ШКОЛА МОЛОДОГО КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
ВЕРЕСЕНЬ
1. Методичні рекомендації щодо планування роботи класного керівника.
2. Планування виховної роботи з класним колективом.
ЖОВТЕНЬ
1. Психолого- педагогічна компетентність класного керівника.
2. Оформлення класних куточків, літописів.
3. Про порядок проведення навчальних екскурсій .
ЛИСТОПАД
1.Організація роботи класного керівника з учителями з профілактики відхилень у поведінці учнів. Мистецтво робити зауваження.
2.Взаємодія класного керівника з батьками класу.
ГРУДЕНЬ
1. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв’язання
пропонованої проблемної ситуаціїї .
2. Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб.
3. Методи виховання молодших школярів. Основні напрями завдання і орієнтовні форми.
СІЧЕНЬ
1. Самоаналіз виховної діяльності.
2. Робота класного керівника з активом класу.
3. План – циклограма виховної роботи.
ЛЮТИЙ
1. Система роботи класного керівника в сучасній школі.
2. Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів.
3. Методика підготовки та проведення класних виховних заходів.
БЕРЕЗЕНЬ
1. Виховання: взаємодія з родиною школяра .
2. Нові форми групової роботи з дітьми. КТС.
2. Модель діяльності класного керівника.
КВІТЕНЬ
1. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров’я.
2. Використання новітніх технологій у виховній роботі.
ТРАВЕНЬ
1. Гуманізація навчально-виховного процесу як засіб утвердження гармонійних особистісних стосунків між учнями.
2.Творча програма класного керівника .
РОБОТА З КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ - ПОЧАТКІВЦЯМИ
1.Проводити інструктивні наради – консультації з класними керівниками – початківцями.
2.Закріпити за молодими педагогами вчителів – наставників.
3.Розробити перспективні плани самоосвіти з реалізації науково – методичної проблеми.
4.Забезпечити взаємовідвідування колективних творчих справ, годин спілкування, батьківських зборів з досвідченими класними керівниками.
5.Провести бесіди – консультації зі шкільним психологом з проблем анкетування, діагностики, психолого – педагогічних спостережень та написання характеристики вихованців.
6.Заслухати звіти « Мої перші педагогічні знахідки»
7.Здійснити діагностику та відстеження готовності молодих учителів до здійснення інноваційної діяльності в системі гуманістичного виховання.
ПЛАН НАВЧАННЯ З МОЛОДИМИ КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ
1.Лекція : « Система планування виховної роботи»
Обмін досвідом: « Планування виховної роботи з класним колективом»
Практикум : « Складання плану виховної роботи на I семестр».
вересень
2.Бесіда: « Вибір форм і методів роботи з учнівським колективом»
Практичні поради: « Аналіз і оцінювання результатів діяльності класу»
Практикум « Відвідування та обговорення годин спілкування у 6 класі»
жовтень
3.Практичні поради: « Вивчення особистості школярів»
Практикум : « Конструювання години спілкування»
Обмін досвідом : « Відвідування та обговорення годин спілкування у 5, 7-11 класах»
листопад
4.Практичні поради психолога: « Вивчення структури міжособистісних взаємин у класі»
Робота в шкільному методичному кабінеті: « Ознайомлення з науково – методичною літературою»
грудень
5.Практикум: « Складання плану виховної роботи на II семестр»
Бесіда: « Організація та проведення на базі класу колективних творчих справ, класних годин».
січень
6.Бесіда: « організація учнівського самоврядування».
лютий
7.Практичні поради психолога : « Методика вивчення сім`ї, умови виховання дітей».
Практичні поради: « Організація роботи з активом батьків»
березень
8.Бесіда: « Планування й організація роботи з батьками»
Робота в шкільному методичному кабінеті: « ознайомлення з новинками педагогічної літератури»
Ділова гра : « Досвід колеги, творче використання його в практичній діяльності»
квітень
9.Творчі звіти « Мої перші педагогічні знахідки»
травень
Наради класних керівників
ВЕРЕСЕНЬ
1.Методичні рекомендації щодо планування роботи класного керівника.
2.Планування виховної роботи з класними керівниками
ЖОВТЕНЬ
1.Психолого – педагогічна компетентність класного керівника
2. Оформлення класних куточків.
3. Про порядок проведення ГКК
ЛИСТОПАД
1.Організація роботи класного керівника з учителями з профілактики відхилень у поведінці учнів. Мистецтво робити зауваження.
2. Взаємодія класного керівника з батьками класу.
ГРУДЕНЬ
1. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.
2. Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб.
3. Методи виховання молодших школярів. Основні напрями завдання і орієнтовні форми.
СІЧЕНЬ
1.Самоаналіз виховної діяльності.
2. Робота класного керівника з активом класу
3.План – циклограма виховної роботи
ЛЮТИЙ
1.Система роботи класного керівника сучасній школі.
2.Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів
3.Методика підготовки та проведення класних виховних годин.
БЕРЕЗЕНЬ
1.Виховання: взаємодія з родиною школяра
2.Нові форми групової роботи з дітьми
3.Модель діяльності класного керівника
КВІТЕНЬ
1.Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров`я.
2.Використання новітніх технологій у виховній роботі
ТРАВЕНЬ
1.Дискусія як спосіб формування соціальної зрілості особистості.
2.Творча програма класного керівника.
|