Субота, 08.05.2021, 21:56
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

План роботи науково-методичної ради гімназії у 2013-2014 н.р.

Серпень

І.Модернізація науково-методичної роботи в закладі освіти. Від управління гімназією до управління навчанням і розвитком кожного учня

1.Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Завдання методичної служби гімназії (методичної ради, методичних об"єднань  та інших структурних підрозділів) на новий навчальний рік. Погодження планів роботи. Розподіл обов"язків між членами методичної ради.

Вхідне діагностування

2.Про перехід на нові Державні стандарти базової і повної середньої освіти та нові навчальні програми у 2013-2014 н.р. (5 клас). Новий Державний стандарт початкової освіти з 2012-2013 н.р. (1-2 класи). Світові тенденції навчання іноземних мов у початковій школі та їх реалізація в Україні. Ознайомлення із Програмами виховної роботи.

3.Навчально-методичне забезпечення викладання варіативної частини навчального плану гімназії

4.Організація цілеспрямованої роботи з молодими спеціалістами (наставник – Апьонкіна В.І. – стажист – Косян К.В. (перший рік), наставник – Висовень В.О. - стажист – Якимович В.В. (третій рік), наставник Білявська Н.А. – стажист – Анатієнко О.В. (другий   рік), наставник – Журавська І.М. – стажист – Савєльєва І.О. (третій рік), наставник - Остапенко В.М. – стажист – Лопата Л.В. (третій рік), наставник – Макаревич О.А. – стажист – Щербак Ю.Ю. (третій рік).

5.Атестація педагогічних працівників у 2013-2014 н.р.:

1)Висовень В.О. – учитель етики, заступник директора з навчально-виховної роботи (09.12.2013 – 20.12.2013, підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», звання «старший учитель»); 2)Апьонкіна В.І. – учитель математики (08.10.2013 – 10.10.2013, 23.12.20134 – 24.12.2013, 04.03.2013, підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», звання «старший учитель); Завертайло Є.Ф. – учитель хімії та біології (30.01.2013 – 16.02.2013, підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»); Прокопенко І.О. – бібліотекар, вихователь ГПД, підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»). Без проходження курсів: Анатієнко О.В., Лопата Л.В., Савєльєва І.О.

6.Про організацію роботи над єдиною науково-методичною проблемою  (4-ий рік) "Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя".

7.Вивчення навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в 2013-2014 н.р.)

8.Вивчення, узагальнення, поширення (2013-2014 н.р.) досвіду вчителів: вивчення досвіду роботи вчителів, які атестуютьсяч; поширення досвіду таких учителів: Мурдід О.О., Чужі В.М., Білявської Н.А., Остапенко В.М., Макаревича О.А., Сухенка В.В., Олійник Л.В., Мотузко С.Б., Купріянчика О.М., Апьонкіної В.І., Висовень В.О.

9.Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, конкурси, турніри та конкурси фахової майстерності. Організація пошуково-дослідницької роботи в гімназії. (За окремим планом)

10.Огляд нормативних документів, новин методичної, психолого-педагогічної літератури.

11.Ознайомлення з циклограмою внутрішкільного контролю в Згурівській гімназії у 2013-2014 н.р.

12.Організація І туру предметних олімпіад, погодження олімпіадних завдань.

13.Погодження графіка предметних тижнів у 2013-2014 н.р.

14.Про участь у гімназійному конкурсі «Учитель року-2014» (Географія, Трудове навчання, Світова література, Початкові класи, Директор школи).

15.Створення авторських програм з питань роботи з обдарованими учнями, розробка програм спецкурсів, практикумів, гуртків.

 16.Результати зовнішнього незалежного оцінювання 2013 року. Зовнішнє незалежне оцінювання  2014 року.

Листопад

ІІ. «Реальна» та «бажана» (ідеальна) організаційна культура загальноосвітнього навчального закладу.

Трансформація закладу освіти в Школу сприяння здоров»ю.

Реалізація принципів гуманістичної системи виховання гімназії

1.Про виконання рішень методичної ради.

1.1.Типи організаційної культури загальноосвітнього закладу. Тренінг «Успішна людина».

1.2.Концепція формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя та культуру здоров»я.

2.Робота з обдарованими учнями. Реалізація перспективного плану роботи в МАН. Педагогічні умови формування базових дослідницьких компетентностей учнів МАН. Про підготовку учнів до участі в районних предметних олімпіадах, конкурсах.

3.Підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів за вересень, жовтень.

4.Поточний аналіз діяльності вчителів і стану навчально-виховного процесу.

 5.Про підготовку до атестації учителів.

6.Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

7.Теорія і практика успішної організації допрофільної підготовки і профільного навчання.

8.Графік вивчення стану викладання навчальних предметів і системи роботи вчителів у 2013-2014  навчальному році: іноземної мови, української мови і літератури, математики, викладання предметів у початкових класах, етики, біології та хімії, системи роботи бібліотекаря, вихователів ГПД.

 

Січень

ІІІ. Науково-методичне забезпечення психолого—педагогічного моніторингу особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників

Оптимізація процесу управління розвитком творчості вчителів і учнів

     1.Про виконання рішень методичної ради.

1.1.Основне завдання психологічної служби гімназії – своєчасне виявлення і розвиток інтересів, нахилів, здібностей особистості учня, готовність до творчого оволодіння знаннями.

2. Аналіз результативності методичної роботи за І семестр, аналіз участі учнів в олімпіадах, конкурсах.

Моніторинг гурткової та позакласної роботи з навчальних предметів.

 3.Поповнення гімназійної методичної енциклопедії.

4.Моніторинг знань учнів з основ наук за І семестр.

5.Поповнення навчальних кабінетів метеріалами, які необхідні  для проведення уроків та позакласних заходів з предметів.

Дотримання Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів.

6.Огляд новинок психолого-педагогічної літератури.

 

Березень

ІV. Моніторинг якості освіти і виховання в гімназії

1.Про виконання рішень методичної ради.

1.1.Альтернативні системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів.

1.2.Методика вивчення професійних запитів педагогів у міжатестаційний період.

2. Підсумок участі учнів у обласних олімпіадах з основ наук, конкурсах.

Підсумки результатів щорічних гімназійних конкурсів "Учитель року", «Класний керівник року»,  "Кращий наставник", "Кращий навчальний кабінет".

3.Творчі звіти методичних об"єднань. Участь в обласній педагогічній виставці.

4. Підсумки курсової підготовки, атестації педагогічних працівників.

 5.Підготовка до державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання учнів 4, 9, 11 класів.

6.Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

Травень

ІV. Панорама методичних ідей «Результати співтворчості (технологія зустрічних зусиль)»

1.Діагностика успішності методичної роботи «Динаміка розвитку учня в органічній єдності зі зростанням педагогічної майстерності вчителів».

2.Моніторинг навчально-виховного процесу за рік. Результати впровадження в гімназії гуманістичної системи виховання, вивчення рівня вихованості учнів гімназії.

3.Підсумки роботи педагогічного колективу (4-ий рік)  над єдиною науково-методичною проблемою.

 4.Підсумки реалізації Концепції профільного навчання у Згурівській гімназії у 2013-2014 н.р. Про підготовку до серпневих нарад учителів.

5.Про планування методичної  роботи на наступний навчальний рік (5-ий, останній рік реалізації науково-методичної проблеми гімназії).

6.Педагогічна діагностика, вихідне діагностування. Анкета для вчителів, методична картка вчителя, рейтингова картка вчителя, картка творчості вчителя, картка вивчення професійної майстерності.

7.Підготовка авторських матеріалів до друку.

 

Голова   ради:        Висовень В.О.

 Члени ради:   Чужа В.М., Висовень В.О., Макаревич О.А., Сухенко В.В., Апьонкіна В.І.,Мурдід О.О., Олійник Л.В., Білявська Н.А.,Сита Т.В.

Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя.

(Четвертий рік роботи над науково-методичною проблемою)

 

2013-2014  н.р.

Вчити – це не просто професія, це місія, яка потребує безумовної самовідданості та мужності.

Основний шлях суттєвого поліпшення рівня професійної майстерності  педагогів, їх компетентності та ерудиції – побудована на науковій основі система методичної та експериментальної роботи в гімназії.

 

Якісний склад педагогічних працівників

 

1."Спеціаліст" – Анатієнко О.В., Лопата Л.В., Косян К.В.., Якимович В.В., Савєльєва І.О., Щербак Ю.Ю.  (6 учителів)

2."Спеціаліст ІІ категорії" – Сита Т.В.

3."Спеціаліст І категорії" – Журавська І.М.

4."Спеціаліст вищої категорії" – Чужа В.М., Висовень В.О., Макаревич О.А., Мотузко С.Б., Білявська Н.А., Остапенко В.М., Апьонкіна В.І., Завертайло Є.Ф., Прокопенко І.О., Сухенко В.В., Олійник Л.В., Мурдід О.О., Купріянчик О.М.  (13 учителів + 4 вчителі-сумісники)

5."Старший учитель" – Чужа В.М., Висовень В.О., Мотузко С.Б., Сухенко В.В.  (4 вчителі).

6."Учитель-методист" – Макаревич О.А.,  Апьонкіна В.І., Олійник Л.В., Чужа В.М., Білявська Н.А.  (5 учителів).

7. Нагрудний знак «Антон Макаренко» - Бойко В.А.

8.Нагрудний знак «Василь Сухомлинський» - Макаревич О.А.

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz