Четвер, 25.04.2024, 04:27
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний бюлетень

 

Підсумки перевірки планів виховної роботи

 учителів Згурівської гімназії

 

Проблемне питання з виховної роботи: Педагогічні проблеми управління позакласною діяльністю учнів, психолого-педагогічне керівництво самовихованням учнів.

 

На сучасному етапі розвитку суспільство потребує громадянина освіченого, активного, який уміє жити і працювати в умовах демократизації, в обстановці зростаючої економічної відповідальності, уміє встановлювати контакти з іншими людьми, орієнтується в ситуаціях, що склалися.

Головна мета національного виховання – "набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, формування в молоді особистісних рис громадянина – розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури". (Державна національна програма "Освіта" ("Україна ХХІ століття").

За структурою виховну роботу в гімназії можна поділити на чотири ланки: виховна робота адміністрації, робота соціально-педагогічної служби, робота класних керівників, робота вчителів гімназії.

Перша ланка – діяльність адміністрації, що визначає такі функції: організаційні (створення та підтримка життєдіяльності системи виховання, цілісності виховного процесу в школі); контролюючі (контроль усіх ланок виховного процесу залежно від посадових обов"язків); методичні (проведення методичної роботи в гімназії з педагогічними працівниками); координуючі (взаємодія школи, сім"ї, суспільства). Особливе місце в діяльності адміністрації у виховній роботі займає особистий приклад.

Друга ланка – діяльність соціально-педагогічної служби школи.

До неї входять: соціальний педагог, педагог-організатор, бібліотекар школи, медична сестра. Головна мета – вивчення та корекція розвитку особистості учня в усіх сферах його діяльності. Виконує організаційно-методичні функції: робота з класними керівниками, допомога в проведенні виховних заходів, їх якість та виховний ефект.

Третя ланка – робота класних керівників. Головне завдання – створення умов для розвитку особистості учня. Досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди входять: а)гурткова робота та робота за інтересами; б)вивчення умов життя учня, відвідування вдома, визначення кола спілкування учня в гімназії та поза нею; в)взаємини з батьками; г)проведення виховних бесід, класних голин, екскурсій, походів тощо.

Четверта ланка – робота учителів-предметників. Це виховна робота на уроці, заняття в пізнавальних та розвиваючих гуртках, виховна робота під час предметних тижнів та ін.

Ми, учителі гімназії, відповідальні за те, щоб наш учень і вихованець відповідав умовам часу. У ньому мають поєднатися такі риси свідомого громадянина України як моральність, патріотизм, правова культура, духовність, активна життєва позиція, почуття обов"язку, відповідальність перед державою і самим собою, прагнення до самовдосконалення, самореалізації.

Тому  діяльнсть педагогічного колективу та учнівського об"єднана загальною метою діяльності – створення умов для реалізації творчого потенціалу особистості.

За результатами перевірки планів виховної роботи, результатами спостережень за діяльністю вчителів на уроках, результатами проведення гурткової роботи всім учителям під час планування своєї діяльності слід звернути увагу на наступне:

1.Систематизувати зміст навчально-виховного процесу за напрямами:

-національно-патріотичне виховання;

-громадянське виховання;

-розумове виховання;

-формування загальнолюдських моральних цінностей;

-гуманістичне виховання;

-моральне виховання;

-правове виховання;

-етичне виховання;

-естетичне виховання;

-економічне виховання;

-фізичне виховання;

-екологічне виховання;

-трудове виховання;

-родинне виховання;

-превентивне виховання;

-профорієнтація;

-співпраця з громадськістю.

2.Розділ "Я і моє здоров"я" має включати такі питання: особиста гігієна, харчування, загартування. Розділ "Основи безпеки життєдіяльності" має включати такі питання: правила дорожнього руху, профілактика травматизму, пожежна безпека, запобігання нещасним випадкам.

3.Врахувати рекомендації щодо планування виховної роботи:

-організація колективних творчих справ (КТС): випуск газет, проектна робота, творчі роботи, підготовка виступів, збір і оформлення матеріалів, презентації і т.д.);

-використання у навчально-виховному процесі краєзнавчого матеріалу;

-проведення інформаційних годин, усних журналів; заочних подорожей;

-організація книжкових виставок, читацьких конференцій, обговорення прочитаних творів, переглянутих телепередач, кінофільмів;

-організація самоврядування в класах;

-оформити класні куточки;

-конкурси малюнків;

-конкурси читців, конкурси знавців;

-творчі звіти;

-проведення урочистих загальногімназійних лінійок;

-проведення рейдів бережливості;

-анкетування;

-заняття з етики;

-трудові десанти.

 

 

 

 

 

 

 

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz