П`ятниця, 19.04.2024, 07:57
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наказ

1 березня 2012 року                                                                               №

Про рівень організації і результати діяльності соціального педагога Згурівської гімназії

Актуальними проблемами сучасної освіти, які потребують вирішення, є проблеми успішної адаптації учнів та молоді до суспільних змін, збереження психосоматичного здоров»я, формування готовності їх до самостійного життя у суспільстві, психолого-педагогічна підтримка обдарованих дітей, дітей із особливими потребами. На розв»язання цих проблем спрямовано діяльність соціально-психологічної служби гімназії.

          Соціальний педагог гімназії Журавська Інна Миколаївна має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури, стаж – 8 років, спеціаліст І категорії. Працює в Згурівській гімназії вчителем української мови та літератури, світової літератури, соціальним педагогом із 2003 року. Не має окремого, спеціально обладнаного приміщення для проведення консультативної, профілактичної та інших видів робіт.

  Журавська І.М. не має спеціальної соціально-педагогічної освіти. У своїй діяльності керується Конституцією України, законодавством України, Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, Законом України "Про освіту", Етичним кодексом соціального педагога.

Здійснює комплекс заходів з виховання, навчання, розвитку і соціального захисту особистості учня. Вивчає психолого-медико-педагогічні особливості учнів, їх мікросередовище, умови проживання. Виявляє інтереси, потреби, труднощі і проблеми, конфліктні ситуації, відхилення у поведінці дітей, своєчасно надає їм соціальну допомогу і підтримку. Є посередником між дитиною та навчальним закладом, сім'єю, середовищем, спеціалістами різноманітних соціальних служб, відомств та адміністративних органів. Виконує свої функціональні обов»язки на достатньому професійному рівні з огляду на завдання освітньої політики Міністерства освіти і науки України.

Працює над реалізацією науково-методичної проблеми "Соціалізація учнівської молоді в умовах реформування та гуманізації освіти". Організовує свою діяльність на основі доброзичливості, довіри, в тісній співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Форми  і методи роботи над проблемою "Творча дитина – запорука успішного майбутнього" сприяють розкриттю здібностей, талантів, обдарувань вихованців через їх участь у позакласній роботі, науковій, художній творчості. Проводить діагностику взаємин усіх учасників навчально-виховного процесу: вивчає та оцінює особливості діяльності та розвитку учнів, мікроколективу, шкільного колективу, неформальних молодіжних об'єднань; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків.

З огляду на посилену увагу країн Європейського союзу до питання дотримання прав дитини в Україні соціальний педагог акцентує свою діяльність у вказаному напрямі. На виконання Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року» соціальний педагог здійснює моніторинг дотримання прав дітей та інших суб»єктів навчально-виховного процесу. Важливим є вивчення не лише дотримання прав дитини в умовах навчального закладу, а і поза його межами, зокрема, як батьки забезпечують належні умови для навчання, виховання та життя дитини.

 Журавська І.М. відвідує обласний опорний заклад освіти – Вишгородську гімназію «Інтелект» «Впровадження здоров»язберігаючих та здоров»яформуючих технологій у практику роботи «Школи сприяння здоров»ю». Пропагує в гімназії здоровий спосіб життя. Систематизувала інформаційні матеріали до рубрики "Скарбничка порад для батьків", матеріали до інформаційно-просвітницької рубрики "Цікаво про здоров'я. Скарбниця здоров'я". Подала на районну педагогічну виставку власну Програму «Школа сприяння здоров»ю», а також її матеріали ввійшли до посібника «Відкриті уроки та позакласні заходи до засідання педагогічної ради «Здоров»язберігаюча функція навчального закладу», який також був представлений на районну педагогічну виставку.

 Систематично підвищує рівень соціально-правових знань педагогічних працівників, батьків. Своєчасно складає встановлену звітну документацію.

Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини.

Доброзичлива підтримка та допомога батьків сприяє особистісному підходу до кожної дитини, створенню атмосфери добра, взаєморозуміння та довіри.

На підставі зазначеного

НАКАЗУЮ:

1.Заступникам директора:

1.1. Із метою профілактики насильства в гімназії та покращення навчально-виховного процесу спланувати систему заходів із соціально-психологічної просвіти вчителів щодо поінформованості про форми профілактичної роботи, спрямованої на подолання насильства серед дітей, конфліктів у педагогічній практиці.

1.2. Оптимізувати проведення психолого-педагогічних консиліумів щодо розробки індивідуального підходу до учнів.

1.3. Провести консультацію для класних керівників «Методологічні основи соціально-психологічного тренінгу».

1.4. Запланувати та впровадити систему навчальних тренінгів щодо розвитку навичок асертивної поведінки у вчителів, вихованців, учнів, батьків «Психологічні особливості асертивності у ранньому юнацькому віці».

2. Соціальному педагогу:

2.1. Створювати всі необхідні умови для гармонійного розвитку дитини.

2.2. Активізувати роботу щодо організації різноманітних видів соціально значущої діяльності дітей та дорослих, заходів, спрямованих на розвиток соціальних ініціатив, реалізацію соціальних проектів та програм.

2.3.Розробити і застосовувати комплексну модель супроводу профільного навчання, яка б могла підтримати школяра в його професійному виборі, забезпечувала формування самої здібності до свідомого відповідального вибору.

3.Контроль за виконанням наказу покласти на заступників з навчально-виховної роботи Висовень В.О., Макаревича О.А.

 

 

Директор гімназії                                               В.М.Чужа

З наказом ознайомлені всі вчителі.

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz