |
Профілактика шкідливих звичок «Твоє майбутнє у
твоїх руках». |
5 -
11 класи |
6. |
Тренінг «Формула успіху на іспитах». |
9-11 класи |
7. |
ГСП «Чистий зелений світ навколо тебе». |
1-4 класи |
8. |
ГСП «Природа в творах мистецтва». |
5-11 класи |
ІV
. Робота з батьками та зв’язки з громадськістю
1. |
Співпраця з вищими навчальними закладами. |
Соціальний педагог, дирекція гімназії |
2. |
Зустріч із працівниками служби у справах сім»ї
та молоді.
|
Учні 10, 11 класів |
3. |
Анкета для виявлення ступеня інформованості
батьків про професійну спрямованість їхніх
дітей. |
Батьки |
4. |
Відвідування судових засідань.
|
Учні 9 – 11 класів |
5. |
Тренінг «Як виховати дитину фізично здоровою». |
Соціальний педагог, батьки |
Травень
І.Організаційно – методична робота
1. |
Випуск стінгазети «Ми завжди будемо пам’ятати ту
жінку, що її звуть мати!» |
Соціальний педагог |
2. |
Випуск стінгазети «31 травня – Всесвітній день
без тютюну». |
Учні 8 – 11 класів |
3. |
Організація оздоровлення учнів влітку. |
Соціальний педагог, дирекція гімназії |
4. |
Оформлення звітної документації. |
Соціальний педагог |
ІІ. Психодіагностична робота
1. |
Анкетування «Канікули. Що ти пропонуєш?» |
1-4, 5 -
11 класи |
2. |
Анкета «Ти і твій внутрішній світ». |
7, 8
класи |
3. |
Графологічний тест. |
1-4 класи |
4. |
Тест визначення ступеня сформованості творчих
здібностей. |
6 – 9
класи |
5. |
Анкета «Молодь і протиправна поведінка» |
9- 11 класи |
ІІІ. Робота з учнями
1. |
Дискусія «Курити чи не курити?» |
8 - 10 класи |
2. |
Практикум – тренінг «Поговоримо про себе». |
9 – 10 класи |
3. |
Тренінг «Мій внутрішній світ. Прагнення до
гармонії» |
1-4
класи |
4. |
Тренінг з міжособистісного спілкування. |
5 – 7 класи |
5. |
ГСП «Зроби свій вибір на користь здоров’ю». |
1-4 класи |
6. |
ГСП «На перехресті». |
5-11 класи |
ІV
. Робота з батьками та зв’язки з громадськістю
1. |
Виступ на батьківських зборах «Ваша дитина –
випускник». |
Батьки, учні |
2. |
Круглий стіл «Про авторитет батьків і його роль
у вихованні старшокласників».
|
Учні, батьки |
3. |
Анкета «Як ви оцінюєте свої педагогічні
здібності». |
Батьки |
4. |
Відвідування м.Києва, м.Яготина, м.Переяслав –
Хмельницького: пам»ятні місця, музеї, виставки.
|
Соціальний педагог, дирекція гімназії, учні 5 –
11 класів |
5. |
Групова соціальна корекція «Відповідальність
батьків за виховання дітей. Роль сім"ї у
формуванні здорового способу життя». |
Соціальний педагог, батьки |