Неділя, 16.05.2021, 11:03
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наказ

            27 серпня     2014 року                                           №

 

“Про підсумки та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами  Згурівського НВК «Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня»  у 2014- 2015 навчальному році”

 

На виконання Закону України “Про освіту”, Указу Президента України від 25.06.2013 року №344/2013 «Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Проекту розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Концепції профільного навчання, Державних стандартів освіти, Програми розвитку системи освіти Київської області до 2014 року, Програми розвитку системи Згурівського району на 2013-2018 роки (рішення сесії районної ради від 24.12.2012 року №161-24-VІ, наказу відділу освіти №97 від 12.08.2014 року «Про організацію науково-методичної роботи з керівними та педагогічними кадрами навчальних закладів у 2014-2015 н.р.» в умовах розбудови національної школи  методична служба НВК ставить перед собою мету - забезпечувати зростання науково-теоретичного, психолого-педагогічного рівня підготовки вчителів.

Концепція освіти в НВК – не зупинятись на здобутку на рівні, досягнутому учнем, а орієнтуватись на завтрашній день розвитку і саморозвитку, забезпечувати високу якість освіти і виховання учнів гімназії, що є запорукою майбутньої конкурентоспроможної, успішної особистості, впроваджувати у діяльність технології індивідуально-орієнтованого навчання, метою якого на всіх етапах навчання має стати не нагромадження знань і вмінь, а постійне збагачення учнів досвідом творчості, формування механізму самоорганізації та самореалізації особистості кожного гімназиста. У центрі навчально-виховного процесу стоїть дитина як головна мета діяльності педагогічного колективу.

Педагогічний колектив гімназії четвертий рік (удосконалення, аналіз та корекція доробків, педагогічних, методичних, управлінських знахідок) працював над реалізацією науково-методичної проблеми «Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя» та над реалізацією принципів гуманістичної системи виховання.

Метою цього етапу роботи було впровадження переходу на нову філософію методичної роботи, нові засади управління, в основі яких лежить мотиваційно-системний підхід, завдання, зорієнтовані на саморозвиток, самовдосконалення; формування та апробація системи роботи з учнем як особистістю, націленою на саморозвиток, самовдосконалення, самореалізацію.

Залучали до роботи над розв»язанням проблем батьківську громадськість, розробили мотиваційні чинники удосконалення методичної роботи вчителів, організували взаємовідвідування та обговорення уроків та позакласних заходів за єдиною схемою аналізу та самоаналізу занять; у березні 2014 року організували конкурс презентацій основних методичних доробків учителів у рамках проблеми. Результатом роботи стали відібрані найефективніші і найрезультативніші технології організації творчого педагогічного процесу (зорієнтовані на динамічні зміни в навколишньому світі навчальна та освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості); підвищення культури управлінської діяльності (культури адміністративного апарату, культури самого процесу управління, культури умов праці і культури документації).

Оформлено довідково-інформаційні матеріали з визначеного етапу, складено перелік рекомендованої літератури, удосконалювалася система роботи вчителів у контексті роботи над індивідуальними науково-методичними проблемами, активізувалася діяльність психолого-педагогічного семінару, проведені засідання педагогічної ради з визначеної проблеми, організовувалося взаємовідвідування уроків учителів, випущено серію методичних бюлетенів з досвіду роботи на четвертому етапі над проблемою.

На достатньому рівні проводилася робота з батьками і з громадськістю в режимі конструктивної співпраці.

Дана проблема комплексна, пронизувала всі ділянки внутрігімназійної методичної роботи. У ході роботи над проблемою постійно здійснювався аналіз проміжних результатів, вироблення методичних рекомендацій, спрямованих на вирішення проблеми та отримання нової якості.

Наслідками чотирирічної роботи гімназії над науково-методичною проблемою є підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів, високий рівень навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів.

Протягом 2013-2014 навчального року педагогічний колектив досяг вагомих результатів у навчально-виховній діяльності: Згурівський НВК «Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня» посі І місце серед шкіл району за результатами участі учнів та вчителів у предметних олімпіадах та конкурсах.

Учителі гімназії не брали участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2014». Заступник директора з навчально-виховної роботи Висовень В.О. брала участь в ІІ обласному турі Всеукраїнського конкурсу «Заступник директора з виховної роботи».

Учителі Висовень В.О., Мурдід О.О., Остапенко В.М., Олійник Л.В., Апьонкіна В.І., Сухенко В.В., Макаревич О.А., Жиглій І.О., Журавська І.М. брали активну участь у діяльності районних методичних підрозділів.

Залишається високим якісний склад педагогічних працівників гімназії. Висовень В.О., Прокопенко І.О. пройшли курсову перепідготовку. Висовень В.О. пройшла навчання з курсу «Ефективне використання Інтерактивних Дошок Panasonik  у навчальному процесі. За результатами атестації педагогічних працівників Висовень В.О. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», звання «старший учитель», нагороджено Почесною грамотою Міністерства освіти і науки; Прокопенко І.О. підтверджено кваліфікаційну категорію «провідний бібліотекар», присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», нагороджено Почесною грамотою Міністерства освіти і науки; Анатієнко О.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії», нагороджено Грамотою відділу освіти Згурівської РДА; Лопаті Л.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії», нагороджено Грамотою відділу освіти Згурівської РДА; Жиглій І.О. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії», нагороджено Грамотою відділу освіти Згурівської РДА.

На засіданні науково-методичної ради КОІПОПК (витяг з протоколу №3 від 25.03.2014 року) рекомендовано представити методичну розробку В.В.Сухенка «формування інформаційної компетентності учнів у процесі вивчення історії», на обласну виставку «Освіфта Київщини», атестаційній комісії відділу освіти Згурівської РДА присвоїти В.В.Сухенку звання «вчитель-методист».

Під час серпневої конференції на районній і обласній педагогічній виставці були представлені матеріали В.В.Сухенка, В.О.Висовень, Прокопенко І.О., Н.А.Білявської, Т.В.Ситої, О.В.Анатієнко, В.В.Якимович, І.О.Жиглій, І.М.Журавської. На сайті Департаменту освіти і науки Київської області розміщені розробки перших уроків у 2014-2015 н.р. «Україна – єдина країна» Ситої Т.В., Остапенко В.М.

На високому рівні був організований і проведений у лютому 2014 року Тиждень педмайстерності вчителів початкових класів, присвячений 200-річчю з дня народження Т.Г.Шевченка (Білявська Н.А., Сита Т.В., Якимович В.В., Анатієнко О.В.) Матеріали Тижня високо відзначені і подані на районну педагогічну виставку.

Із метою вдосконалення професійних умінь усіх учителів, які розпочинають працювати з другокласниками, запроваджена каскадна модель навчання педагогів за розробленою «Програмою підготовки вчителів початкових класів до реалізації завдань нової навчальної програми  для учнів 2-4 класів «Інформатика». Педагогом-тренером Білявською Наталією Анатоліївною, вчителем-методистом Згурівського НВК та методистом РМК Циганок Людмилою Василівною завершено два етапи підготовки вчителів.

На базі ДНЗ «Веселка» Анатієнко О.В. взяла участь у спільному семінарі учителів початкових класів та працівників дошкільного навчального закладу, де розглядалося питання наступності у змісті програм та Державних стандартів дошкільної і початкової ланок освіти.

Учителька 1 класу Сита Т.В. взяла участь у Всеукраїнському конкурсі «Організація навчального середовища в 1-их класах», учителька 3 класу Якимович В.В. взяла участь у конкурсі «Фізкультурні хвилинки на уроках у 1-4 класах».

Робота з обдарованими дітьми у 2013 -2014 н.р. була спрямована на реалізацію основних положень районної програми «Обдарована дитина »  та  «Програми розвитку системи освіти Згурівського району на  2013-2018 роки», затвердженої рішенням сесії Згурівської районної ради від 24.12.2012р. № 161-24-VІ , плану роботи відділу освіти з обдарованими учнями на 2013 – 2014 н.р., плану роботи НВК з обдарованими учнями на 2010-2015 рр.

Усього брали участь у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад 57 учнів, із них зайняли І місце – 24 учні, ІІ місце – 22 учні, ІІІ місце – 11 учнів.  У ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад взяли участь 19 учнів, 3 учні стали переможцями (учителі Сухенко В.В., Бойко В.А.). Найбільшу кількість перемог (дві) у ІІІ етапі одержав учень 10 класу Кононенко В. Протягом трьох останніх років 14 учнів нашого закладу є переможцями ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад.

Двох і більше переможців у ІІ етапі підготували такі вчителі НВК: Олійник Л.В. – 4, Анатієнко О.В. – 3 учні, Сухенко В.В. – 2 учні.

Стукало Н., учениця 8 класу, брала участь у І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН (науковий керівник – практичний психолог Жиглій І.О.) Недостатньою є робота з обдарованими учнями в МАН, за 3 останні роки лише 3 члени МАН відзначені дипломами та стали переможцями обласного етапу.

  Брали участь у районному етапі конкурсу учнівської творчості «Тарас Шевченко – володар у царстві духу» (учитель Мотузко С.Б.). Дипломантом обласного конкурсу читців творів Тараса Шевченка «Невмируще Тарасове слово» стала учениця 11 класу Ткаченко І. (учитель Циганок Л.В.), учасниками цього конкурсу були ще 2 учні (учителі Білявська Н.А. та Мурдід О.О.). Переможцем обласного поетичного конкурсу «Зерна доброти» стала учениця 2 класу (учитель Білявська Н.А.). Високий результат показав учень 10 класу у Міжнародному інтелектуальному конкурсі «50 слів» (науковий керівник Макаревич О.А.). Учениця 9 класу була слухачем Всеукраїнської  очно-заочної школи з української мови (науковий керівник Мотузко С.Б.). Два учні брали участь у профільних навчально-тренувальних змінах для обдарованих дітей Київщини.

В обласному етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім..Петра Яцика 1 учень став переможцем (3 місце) і став учасником заключного етапу (учитель Мурдід О.О.). В обласному етапі Всеукраїнського конкурсу, присвяченого Шевченківським дням 1 учень виборов 3 призове місце (учитель Чужа В.М.).

            Щорічно учні гімназії залучаються до участі в Міжнародних інтерактивних конкурсах: математичному конкурсі «Кенгуру», природничому конкурсі «Колосок», фізичному конкурсі «Левеня», з іноземної мови «Гринвіч». Із кожним роком зростає кількість учасників цих конкурсів та результативність виступів.

            Практичним психологом Жиглій Іриною Олександрівною та соціальним педагогом Журавською Інною Миколаївною Згурівського НВК «Гімназія -  ЗОШ І ступеня» підготовлено матеріал на обласну педагогічну виставку «Освіта Київщини» «Програма психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості обдарованих дітей». НВК є Школою сприяння здоров»ю.

            Стали переможцями Національного інноваційного проекту «Відкритий світ».

            Слід зазначити, що вчителям слід активніше співпрацювати з учнями щодо підготовки до конкурсів та предметних олімпіад, презентації проектів на уроках та в позаурочний час, оформити навчальні кабінети відповідно до Положення про навчальний кабінет, активізувати роботу в МАН.        

Якість навчально-виховного процесу в НВК, результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. Методична робота організовувалася на діагностичній основі (учителі, учні, батьки).

Із метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у НВК проводилася методична робота, яка спонукала кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня, сприяла взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, давала змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у досвідчених колег, забезпечувала підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

У системі методичної роботи НВК вирішувалися такі завдання: удосконалення структури та змісту науково- дослідницької та методичної роботи; вивчалися питання методики організації та проведення сучасного заняття; дослідження методів стимулювання досягнень у навчальній діяльнсті учнів; вивчення педагогічної теорії та методики навчання та виховання, психології, етики та естетики; збагачення педагогічних кадрів надбанням української етнопедагогіки, науки, культури; грунтовне вивчення та практична реалізація нових програм і підручників; удосконалення методики застосування інформаційних технологій на заняттях; своєчасне інформаційно- методичне забезпечення; формування навичок науково-дослідницької роботи в учнів; впровадження передового педагогічного досвіду вчителів області.

Аналіз стану методичної, навчально-виховної роботи за 2013-2014 н.р., результати підсумкової щорічної науково-практичної конференції дають підстави вважати, що науково-методична проблема педагогічним колективом успішно реалізовувалася.

Творчий потенціал педагогів, їхня компетентність, особистісні якості, інтерес до нового в дидактиці та бажання щодо самовдосконалення дають змогу говорити про необхідність подальшої реформації освітньо-виховної системи Згурівського НВК «Гімназія – школа І ступеня» та продовжити (5-ий рік) подальшу роботу над науково-методичною проблемою.

Методична робота з педагогічними кадрами у 2014-2015 навчальному році передбачатиме продовження роботи (5-ий рік) над науково-методичною проблемою (Програма реалізації науково-методичної проблеми на 2014-2015 н.р. додається), над цілісною й динамічною системою підвищення науково- теоретичного і загальнокультурного рівнів, психолого- педагогічної підготовки:

виявлятиме, пропагуватиме та здійснюватиме нові підходи до організації навчально- виховного процесу (новітні інформаційні технології);

створюватиме умови для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх необхідним науково- методичним матеріалом;

організація вивчення педагогічної теорії і методики навчання та виховання, психології, етики та естетики, основ комп'ютерної грамотності, підвищення мовної та загальної культури педколективу;

збагачення змісту роботи вчителів надбаннями української етнопедагогіки, сучасної науки, світової культури;

удосконалення методики затосування сучасних наочних та електронних посібників;

систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи, випуск методичних бюлетенів;

впровадження у практику роботи педагогічного колективу активних методик, передового педагогічного досвіду, сучасних інформаційних технологій;

організовуватиме консультації з питань психології, соціальної педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;

організовуватиме обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

здійснюватиме координацію діяльності з райметодкабінетом, КОІПОПК.

Із метою організації та проведення науково- методичної роботи в 2014-2015 н.р.

наказую:

У 2014-2015 н.р. продовжити роботу (5-ий рік) над науково- методичною проблемою “Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя ”, поступово трансформувати заклад освіти - гімназію в Школу сприяння здоров»ю; реалізовувати проект «Робота з батьками – запорука успішного впровадження гуманістичної виховної системи».

Затвердити наступну мережу методичної роботи:

 

№ п/п

Форми методичної роботи

Члени педагогічного колективу

Проблемні питання

1.

Школа вищої майстерності «Досвід»

Сухенко В.В.

Макаревич О.А.

Олійник Л.В.

Чужа В.М.

Білявська Н.А.

Інноваційний підхід та педагогічні стратегії розвитку творчого потенціалу учнів.

2.

Методична рада

 

 

 

 

 

Чужа В.М.

Висовень В.О.

Макаревич О.А.

Апьонкіна В.І.

Мурдід О.О.

Сухенко В.В.

Олійник Л.В.

Білявська Н.А.

Управління системою роботи гімназії над науково-методичною проблемою.

Досягнення єдності й взаємообумовленості процесів гуманізації та інноваційного розвитку.

3.

Психолого- педагогічні читання

Весь педагогічний колектив.

Гуманізація навчально-виховного процесу – ефективна умова розвитку учня.

4.

Науково- практична конференція

Весь педагогічний колектив, запрошені науковці

Управління розвитком наукового пошуку вчителів.

5.

Проблемний семінар

Весь педагогічний колектив

Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу.

6.

Теоретичні семінари та семінари- практикуми

Весь педагогічний колектив

Гармонізація науково-предметних, світоглядно-методологічних, педагогічних, психологічних, управлінських знань і вмінь.

7.

Психолого- педагогічний семінар

Весь педагогічний колектив

Забезпечення простору для ініціативи, творчості, самодіяльності учнівського колективу.

8.

Семінар- практикум із впровадження інформаційних технологій

Макаревич О.А.,

Олійник Л.В.,

Сухенко В.В.,

Остапенко В.М.

Використання інформаційних технологій для забезпечення сприятливих умов розвитку життєвих компетентностей учнів.

 

9.

Лінгвістичний семінар- практикум.

Висовень В.О.,

Мотузко С.Б.

Мурдід О.О.

Журавська І.М.

Мовна особистість в соціокультурному та когнітивному аспектах.

10

Трибуна передового педагогічного досвіду.

Презентація педагогічних новинок

Весь педагогічний колектив

Мої творчі знахідки (Гімназійна постійно діюча педагогічна виставка).

 

11.

 

Методичне об’єднання учителів гуманітарного циклу предметів

Сухенко В.В.

Мотузко С.Б.

Журавська І.М.

Лопата Л.В.

Чужа В.М.

Остапенко В.М.

Міждисциплінарна інтеграція як засіб формування ключових компетентностей.

Методичне об’єднання учителів природничо- математичного циклу предметів

Макаревич О.А.

Косян К.В.

Петруша В.А.

Єрмоленко А.В.

Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості.

Методичне об’єднання учителів предметів естетичного циклу

Олійник Л.В.

Висовень В.О.

Купріянчик О.М.

Оздоровчо-естетичні технології у навчально-виховному процесі гімназії.

Методичне об’єднання класних керівників

 

 

 

 

 

 

Журавська І.М.

Косян К.В.

Остапенко В.М.

Олійник Л.В.

Купріянчик О.М.

Сухенко В.В.

Прокопенко І.О.

Жиглій І.О.- практичний психолог

Лихацька Л.В.- педагог-організатор

Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя.

 

Методичне об»єднання класоводів

Сита Т.В.

Білявська Н.А.

Анатієнко О.В.

Якимович В.В.

Дубенська Л.П.

Зленко Н.М.

Особливості виховної роботи з учнями початкової ланки в активізації та мотивації до саморозвитку і самовиховання.

12.

Методичне об»єднання вчителів початкових класів

Білявська Н.А.

Сита Т.В.

Якимович В.В.

Анатієнко О.В.

 

Творче спрямування діяльності вчителів на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних, творчих можливостей, інноваційної діяльності.

13.

Творча група з краєзнавства

Макаревич О.А.

Висовень В.О.

Сухенко В.В.

Практична реалізація краєзнавчого підходу до вивчення навчальних предметів у НВК.

14.

Творча група вчителів «Впровадження сучасних інформаційних технологій в навчально-виховний процес гімназії»

Макаревич О.А.

Олійник Л.В.

Сухенко В.В.

Остапенко В.В.

Журавська І.М.

Білявська Н.А.

Вироблення в учнів і вчителів індивідуального стилю діяльності.

15.

Наставництво, стажування

Остапенко В.М.

Лопата Л.В.

Білявська Н.А.

Якимович В.В.

Анатієнко О.В..

Журавська І.М.

Жиглій І.О.

Макаревич О.А.

Косян К.В.

Петруша В.А.

Єрмоленко А.В.

За індивідуальними планами.

16.

Школа молодого вчителя

Висовень В.О.

Косян К.В.

Петруша В.А.

Методичний інструментарій учителя.

Створення індивідуального стилю професійної діяльності та професійного самовдосконалення.

 

17.

Семінар «Педагогіка діалогу»

 

Реалізація стратегії діалогічного управління, націленого на організацію роботи закладу як організму, здатного до саморозвитку.

18.

Самоосвіта вчителів

Усі вчителі

( За індивідуальними планами).

19.

Предметно- методичні тижні

Усі вчителі

( Згідно річного плану роботи).

20.

Творчі звіти, відкриті уроки

Усі вчителі

Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу.

21.

Психолого-педагогічний консультпункт (для учнів, батьків, вчителів)

Журавська  І.М.-соц. педагог

Жиглій І.О.– практ. психолог

Макаревич О.А.-заступник

Висовень В.О.-заступник

Роль індивідуальних, зовнішніх, соціальних факторів, що впливають на навчання та поведінку учнів гімназії.

 

22.

Правовий консультпункт

Чужа В.М. –директор

Журавська І.М. – соц. педагог

Сухенко В.В. – учитель правознавства

Правова культура та взаємозв»язок моралі й права в життєдіяльності НВК.

23.

Динамічна група «Озброєння учнів уміннями і навичками саморозвитку особистості»

Жиглій І.О. – практ психолог

Олійник Л.В. – кл. кер. 11 кл.

Журавська І.М. – кл. кер. 10 кл., соц. педагог

Купріянчик О.М. – кл. кер. 9 кл.

Навчити випускника сміливо брати на себе відповідальність за свої дії, вибір (зокрема професії).

24.

Інструктивно- методичні наради, індивідуальні консультації, методичні оперативки, співбесіди

Висовень В.О., Макаревич О.А.

 

25.

Випуск методичних бюлетенів. Публікації методичних знахідок.

Висовень В.О., Макаревич О.А.

 

26.

"Круглий стіл"

Весь педагогічний колектив

«Педагогіка діалогу».

27.

Конкурс професійної майстерності

«Учитель року – 2015»

 Українська мова і література

Хімія

Образотворче мистецтво

Правознавство

Класний керівник

 

 

28.

Інформативна група

За окремим графіком. Усі вчителі.

 

 

3. Директору і заступникам дбати про високий рівень розвитку професійно важливих якостей і теоретичної підготовки, лідерських рис, новаторського підходу до професійної діяльності, високий рівень готовності до самоосвіти, постійний процес самовдосконалення.

4. Усьому педагогічному колективу протягом 2014-2015 н.р.:

4.1. В організації діяльності «учитель-учень» враховувати, що самореалізація – це складова життєвого успіху, забезпечувати індивідуальну підтримку морального розвитку особистості, дотримуватися циклічності освітнього процесу.

Забезпечувати якісне управління системою роботи з обдарованими, дотримуватися алгоритму управління процесом розвитку творчих здібностей учнів.

Дотримуватися вимог в організації профільного навчання.

Систематично вести карти управління навчальною діяльністю учнів, управління школярем своєю навчальною діяльністю.

Вивчити нові Державні стандарти дошкільної, початкової, базової і загальної освіти, дотримуватися Критеріїв оцінювання навчальної діяльності учнів, дбати, щоб оцінка носила мотивований, індивідуально направлений характер і орієнтувала учня в його власному розвитку (реалізація науково-методичної проблеми гімназії).

Створювати умови для системної та результативної діяльності органів учнівського самоврядування.

Реалізувати мету V етапу роботи (п»ятий рік – заключний, узагальнення та систематизація).

Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступників із навчально- виховної роботи Висовень В.О., Макаревича О.А.

 

Директор НВК                        В.М.Чужа

                                                     

Із наказом ознайомлені всі вчителі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014-2015 н.р.

7.П'ятий рік роботи – заключний (узагальнення та систематизація). Через творчого вчителя, націленого на саморозвиток та самовдосконалення, до натхненного учня, впевненого в своїх силах, відповідального за себе, гімназію, державу.

Мета етапу. Узагальнення накопиченого досвіду роботи педколективу, учнів, батьків над науково-методичною проблемою.

-Навчання вчителів гімназії системного аналізу своєї діяльності, опису особистого досвіду роботи.

-Створення системи вимірів, опису результатів, отриманих всіма та кожним учасником навчально-виховного процесу, рефлексія діяльності.

-Узагальнення досвіду роботи вчителів, методичних підрозділів, учасників проектів і програм та опис цього досвіду за результатами роботи над проблемою.

-Підготовка до друку серії статей за результатами описаного досвіду роботи.

-Проведення в рамках фестивалю-огляду педагогічних ідей конкурсу педагогічної майстерності із запрошенням учителів інших шкіл.

-Проведення підсумкової науково-практичної конференції.

-Інформаційно-рекламне оформлення досягнень колективу.

-Створення групи експертів з метою визначення проблем, що залишилися нерозв»язаними або розв»язаними не до кінця, переведення їх у завдання діяльності.

-Організація роботи з визначеної нової теми науково-методичної роботи гімназії на наступні роки.

Форми роботи: узагальнення передового педагогічного досвіду, опис та оприлюднення результативності найефективніших технологій, публікації в педагогічній пресі, конкурс педагогічної майстерності, фестиваль педагогічних ідей.

Результат роботи: пошук різних варіантів узагальнення та поширення найцікавіших ідей, творчих прийомів, методичних розробок учителів, спрямованих на самореалізацію, самовдосконалення особистості вчителя, учня, результативних форм управлінської діяльності.

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz