Неділя, 16.05.2021, 11:41
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Лекторій для батьків

’’Розвиток творчих здібностей у дитини в сім’ї’’

 

Заступник директора В.О.ВИСОВЕНЬ

Тематика лекторію

  1. Залежність якості навчання від здібностей, працелюбності дитини.
  2. Розвиток творчих здібностей у дитини в сім’ї.
  3. Розвиток пізнавальних інтересів у школярів у процесі виконання ними домашніх завдань.
  4. Що читати дітям вдома влітку.
  5. Роль батьків у підвищенні рівня розумової діяльності у дитини.
  6. Розвиток у дитини спостережливості, пам’яті, уяви і фантазії.
  7. Особливості мислительної діяльності у підлітків.
  8. Виховання у дітей звички до виконання режиму дня.
  9. Домашня навчальна праця учня.

Орієнтовний перелік питань

5 клас

Розумове виховання і розвиток пізнавальної діяльності в підлітковому віці.

Зв’язок розумового виховання підлітка з його навчальною і пізнавальною діяльністю. Розвиток спостережливості, пам’яті, вміння виділяти істотне. Формування системності знань. Організованість і послідовність мислення, вдосконалення розвитку мови. Зростання пізнавальних інтересів підлітка, формування суспільно значущих мотивів навчання. Надання допомоги сім’єю підліткам у засвоєнні прийомів розумової діяльності. Підвищення вимог до педагогічної та загальної освіченості батьків. Самоосвіта батьків як важливий фактор стимулювання пізнавальної діяльності дітей. Організація робочого місця, раціонального режиму дня підлітка в сім’ї.

 

6 клас

Як виховати у підлітка інтерес до набуття знань.

Створення в сім’ї умов для навчальної праці школярів, дотримання режиму дня. Встановлення батьками контакту з класним керівником і вчителями з метою пробудження і розвитку у підлітка інтересу до навчання в школі. Індивідуальний підхід в сім’ї та школі до підлітка, який проявляє інтерес до окремих предметів. Стимулювання з боку батьків такого інтересу. Формування у підлітка навичок самоконтролю за виконанням домашніх завдань.  Керівництво читанням у підлітка. Вплив батьків на формування читацького інтересу підлітка. Залучення підлітка до роботи в різноманітних позашкільних закладах: гуртках, секціях, відділеннях МАН. Використання батьками всіх видів мистецтва, ЗМІ для заохочення підлітка до набуття знань.

 

7 клас

Спрямованість особистості і розвиток здібностей у підлітка.

Поняття про особистість. Значення потреб, інтересів, ідеалів особистості, мотивів діяльності людей  і спрямованості особистості. Характерні особливості спрямованості особистості в підлітковому віці. Вплив навчально- виховного процесу, колективу ровесників, батьків, інших дорослих, засобів масової інформації на розвиток особистості підлітка. Вплив громадських організацій на формування світогляду підлітка. Роль батьків у розвитку потреб, інтересів і устремлінь підлітка. Здібності і задатки, здібності і знання, уміння і навички. Відмінність у складі здібностей, необхідних для різних видів діяльності. Провідна роль способу життя, виховання і діяльності в розвитку здібностей підлітка.

 

8 клас

Потреби та інтереси підлітка

Необхідність уваги батьків до формування у підлітка матеріальних і духовних потреб. Виховання розумної міри. Потреби в праці та їх задоволення. Потреби в спілкуванні з дорослими, ровесниками. Розвиток  духовних потреб. Інтереси як форма вияву духовних потреб. Зв’язок інтересів з уявленнями, їх вплив на усвідомлення цілей своєї діяльності. Розвиток у підлітка інтересів до пізнавальної діяльності, основ наук, літератури, мистецтва, техніки. Читацькі інтереси підлітка, улюблена книга, улюблені герої. Формування батьками читацьких інтересів і культури читання у підлітка.

 

 

9 клас

Формування навичок самоосвіти і самовиховання у підлітковому віці

Виховання і самовиховання. Їх взаємозв’язок. Роль самовиховання у формуванні особистості підлітка. Суть процесу самовиховання і його зв’язок з розвитком вольових якостей підлітка. Самоконтроль, самооцінка та їх значення в роботі над собою. Роль батьків в організації процесу самовиховання підлітка: роз’яснення суті самовиховання, заохочення до нього, складання разом програми самовиховання, допомога в оволодінні навичками і прийомами самовиховання. Роль батьків у залученні підлітка до роботи з поповнення своїх знань, орієнтуванню в потоці інформації. Шляхи розвитку у підлітка стійкої потреби у самоосвіті.

 

10 клас

Специфіка пізнавальної та навчальної діяльності юнацтва

Особливості навчальної діяльності старшокласників. Зміст навчання в старших класах. Причини неуспішності старшокласників. Допомога батьків у навчанні. Пізнавальна діяльність- необхідна умова підготовки старшокласника до життя. Вплив навчання на дальший розвиток пізнавальних процесів у старшокласників. Харктерні особливості мислення, розвиток наукового, технічного, художнього уявлення. Обумовленість пізнавальної діяльності старшокласників їх віковими особливостями. Вимоги до організації пізнавальної діяльності старшокласників. Формування активності і самостійності в навчанні у старшокласників. Тісна взаємодія вчителів і батьків в активізації пізнавальної діяльності старшокласників.

 

11 клас

Виховання культури розумової праці та керівництво самоосвітою старшокласників

Організація розумової праці і самоконтролю старшокласників. Роль батьків. Сутність процесу виховання культури розумової праці: планування і організація; самостійне використання джерел знання; керівництво психічними процесами з метою забезпечення успішності розумової праці. Допомога батьків старшокласникам у визначенні змісту, мети і джерел самоосвіти. Підтримання в сім’ї необхідного настрою. Прищеплення старшокласникам у сім’ї навичок раціональної роботи з книгою. Виховання бібліотечно- бібліографічної культури. 

 

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz