Місяць
|
Учителі
|
Діти
|
Батьки
|
Вересень
|
«Творчість народжується там, де створюється сплав глибоких і міцних знань з досвідом практичної діяльності» (В.Сухомлинський)
|
Як стати розвиненою дюдиною. Актуальні проблеми розвитку особистості
|
Життя і здоров»я дитини: пріоритети освіти й охорони здоров»я
|
Жовтень
|
Педагогіка діалогу «Все світле й вічне, чисте й тепле в нашому житті – від дітей»
|
Я учень, який прагне до Вчителя
|
Зміст, форми та методи виховної роботи з формування культури здоров»я особистості
|
Листопад
|
Високий педагогічний професіоналізм у поєднанні із творчою ініціативою є безперервною ознакою таланту вчителів
|
На шляху до гармонії розуму і серця
|
Проблема відносин між світом дитини і світом дорослих. Проблеми адаптації до навчання в 5 класі
|
Грудень
|
Мелодія починається з першої ноти. Саме вона визначає її характер. Початкова школа – своєрідна нота шкільного життя
|
Навчання в школі… Іноді воно викликає захват і цікавість, іноді сльози і обурення…
|
Форми взаємодії дорослих і дітей з метою розв»язання особистісно значущих проблем молодших підлітків
|
Січень
|
Гуманізація педагогічної позиції у просторі дитинства «Кредо педагога – віддати серце дітям»
|
Вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки випускника початкової, основної і старшої шкеоли
|
Актуальність ідей В.Сухомлинського в гуманістичному вихованні дітей
|
Лютий
|
Формуваннчя успішного освітнього середовища
|
Рідна мова у духовному світі сучасного школяра
|
Виховуємо обдарованих дітей. Учителі і батьки – партнери в розвитку творчого потенціалу дитини
|
Березень
|
Теорія і практика виховання культури демократизму учнів старших класів
|
Інформаційні компетентності – обов»язковий актив учня сучасної школи
|
Говоріть дитині правду. Крапля брехні повертається морем недовіри (О.Алферов)
|
Квітень
|
Культура фахового спілкування – засіб реалізації соціального призначення педагога
|
Гармонія інтересів особистості й колективу
|
Формування культури здоров»я
|
Травень
|
Педагогічна творчість – чарівний ключ дитячої творчості
|
Учитель і учень – крок назустріч
|
Сім»я як колектив, що виховує підлітка
|