Тематика виробничих нарад |
|
|
2010-2011 н.р. |
|
|
№ п/п |
Тема |
1 |
Створення моделі інноваційного розвитку гімназії. Шляхи розвитку творчого потенціалу педагогічного колективу |
Методична культура вчителя. Управлінська культура і компетентність керівника |
Реалізація проблеми формування здорового способу життя. Участь гімназії у програмі "Школа здоров'я" |
2 |
Освітнє середовище гімназії як засіб самореалізації обдарованої дитини |
Вивчення рівня розвитку кожного учня, його особистісного потенціалу. Методики проведення досліджень |
3 |
Розвивальна взаємодія вчителя та учнів: умови її оптимізації |
Виховання творчих здібностей молодших школярів |
4 |
Технологія експертного оцінювання результатів навчальних досягнень учнів |
Що дає і що повинна давати гімназія учням |
|
|
2011-2012 н.р. |
|
|
№ п/п |
Тема |
1 |
Педагогічне проектування в сучасній школі. Педагогіка, яка турбується про здоров'я дитини |
Як підняти якість навчання |
2 |
Технологія життєтворчості – інноваційна основа шкільного життя |
Завдання гімназії- дати учням інструмент для розуміння світу |
3 |
Моделювання в системі освіти: модель компетентного учня і випускника гімназії |
Від мотивації вчителя- до мотивації учня. Мотивація учня- основа міцних знань |
4 |
Педагогіка оптимізму та успіху. Стратегії і тактика успіху в навчально-виховному процесі |
Як виховати дослідника |
|
|
2012-2013 н.р. |
|
|
№ п/п |
Тема |
1 |
Самостійна робота учнів. Практичні поради вчителю щодо реалізації самостійної роботи учнів |
Способи і методи стимулювання обдарованих дітей. Підвищення соціального статусу учнів та їх наставників |
2 |
З досвіду роботи бібліотеки «Формування компетентності учнів засобами інтеграції навчальних дисциплін» |
Створення умов для розкриття потенційних можливостей дітей (чи талант сам проб'є собі дорогу?) |
3 |
Модель полікультурного навчально-виховного процесу в гімназії з поглибленим вивченням іноземних мов (англійська, німецька) |
Обдарованість: поняття, ознаки, види, методи дослідження |
4 |
Виховуємо у співпраці. Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи |
Світовий та вітчизняний досвід роботи з обдарованими дітьми |
|
|
2013-2014 н.р. |
|
|
№ п/п |
Тема |
1 |
Тренінг «Сучасні педагогічні технології у навчанні здорового способу життя». Здоров'язбережувальна компетентність випускника гімназії |
Обдарованій дитині потрібен розвиваючий дискомфорт. Педагогічні критерії ефективності роботи за методом розвиваючого дискомфорту |
2 |
Методики роботи з батьками |
Методи залучення учнів до участі в олімпіадіх, конкурсах |
3 |
Формування норм навчальної співпраці через групову роботу |
Робота класних керівників по розвитку здібностей учнів |
4 |
Співпраця вчителя та учнів в оцінюванні знань. Оцінювання як інструмент управління якістю освіти |
|
|
2014-2015 н.р. |
|
|
№ п/п |
Тема |
1 |
Рівень сформованості системного мислення як основа системної діяльності. Методики перевірки знань і вмінь учнів |
2 |
Ступінь втілення ідеї індивідуалізації навчання й особистісного розвитку в період підсумкового повторення |
3 |
Шляхи розвитку педагогічних знань під впливом реалізації особистісно-діяльнісної технології навчання, виховання і розвитку гімназистів |
4 |
Методична палітра інноваційної діяльності (виставка педагогічної творчості) |