Субота, 27.04.2024, 08:25
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наказ

                        12 вересня     2011 року                                           №70

 

“Про підсумки та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами  Згурівської гімназії

 у 2011- 2012 навчальному році”

 

Із метою виконання Закону України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Державної Національної Програми “Освіта (Україна- ХХІ століття)”, Державної Національної Програми “Учитель”, Концепції профільного навчання, наказу відділу освіти №77 від 12.09. 2011 року   в умовах розбудови національної школи (перехід на 11-річний термін навчання) методична служба гімназії ставить перед собою мету - забезпечувати зростання науково- теоретичного, психолого- педагогічного рівня підготовки вчителів.

Концепція освіти в гімназії – не зупинятись на здобутку на рівні, досягнутому учнем, а орієнтуватись на завтрашній день розвитку і саморозвитку.   

 Оформлено довідково-інформаційні матеріали з визначеної проблеми, складено перелік рекомендованої літератури з проблеми, удосконалювалася система роботи вчителів у контексті роботи над проблемою, активізувалася діяльність психолого-педагогічного семінару, проведені засідання педагогічної ради з визначеної проблеми, організовувалося взаємовідвідування уроків учителів, випущено серію методичних бюлетенів з досвіду роботи над проблемою.

Дана проблема комплексна, пронизувала всі ділянки внутрігімназійної методичної роботи. У ході роботи над проблемою постійно здійснювався аналіз проміжних результатів, вироблення методичних рекомендацій, спрямованих на вирішення проблеми та отримання нової якості. Узагальнювався та впроваджувався в практику роботи вчителів перспективний педагогічний досвід з даної проблеми, відбувалися творчі звіти вчителів за результатами роботи над науково-методичною проблемою. Проводилися навчання педагогічного колективу управлінської рефлексії, техніки корекції суб»єктивного стану в проблемній ситуації, розробці індивідуальних карт-планів науково-дослідницької, експериментальної, методичної, громадсько-педагогічної роботи педагога.

Наслідками роботи гімназії над науково-методичною проблемою є підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів, високий рівень навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів.

Протягом 2010-2011 навчального року педагогічний колектив досяг вагомих результатів у навчально- виховній діяльності, дещо нижчих, ніж у попередні роки (Згурівська гімназія посіла ІІ місце серед шкіл району за результатами участі учнів та вчителів у предметних олімпіадах та конкурсах).

Чужа Віра Миколаївна та Білявська Наталія Анатоліївна брали участь у І та ІІ етапах Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2011» у номінаціях «Світова література» та «Початкове навчання». Білявська Н.А. стала лауреатом ІІ етапу цього конкурсу. Матеріали цих вчителів були представлені на щорічну районну та обласну педагогічну виставку. 4 матеріали Білявської Н.А. були представлені на педагогічній виставці обласної серпневої конференції, матеріали досвіду Білявської Н.А. друкувалися в інформаційно-практичному бюлетені «Все для вчителя».

Мурдід Ольга Олександрівна класний керівник, педагог-організатор Згурівської гімназії в номінації «Класний керівник – 2011» (5-9 класів гімназій та ліцеїв зайняла І місце в районному етапі конкурсу, брала участь в обласному етапі.

Учителі Висовень В.О., Мурдід О.О., Остапенко В.М., Олійник Л.В., Апьонкіна В.І., Сухенко В.В., Макаревич О.А. брали активну участь у діяльності районних методичних підрозділів.

У 2010-21011 н.р. покращився якісний склад педагогічних працівників гімназії. За результатами атестації педагогічних працівників присвоєно звання «учитель-методист» Чужі В.М., Білявській Н.А., підтверджено звання «учитель-методист» Олійник Л.В., підтверджено звання «старший учитель» Мотузко С.Б., присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» Купріянчику О.М.

Олійник Л.В. брала участь у апробації підручника Художня культура для учнів 9 класу, поширювався передовий педагогічний досвід з впровадження сучасних педагогічних технологій на уроках музичного та образотворчого мистецтва у районі, урок з образотворчого мистецтва надруковано в методичному посібнику «Розвиток творчих здібностей учнів засобами народного декоративного розпису».

Журавська І.М. протягом 2010-2011 н.р. відвідувала обласний опорний заклад освіти Вишгородську гімназію «Інтелект» з питань впровадження здоров»язберігаючих та здоров»яформуючих технологій у практику роботи Школи сприяння здоров»ю.

Курси Іntel пройшли Купріянчик О.М., Анатієнко О.В. Апьонкіна В.І. 04.11.2010 року зустрічалася в Жуківській ЗОШ І-ІІІ ст. із викладачами Національного педагогічного університету ім. Драгоманова.

З метою профорієнтації старшокласники із соціальним педагогом Журавською І.М. відвідали університет культури і мистецтв м.Києва. У березні 2011 року встановлено в гімназії термінал по профорієнтації.

Остапенко В.М. зустрічалася в с. Мирному Бориспільського району з членами асоціації «Спадщина України», які презентували національний культурологічний проект «Народознавство України – народи великої України».

На високому рівні був організований і проведений у лютому 2011 року Тиждень педмайстерності вчителів початкових класів (Анатієнко О.В., Сита Т.В., Білявська Н.А.) Матеріали Тижня «Портфоліо успіху» подані на районну педагогічну виставку.

На науково – методичній раді в КОІПОПК протягом 2010/2011 навчального року розглянуті та затверджені матеріали досвіду роботи педагогічних працівників гімназії із занесенням до анотованого каталогу 11 обласної виставки «Освіта Київщини: творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології»: Потапчука Володимира Миколайовича, Бойко Лариси Григорівни, Циганок Людмили Василівни, Білявської Наталії Анатоліївни, Чужі Віри Миколаївни.

 

Робота з обдарованими учнями у 2010-2011 н.р. була спрямована на реалізацію основних положень районної програми «Обдарована дитина» на 2003-2012 роки та Програми розвитку системи освіти Згурівського району на 2008-2012 роки, плану роботи відділу освіти з обдарованими учнями на 2010-2011н.р., плану роботи гімназії з обдарованими учнями. Метою діяльності у цьому напрямі є створення системи пошуку, розвитку й підтримки обдарованих дітей, стимулювання їх до творчого саморозвитку та самовдосконалення.       Переможцями ІІ ( районного) етапу та учасниками ІІІ (обласного) етапу олімпіад протягом останніх 3 років стала така кількість учнів гімназії: 2009 рік – 25 учнів, 2010 рік – 27 учнів, 2011 рік – 16 учнів.

Двох і більше переможців районних олімпіад підготували вчителі: Завертайло Є.Ф. – 3 учні, Бойко Л.Г. – 3 учні, Остапенко В.М. – 3 учні, Щербак Ю.Ю. – 2 учні, Макаревич О.А. – 2 учні. 3 учні вибороли призові місця на обласному етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад: КононенкоВ. -  І місце (7 клас, математика, учитель – Апьонкіна В.І.), Харченко В. – ІІІ місце (8 клас, фізика, учитель – Бойко Л.Г.), Йосипок В. – ІІІ місце (10 клас, фізика, учитель – Бойко В.А.) На обласному етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням двічі стала призером учениця 9 класу Резник Яна: ІІ місце у номінації «Історія України і державотворення»,  учитель -Потапчук Володимир Миколайович, ІІІ місце у номінації «Література», учитель - Чужа Віра Миколаївна.

            Щорічно учні гімназії залучаються до участі в Міжнародних інтерактивних конкурсах: математичному конкурсі «Кенгуру», природничому конкурсі «Колосок», фізичному конкурсі «Левеня». З кожним роком зростає кількість учасників цих конкурсів та результативність виступів.

Учні гімназії у 2010-2011 н.р. не брали участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН.

Комплексна програма формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків “Діалог” Сомової І.Г. “Формування навичок здорового способу життя серед дітей та підлітків” реалізується в гімназії уже кілька років.

            Слід зазначити, що вчителям слід активніше співпрацювати з учнями щодо підготовки до конкурсів та предметних олімпіад, презентації проектів на уроках та в позаурочний час, оформити навчальні кабінети відповідно до Положення про навчальний кабінет, активізувати роботу в МАН.    

Якість навчально-виховного процесу гімназії, результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. Методична робота організовувалася на діагностичній основі (учителі, учні, батьки).

З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у гімназії проводилася методична робота, яка спонукала кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня, сприяла взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, давала змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у досвідчених колег, забезпечувала підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

У системі методичної роботи гімназії вирішувалися такі завдання: удосконалення структури та змісту науково- дослідницької та методичної роботи; вивчалися питання методики організації та проведення сучасного заняття; дослідження методів стимулювання досягнень у навчальній діяльнсті учнів; вивчення педагогічної теорії та методики навчання та виховання, психології, етики та естетики; збагачення педагогічних кадрів надбанням української етнопедагогіки, науки, культури; грунтовне вивчення та практична реалізація нових програм і підручників; удосконалення методики застосування інформаційних технологій на заняттях; своєчасне інформаційно- методичне забезпечення; формування навичок науково-дослідницької роботи в учнів; впровадження передового педагогічного досвіду вчителів області.

