Наказ
06 вересня 2013 року №
“Про підсумки та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами Згурівського НВК «Гімназія – школа І ступеня» у 2013- 2014 навчальному році”
На виконання Закону України “Про освіту”, Указу Президента України від 25.06.2013 року №344/2013 «Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Проекту розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Концепції профільного навчання, Державних стандартів освіти, Програми розвитку системи освіти Київської області до 2014 року, Програми розвитку системи Згурівського району на 2013-2018 роки (рішення сесії районної ради від 24.12.2012 року №161-24-VІ, наказу відділу освіти №97 від 12.08.20213 року «Про організацію науково-методичної роботи з керівними та педагогічними кадрами навчальних закладів у 2013-2014 н.р.» в умовах розбудови національної школи методична служба гімназії ставить перед собою мету - забезпечувати зростання науково-теоретичного, психолого-педагогічного рівня підготовки вчителів.
Концепція освіти в гімназії – не зупинятись на здобутку на рівні, досягнутому учнем, а орієнтуватись на завтрашній день розвитку і саморозвитку, забезпечувати високу якість освіти і виховання учнів гімназії, що є запорукою майбутньої конкурентоспроможної, успішної особистості, впроваджувати у діяльність технології індивідуально-орієнтованого навчання, метою якого на всіх етапах навчання має стати не нагромадження знань і вмінь, а постійне збагачення учнів досвідом творчості, формування механізму самоорганізації та самореалізації особистості кожного гімназиста. У центрі навчально-виховного процесу стоїть дитина як головна мета діяльності педагогічного колективу.
Педагогічний колектив гімназії третій рік працював над реалізацією науково-методичної проблеми «Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя».
Метою цього етапу роботи була акцентуалізація на вихованні в учнів відповідальності за результати своєї успішної діяльності як результату співпраці з учителем, адаптоване застосування технологій, що спрацьовують на результат – успішну діяльність учителя та учня з питань самореалізації, самовдосконалення особистості. Більшість учителів мають власну перевірену на досвіді систему викладання, постійно відслідковують реальне просування учнів у навчальній діяльності, успіхи та недоліки, постійно вносять корективи в робочий процес.
Залучався до роботи над розв»язанням науково-методичної проблеми учнівський колектив (анкетування, пошук ефективних шляхів їх подолання). Складено рекомендації для вчителя, учнів з питань самоорганізації, саморозвитку, самовдосконалення. Організовувалися взаємовідвідування уроків з наперед визначеним методичним завданням, самоаналіз уроків з метою з»ясування рівня їхньої продуктивності, спрямованості на зазначений результат, можливості запровадження їх як методичного досвіду.
Результатом роботи є впровадження технологій, що спрацьовують на результат.
Оформлено довідково-інформаційні матеріали з визначеного етапу, складено перелік рекомендованої літератури, удосконалювалася система роботи вчителів у контексті роботи над індивідуальними науково-методичними проблемами, активізувалася діяльність психолого-педагогічного семінару, проведені засідання педагогічної ради з визначеної проблеми, організовувалося взаємовідвідування уроків учителів, випущено серію методичних бюлетенів з досвіду роботи над проблемою.
На достатньому рівні проводилася робота з батьками в режимі конструктивної співпраці.
Дана проблема комплексна, пронизувала всі ділянки внутрігімназійної методичної роботи. У ході роботи над проблемою постійно здійснювався аналіз проміжних результатів, вироблення методичних рекомендацій, спрямованих на вирішення проблеми та отримання нової якості.
Наслідками трирічної роботи гімназії над науково-методичною проблемою є підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів, високий рівень навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів.
Протягом 2012-2013 навчального року педагогічний колектив досяг вагомих результатів у навчально-виховній діяльності: Згурівська гімназія посіла І місце серед шкіл району за результатами участі учнів та вчителів у предметних олімпіадах та конкурсах.
Учителі гімназії не брали участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2013».
Учителі Висовень В.О., Мурдід О.О., Остапенко В.М., Олійник Л.В., Апьонкіна В.І., Сухенко В.В., Макаревич О.А., Савєльєва І.О., Журавська І.М. брали активну участь у діяльності районних методичних підрозділів.
Залишається високим якісний склад педагогічних працівників гімназії. За результатами атестації педагогічних працівників учителю історії та правознавства Сухенку В.В. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» і звання «старший учитель», учителю української мови та літератури Мурдід О.О. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та нагороджено Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки.
На серпневій конференції на педагогічній виставці були представлені матеріали В.О.Висовень, Н.А.Білявської, Т.В.Ситої, В.В.Сухенка, С.Б.Мотузко.
Журавська І.М. протягом 2012-2013 н.р. (третій - останній рік) відвідувала обласний опорний заклад освіти Вишгородську гімназію «Інтелект» з питань впровадження здоров»язберігаючих та здоров»яформуючих технологій у практику роботи Школи сприяння здоров»ю. Учителі-предметники гімназії розробили цикл уроків із використанням здоров»язберігаючих технологій на уроках.
Курси Іntel не пройшли Купріянчик О.М., Завертайло Є.Ф.
На високому рівні був організований і проведений у лютому 2013 року Тиждень педмайстерності вчителів початкових класів (Якимович В.В., Ручка В.О., Сита Т.В., Білявська Н.А.) Матеріали Тижня відзначені і подані на районну педагогічну виставку. А матеріали Білявської Н.А. і Ситої Т.В. брали участь в обласній педагогічній виставці.
Робота з обдарованими учнями у 2012-2013 н.р. була спрямована на реалізацію основних положень районної програми «Обдарована дитина» та Програми розвитку системи освіти Згурівського району, плану роботи відділу освіти з обдарованими учнями на 2012-2013 н.р., плану роботи гімназії з обдарованими учнями. Метою діяльності у цьому напрямі є створення системи пошуку, розвитку й підтримки обдарованих дітей, стимулювання їх до творчого саморозвитку та самовдосконалення.
Учні гімназії взяли участь у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад із 17 предметів (крім російської мови, трудового навчання, педагогіки і психології). Усього брали участь 65 учнів, із них призерами стали 55 учнів, в тому числі 20 переможців. У порівнянні з попереднім цього року на 12 призерів більше, це найвищий показник за всі 11 років існування гімназії.
Найкращих успіхів досягли учасники таких олімпіад: із інформатики та інформаційних технологій – 6 учасників – 6 переможців (учитель - Щербак Ю.Ю.), із української мови – 5 учасників – 2 переможці (учителі - Мотузко С.Б., Мурдід О.О., Циганок Л.В.), із математики – 5 учасників – 2 переможці (учитель - Апьонкіна В.І.), із географії – 3 учасники – 2 переможці (учитель - Макаревич О.А.), із фізики – 5 учасників – 2 переможці (учителі - Бойко В.А., Бойко Л.Г.), із образотворчого мистецтва – 6 учасників – 2 переможці. Жодного переможця протягом двох останніх років немає з хімії (учитель -Завертайло Є.Ф.).
Учителі Висовень В.О., Білявська Н.А., Сита Т.В., Мурдід О.О., Сухенко В.В., Мотузко С.Б. активну участь узяли в районній педагогічній виставці. Частина матеріалів учителів була представлена на обласну педагогічну виставку.
У Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім.. Т.Г.Шевченка учні зайняли 2 і 3 місця. У Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням , учениця 11 класу Резник Яна в номінації «Література» зайняла ІІІ місце в області (учитель – Чужа В.М.).
У Міжнародному конкурсі з української мови та літератури ім..Петра Яцика 5 учнів стали переможцями районного етапу: Олійник Ю. - 11 клас, учитель – Мурдід О.О..; Ткаченко І. - 10 клас, учитель – Циганок Л.В.; Черепинець А. – 4 клас, учитель – Сита Т.В., Кононенко В. – 9 клас, учитель – Мотузко С.Б., Зленко І.А. – учениця 3 класу, учитель – Ручка В.О. В обласному етапі брала участь Олійник Ю.
Щорічно учні гімназії залучаються до участі в Міжнародних інтерактивних конкурсах: математичному конкурсі «Кенгуру», природничому конкурсі «Колосок», фізичному конкурсі «Левеня», з іноземної мови «Гринвіч». Із кожним роком зростає кількість учасників цих конкурсів та результативність виступів.
Переможцями районного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН стали такі учні: Олійник Юлія – учениця 11 класу, секція «Українська мова», науковий керівник – Мотузко С.Б.; Сухенко Ольга – учениця 11 класу, секція «Історія України», науковий керівник – Сухенко В.В.; Бодашко К. – учениця 10 класу, секція «Педагогіка», науковий керівник – Висовень В.О., Резник Яна – учениця 11 класу, секція «Французька мова», учитель – Кузіна Лариса Віталіївна.
Комплексна програма формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків “Діалог” Сомової І.Г. “Формування навичок здорового способу життя серед дітей та підлітків” реалізується в гімназії уже 5 років (тренер – Мурдід О.О.). За цей термін реалізовані усі програми психолого-валеологічних тренінгів, що спрямовані на формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя.
Слід зазначити, що вчителям слід активніше співпрацювати з учнями щодо підготовки до конкурсів та предметних олімпіад, презентації проектів на уроках та в позаурочний час, оформити навчальні кабінети відповідно до Положення про навчальний кабінет, активізувати роботу в МАН.
Якість навчально-виховного процесу гімназії, результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. Методична робота організовувалася на діагностичній основі (учителі, учні, батьки).
З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у гімназії проводилася методична робота, яка спонукала кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня, сприяла взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, давала змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у досвідчених колег, забезпечувала підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.
У системі методичної роботи гімназії вирішувалися такі завдання: удосконалення структури та змісту науково- дослідницької та методичної роботи; вивчалися питання методики організації та проведення сучасного заняття; дослідження методів стимулювання досягнень у навчальній діяльнсті учнів; вивчення педагогічної теорії та методики навчання та виховання, психології, етики та естетики; збагачення педагогічних кадрів надбанням української етнопедагогіки, науки, культури; грунтовне вивчення та практична реалізація нових програм і підручників; удосконалення методики застосування інформаційних технологій на заняттях; своєчасне інформаційно- методичне забезпечення; формування навичок науково-дослідницької роботи в учнів; впровадження передового педагогічного досвіду вчителів області.
Аналіз стану методичної, навчально-виховної роботи за 2012-2013 н.р., результати підсумкової щорічної науково-практичної конференції дають підстави вважати, що загальногімназійна науково-методична проблема педагогічним колективом успішно реалізовувалася.
Творчий потенціал педагогів, їхня компетентність, особистісні якості, інтерес до нового в дидактиці та бажання щодо самовдосконалення дають змогу говорити про необхідність реформації самої освітньої системи Згурівського НВК «Гімназія – школа І ступеня» та продовжити подальшу роботу над науково-методичною проблемою.
Методична робота з педагогічними кадрами у 2013-2014 навчальному році передбачатиме продовження роботи (4-ий рік) над науково-методичною проблемою (Програма реалізації науково-методичної проблеми на 2013-2014 н.р. додається), над цілісною й динамічною системою підвищення науково- теоретичного і загальнокультурного рівнів, психолого- педагогічної підготовки:
- виявлятиме, пропагуватиме та здійснюватиме нові підходи до організації навчально- виховного процесу (новітні інформаційні технології);
- створюватиме умови для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх необхідним науково- методичним матеріалом;
- організація вивчення педагогічної теорії і методики навчання та виховання, психології, етики та естетики, основ комп'ютерної грамотності, підвищення мовної та загальної культури педколективу;
- збагачення змісту роботи вчителів надбаннями української етнопедагогіки, сучасної науки, світової культури;
- удосконалення методики затосування сучасних наочних та електронних посібників;
- систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи, випуск методичних бюлетенів;
- впровадження у практику роботи педагогічного колективу активних методик, передового педагогічного досвіду, сучасних інформаційних технологій;
- організовуватиме консультації з питань психології, соціальної педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;
- організовуватиме обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
- здійснюватиме координацію діяльності з райметодкабінетом, КОІПОПК.
Із метою організації та проведення науково- методичної роботи в 2013-2014 н.р.
наказую:
- У 2013-2014 н.р. продовжити роботу (4-ий рік) над науково- методичною проблемою “Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя ”, поступово трансформувати заклад освіти - гімназію в Школу сприяння здоров»ю; реалізовувати проект «Робота з батьками – запорука успішного впровадження виховної системи»..
- Затвердити наступну мережу методичної роботи:
№ п/п
|
Форми методичної роботи
|
Члени педагогічного колективу
|
Проблемні питання
|
1.
|
Школа вищої майстерності «Досвід»
|
Апьонкіна В.І. Макаревич О.А.
Олійник Л.В.
Чужа В.М.
Білявська Н.А.
|
Методи і засоби розширення сфери самоактивного навчання й регулювання учнями своєї освітньої діяльності.
|
2.
|
Методична рада
|
Чужа В.М.
Висовень В.О.
Макаревич О.А.
Апьонкіна В.І.
Мурдід О.О.
Сухенко В.В.
Олійник Л.В.
Білявська Н.А.
|
Управління системою роботи гімназії над науково-методичною проблемою. Організація профільного навчання в інноваційному навчальному закладі.
|
3.
|
Психолого- педагогічні читання
|
Весь педагогічний колектив.
|
Психолого-педагогічні фактори розвитку творчої особистості.
|
4.
|
Науково- практична конференція
|
Весь педагогічний колектив, запрошені науковці
|
Інноваційний підхід до процесу становлення особистості учня засобами технологій творчого мислення.
|
5.
|
Проблемний семінар
|
Весь педагогічний колектив
|
Створення портфоліо досягнень учня і вчителя як вид творчої діяльності.
Удосконалення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів.
|
6.
|
Теоретичні семінари та семінари- практикуми
|
Весь педагогічний колектив
|
Технологія розвитку критичного мислення.
Організація навчання, що сприяє здоров»ю.
|
7.
|
Психолого- педагогічний семінар
|
Весь педагогічний колектив
|
Імпульс розвитку обдарованого учня.
|
8.
|
Семінар- практикум із впровадження інформаційних технологій
|
Макаревич О.А.,
Олійник Л.В.,
Сухенко В.В.,
Остапенко В.М.
|
Комплексне застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес гімназії.
|
9.
|
Лінгвістичний семінар- практикум.
|
Висовень В.О.,
Мотузко С.Б.
Мурдід О.О.
Журавська І.М.
|
Підвищення мовної та мовленнєвої культури педагогічного та учнівського колективів.
|
10
|
Трибуна передового педагогічного досвіду.
Презентація педагогічних новинок
|
Весь педагогічний колектив
|
Мої творчі знахідки (Гімназійна постійно діюча педагогічна виставка).
|
11.
|
Методичне об’єднання учителів гуманітарного циклу предметів
|
Сухенко В.В.
Мотузко С.Б.
Журавська І.М.
Мурдід О.О.
Лопата Л.В.
Чужа В.М.
Остапенко В.М.
|
Міждисциплінарна інтеграція як засіб формування ключових компетентностей.
|
Методичне об’єднання учителів природничо- математичного циклу предметів
|
Апьонкіна В.І.
Косян К.В.
Завертайло Є.Ф.
Макаревич О.А.
|
Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості.
|
Методичне об’єднання учителів предметів естетичного циклу
|
Олійник Л.В.
Висовень В.О.
Купріянчик О.М.
|
Оздоровчо-естетичні технології у навчально-виховному процесі гімназії.
|
Методичне об’єднання класних керівників
|
Мурдід О.О.
Косян К.В.
Остапенко В.М.
Журавська І.М.
Купріянчик О.М.
Сухенко В.В.
Прокопенко І.О.
Савєльєва І.О.-практичний психолог
|
Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя.
|
|
Методичне об»єднання класоводів
|
Сита Т.В.
Білявська Н.А.
Анатієнко О.В.
Якимович В.В.
|
Особливості виховної роботи з учнями початкової ланки в активізації та мотивації до саморозвитку і самовиховання.
|
12.
|
Методичне об»єднання вчителів початкових класів
|
Білявська Н.А.
Сита Т.В.
Якимович В.В.
Анатієнко О.В.
|
Творче спрямування діяльності вчителів на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних, творчих можливостей, інноваційної діяльності.
|
13.
|
Творча група з краєзнавства
|
Макаревич О.А.
Висовень В.О.
Сухенко В.В.
|
Практична реалізація краєзнавчого підходу до вивчення навчальних предметів у гімназії.
|
14.
|
Творча група вчителів «Впровадження сучасних інформаційних технологій в навчально-виховний процес гімназії»
|
Макаревич О.А.
Олійник Л.В.
Сухенко В.В.
Остапенко В.В.
Щербак Ю.Ю.
|
Управління ефективною діяльністю учнів та вчителів.
|
15.
|
Наставництво, стажування
|
Остапенко В.М.
Лопата Л.В.
Білявська Н.А.
Якимович В.В.
Анатієнко О.В..
Журавська І.М.
Савельєва І.О.
Макаревич О.А.
Щербак Ю.Ю.
Апьонкіна В.І.
Косян К.В.
|
За індивідуальними планами.
|
16.
|
Школа молодого вчителя
|
Висовень В.О.
Якимович В.В.
Анатієнко О.В.
Лопата Л.В.
Савельєва І.О.
Щербак Ю.Ю.
Косян К.В.
|
Методичний інструментарій учителя.
Створення індивідуального стилю професійної діяльності та професійного самовдосконалення.
|
17.
|
Майстер-клас тренера проекту «Діалог» Мурдід О.О. для класних керівників
|
Мурдід О.О.
|
«Як стати творцем свого життя. Я – це Я» (профілактика залежної поведінки, формування позитивної «Я – концепціЇ»)» За програмою І.Г.Сомової
|
18.
|
Самоосвіта вчителів
|
Усі вчителі
|
( За індивідуальними планами).
|
19.
|
Предметно- методичні тижні
|
Усі вчителі
|
( Згідно річного плану роботи).
|
20.
|
Творчі звіти, відкриті уроки
|
Усі вчителі
|
Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу.
|
21.
|
Психолого-педагогічний консультпункт (для учнів, батьків, вчителів)
|
Журавська І.М.-соц. педагог
Савельєва І.О.– практ. психолог
Макаревич О.А.-заступник
Висовень В.О.-заступник
|
Роль індивідуальних, зовнішніх, соціальних факторів, що впливають на навчання та поведінку учнів гімназії.
|
22.
|
Правовий консультпункт
|
Чужа В.М. –директор
Журавська І.М. – соц. Педагог
Сухенко В.В. – учитель правознавства
|
Правова культура та взаємозв»язок моралі й права в життєдіяльності гімназії.
|
23.
|
Динамічна група «Озброєння учнів уміннями і навичками саморозвитку особистості»
|
Савєльєва І.О. – практ психолог
Прокопенко І.О. – кл. кер. 11 кл.
Мурдід О.О. – кл. кер. 10 кл.
Журавська І.М.. – кл. кер. 9 кл.
|
Навчити випускника сміливо брати на себе відповідальність за свої дії, вибір (зокрема професії).
|
24.
|
Інструктивно- методичні наради, індивідуальні консультації, методичні оперативки, співбесіди
|
Висовень В.О., Макаревич О.А.
|
|
25.
|
Випуск методичних бюлетенів. Публікації методичних знахідок.
|
Висовень В.О., Макаревич О.А.
|
|
26.
|
"Круглий стіл"
|
Весь педагогічний колектив
|
«Педагогіка діалогу».
|
27.
|
Гімназійний конкурс професійної майстерності
«Учитель року – 2014»
|
Світова література
Директор школи
Початкові класи
Географія
Трудове навчання
|
|
28.
|
Інформативна група
|
За окремим графіком. Усі вчителі.
|
|
3. Директору і заступникам дбати про високий рівень розвитку професійно важливих якостей і теоретичної підготовки, лідерських рис, новаторського підходу до професійної діяльності, високий рівень готовності до самоосвіти, постійний процес самовдосконалення.
4. Усьому педагогічному колективу протягом 2013-2014н.р.:
4.1. В організації діяльності «учитель-учень» враховувати, що самореалізація – це складова життєвого успіху, забезпечувати індивідуальну підтримку морального розвитку особистості, дотримуватися циклічності освітнього процесу.
- Забезпечувати якісне управління системою роботи з обдарованими, дотримуватися алгоритму управління процесом розвитку творчих здібностей учнів.
- Дотримуватися вимог в організації профільного навчання.
- Запроваджувати карти управління навчальною діяльністю учнів, управління школярем своєю навчальною діяльністю.
- Вивчити і дотримуватися Критеріїв оцінювання навчальної діяльності учнів, дбати, щоб оцінка носила мотивований, індивідуально направлений характер і орієнтувала учня в його власному розвитку (реалізація науково-методичної проблеми гімназії).
- Створювати умови для системної та результативної діяльності органів учнівського самоврядування.
- Реалізувати мету ІV етапу роботи (четвертий рік – удосконалення, аналіз та корекція доробків, педагогічних, методичних, управлінських знахідок) над єдиною науково-методичною проблемою: 1)перехід на нову філософію методичної роботи, нові засади управління, в основі яких лежить мотиваційно-системний підхід, завдання, зорієнтовані на саморозвиток, самовдосконалення; 2)формування та апробація системи роботи з учнем як особистістю, націленою на саморозвиток, самовдосконалення, самореалізацію.
- Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступників із навчально- виховної роботи Висовень В.О., Макаревича О.А.
Директор НВК В.М.Чужа
Із наказом ознайомлені всі вчителі.
2013-2014 н.р.
6.Четвертий рік роботи (удосконалення, аналіз та корекція). Удосконалення, аналіз та корекція доробків, педагогічних, методичних, управлінських знахідок
Мета етапу. Впровадження переходу на нову філософію методичної роботи, нові засади управління, в основі яких лежить мотиваційно-системний підхід, завдання,зорієнтовані на саморозвиток, самовдосконалення. Формування та апробація системи роботи з учнем як особистістю, націленою на саморозвиток, самовдосконалення, самореалізацію.
-Залучення до роботи над розв»язанням науково-методичної проблеми батьківської громадськості: анкетування, ранжування проблем, пошук ефективних шляхів їх подолання.
-Створення та опис філософії методичної роботи з учителями гімназії, нових засад управління, в основі яких лежить мотиваційно-системний підхід, завдання, зорієнтовані на саморозвиток, самовдосконалення вчителя.
-Розробка мотиваційних чинників удосконалення методичної роботи вчителів, підвищення фахової та методичної майстерності, запровадження в організацію навчальної діяльності учня на уроці ефективних методів, прийомів, які сприяють розвитку, удосконаленню особистості.
-Розробка мотиваційних чинників навчальної діяльності учня як особистості, націленої на саморозвиток, самовдосконалення, самореалізацію.
-Організація декади педагогічної майстерності за єдиною схемою аналізу та самоаналізу уроку.
-Проведення під час декади майстер-класів, презентації основних методичних доробків учителів для молодих та малодосвідчених колег.
-Організація відкритого конкурсу презентацій основних методичних доробків учителів у рамках проблеми.
-Співбесіда з учителями з елементами аналізу та самоаналізу за результатами роботи протягом року, корекція Програми на наступний рік, оформлення методичних карток.
Форми роботи: декада педагогічної майстерності, майстер-класи, відвідування уроків за єдиною схемою аналізу, презентація основних методичних доробків.
Результат роботи: відбір найефективніших і найрезультативніших технологій організації творчого педагогічного процесу. Відбір результативних форм управлінської діяльності.
|