Аналіз стану методичної, навчально-виховної роботи за 2010-2011 н.р., результати підсумкової щорічної науково-практичної конференції дають підстави вважати, що загальногімназійна науково-методична проблема педагогічним колективом успішно реалізовувалася.

Методична робота з педагогічними кадрами у 2011-2012 навчальному році передбачатиме продовження роботи (2-ий рік) над новою науково-методичною проблемою, над цілісною й динамічною системою підвищення науково- теоретичного і загальнокультурного рівнів, психолого- педагогічної підготовки:

виявлятиме, пропагуватиме та здійснюватиме нові підходи до організації навчально- виховного процесу (новітні інформаційні технології);

створюватиме умови для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх необхідним науково- методичним матеріалом;

організація вивчення педагогічної теорії і методики навчання та виховання, психології, етики та естетики, основ комп'ютерної грамотності, підвищення мовної та загальної культури педколективу;

збагачення змісту роботи вчителів надбаннями української етнопедагогіки, сучасної науки, світової культури;

удосконалення методики затосування сучасних наочних та електронних посібників;

систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи, випуск методичних бюлетенів;

впровадження у практику роботи педагогічного колективу активних методик, передового педагогічного досвіду, сучасних інформаційних технологій;

організовуватиме консультації з питань психології, соціальної педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;

організовуватиме обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

здійснюватиме координацію діяльності з райметодкабінетом, КОІПОПК.

З метою організації та проведення науково- методичної роботи в 2011-2012 н.р.

наказую:

У 2011-2012 н.р. продовжити роботу (2-ий рік) над науково- методичною проблемою “Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя ”.

Затвердити наступну мережу методичної роботи:

 

№ п/п

Форми методичної роботи

Члени педагогічного колективу

Проблемні питання

1.

Школа вищої майстерності «Досвід»

Апьонкіна В.І. Макаревич О.А.

Олійник Л.В.

Чужа В.М.

Білявська Н.А.

Методи і засоби розширення сфери самоактивного навчання й регулювання учнями своєї освітньої діяльності.

2.

Методична рада

 

 

 

 

 

Чужа В.М.

Висовень В.О.

Макаревич О.А.

Апьонкіна В.І.

Мурдід О.О.

Сухенко В.В.

Олійник Л.В.

Білявська Н.А.

Управління системою роботи гімназії над новою науково-методичною проблемою. Організація профільного навчання в інноваційному навчальному закладі.

3.

Психолого- педагогічні читання

Весь педагогічний колектив.

Психолого-педагогічні фактори розвитку творчої особистості.

4.

Науково- практична конференція

Весь педагогічний колектив, запрошені науковці

Інноваційний підхід до процесу становлення особистості учня засобами технологій творчого мислення.

5.

Проблемний семінар

Весь педагогічний колектив

Створення портфоліо досягнень учня і вчителя як вид творчої діяльності.

Удосконалення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів.

6.

Теоретичні семінари та семінари- практикуми

Весь педагогічний колектив

Технологія розвитку критичного мислення.

Організація навчання, що сприяє здоров»ю.

7.

Психолого- педагогічний семінар

Весь педагогічний колектив

Імпульс розвитку обдарованого учня.

8.

Семінар- практикум з впровадження інформаційних технологій

Макаревич О.А.,

Олійник Л.В.,

Сухенко В.В.,

Остапенко В.М.

Комплексне застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес гімназії.

 

9.

Лінгвістичний семінар- практикум.

Висовень В.О.,

Мотузко С.Б.

Журавська І.М.

Підвищення мовної культури педагогічного та учнівського колективів.

10

Трибуна передового педагогічного досвіду.

Презентація педагогічних новинок

Весь педагогічний колектив

Мої творчі знахідки (Гімназійна постійно діюча педагогічна виставка).

 

11.

 

Методичне об’єднання учителів гуманітарного циклу предметів

Сухенко В.В.

Мотузко С.Б.

Журавська І.М.

Мурдід О.О.

Лопата Л.В.

Чужа В.М.

Остапенко В.М.

Міждисциплінарна інтеграція як засіб формування ключових компетентностей.

Методичне об’єднання учителів природничо- математичного циклу предметів

Апьонкіна В.І.

 

Завертайло Є.Ф.

Макаревич О.А.

 

Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості.

Методичне об’єднання учителів предметів естетичного циклу

Олійник Л.В.

Висовень В.О.

Купріянчик О.М.

Оздоровчо-естетичні технології у навчально-виховному процесі гімназії.

Методичне об’єднання класних керівників

 

 

 

 

 

 

Мурдід О.О.

Олійник Л.В.

Остапенко В.М.

Журавська І.М.

Купріянчик О.М.

Сухенко В.В.

Прокопенко І.О.

Савєльєва І.О.-практичний психолог

Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя.

 

Методичне об»єднання класоводів

Сита Т.В.

Білявська Н.А.

Ручка В.О.

Якимович В.В.

Особливості виховної роботи з учнями початкової ланки в активізації та мотивації до саморозвитку і самовиховання.

12.

Методичне об»єднання вчителів початкових класів

Білявська Н.А.

Сита Т.В.

Якимович В.В.

Ручка В.О.

 

Творче спрямування діяльності вчителів на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних, творчих можливостей, інноваційної діяльності.

13.

Творча група з краєзнавства

Макаревич О.А.

Висовень В.О.

Сухенко В.В.

Позакласна робота з краєзнавства та її роль у розвитку пізнавальної активності обдарованих дітей.

14.

Творча група вчителів «Впровадження сучасних інформаційних технологій в навчально-виховний процес гімназії»

Макаревич О.А.

Олійник Л.В.

Сухенко В.В.

Остапенко В.В.

Щербак Ю.Ю.

Управління ефективною діяльністю учнів та вчителів.

15.

Наставництво, стажування

Остапенко В.М.

Лопата Л.В.

Білявська Н.А.

Якимович В.В.

Ручка В.О.

Журавська І.М.

Савельєва І.О.

Макаревич О.А.

Щербак Ю.Ю.

За індивідуальними планами.

16.

Школа молодого вчителя

Висовень В.О.

Якимович В.В.

Ручка В.О.

Лопата Л.В.

Савельєва І.О.

Щербак Ю.Ю.

Педагогічна майстерність і педагогічна техніка.

Набуття та вдосконалення педагогічних навичок виховної роботи з дітьми.

17.

Майстер-клас тренера проекту «Діалог» Мурдід О.О.

Мурдід О.О.

«Ні - палінню!» За програмою І.Г.Сомової

18.

Самоосвіта вчителів

Усі вчителі

( За індивідуальними планами).

19.

Предметно- методичні тижні

Усі вчителі

( Згідно річного плану роботи).

20.

Творчі звіти, відкриті уроки

Усі вчителі

Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу.

21.

Психолого-педагогічний консультпункт (для учнів, батьків, вчителів)

Журавська  І.М.-соц. педагог

Савельєва І.О.– практ. психолог

Макаревич О.А.-заступник

Висовень В.О.-заступник

Роль індивідуальних, зовнішніх, соціальних факторів, що впливають на навчання та поведінку учнів гімназії.

22.

Інструктивно- методичні наради, індивідуальні консультації, методичні оперативки, співбесіди

Висовень В.О., Макаревич О.А.

 

23.

Випуск методичних бюлетенів. Публікації методичних знахідок.

Висовень В.О., Макаревич О.А.

 

24.

"Круглий стіл"

Весь педагогічний колектив

Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя.

25.

Гімназійний конкурс професійної майстерності

«Учитель року – 2012»

 Укр. мова і літ.

Етика

Іноз. мова (англ.)

Біологія

Фізична культура

 

 

26.

Інформативна група

За окремим графіком. Усі вчителі.

 

 

Директору і заступникам дбати про високий рівень розвитку професійно важливих якостей і теоретичної підготовки, лідерських рис, новаторського підходу до професійної діяльності, високий рівень готовності до самоосвіти, постійний процес самовдосконалення.

Усьому педагогічному колективу протягом 2011-2012 н.р.:

2.1. В організації діяльності «учитель-учень» враховувати, що самореалізація – це складова життєвого успіху, забезпечувати індивідуальну підтримку морального розвитку особистості, дотримуватися циклічності освітнього процесу.

Забезпечувати якісне управління системою роботи з обдарованими, дотримуватися алгоритму управління процесом розвитку творчих здібностей учнів.

Дотримуватися вимог в організації профільного навчання.

Запроваджувати карти управління навчальною діяльністю учнів, управління школярем своєю навчальною діяльністю.

Вивчити і дотримуватися Критеріїв оцінювання навчальної діяльності учнів, дбати, щоб оцінка носила мотивований, індивідуально направлений характер і орієнтувала учня в його власному розвитку (реалізація науково-методичної проблеми гімназії).

Створювати умови для системної та результативної діяльності органів учнівського самоврядування.

Реалізувати мету ІІ етапу роботи (другий рік) над єдиною науково-методичною проблемою: створити банк методичних ідей, створити позитивний імідж роботи вчителя щодо підвищення якості знань, умінь учнів на основі сучасних передових технологій.

3.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступників з навчально- виховної роботи Висовень В.О., Макаревича О.А.

 

Директор гімназії             В.М.Чужа

                                                      

 

 

 

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz