Четвер, 25.04.2024, 13:58
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наказ

            06 вересня    2013 року                                           № 

 

“Про підсумки та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами  Згурівського НВК «Гімназія – школа І ступеня»  у 2013- 2014 навчальному році”

 

На виконання Закону України “Про освіту”, Указу Президента України від 25.06.2013 року №344/2013 «Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Проекту розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Концепції профільного навчання, Державних стандартів освіти, Програми розвитку системи освіти Київської області до 2014 року, Програми розвитку системи Згурівського району на 2013-2018 роки (рішення сесії районної ради від 24.12.2012 року №161-24-VІ, наказу відділу освіти №97 від 12.08.20213 року «Про організацію науково-методичної роботи з керівними та педагогічними кадрами навчальних закладів у 2013-2014 н.р.» в умовах розбудови національної школи  методична служба гімназії ставить перед собою мету - забезпечувати зростання науково-теоретичного, психолого-педагогічного рівня підготовки вчителів.

Концепція освіти в гімназії – не зупинятись на здобутку на рівні, досягнутому учнем, а орієнтуватись на завтрашній день розвитку і саморозвитку, забезпечувати високу якість освіти і виховання учнів гімназії, що є запорукою майбутньої конкурентоспроможної, успішної особистості, впроваджувати у діяльність технології індивідуально-орієнтованого навчання, метою якого на всіх етапах навчання має стати не нагромадження знань і вмінь, а постійне збагачення учнів досвідом творчості, формування механізму самоорганізації та самореалізації особистості кожного гімназиста. У центрі навчально-виховного процесу стоїть дитина як головна мета діяльності педагогічного колективу.

Педагогічний колектив гімназії третій рік працював над реалізацією науково-методичної проблеми «Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя».

Метою цього етапу роботи була акцентуалізація  на вихованні в учнів відповідальності за результати своєї успішної діяльності як результату співпраці з учителем, адаптоване застосування технологій, що спрацьовують на результат – успішну діяльність учителя та учня з питань самореалізації, самовдосконалення особистості. Більшість учителів мають власну перевірену на досвіді систему викладання, постійно відслідковують реальне просування учнів у навчальній діяльності, успіхи та недоліки, постійно вносять корективи в робочий процес.

Залучався до роботи над розв»язанням науково-методичної проблеми учнівський колектив (анкетування, пошук ефективних шляхів їх подолання). Складено рекомендації для вчителя, учнів з питань самоорганізації, саморозвитку, самовдосконалення. Організовувалися взаємовідвідування уроків з наперед визначеним методичним завданням, самоаналіз уроків з метою з»ясування рівня їхньої продуктивності, спрямованості на зазначений результат, можливості запровадження їх як методичного досвіду.

Результатом роботи є впровадження технологій, що спрацьовують на результат.

Оформлено довідково-інформаційні матеріали з визначеного етапу, складено перелік рекомендованої літератури, удосконалювалася система роботи вчителів у контексті роботи над індивідуальними науково-методичними проблемами, активізувалася діяльність психолого-педагогічного семінару, проведені засідання педагогічної ради з визначеної проблеми, організовувалося взаємовідвідування уроків учителів, випущено серію методичних бюлетенів з досвіду роботи над проблемою.

На достатньому рівні проводилася робота з батьками в режимі конструктивної співпраці.

Дана проблема комплексна, пронизувала всі ділянки внутрігімназійної методичної роботи. У ході роботи над проблемою постійно здійснювався аналіз проміжних результатів, вироблення методичних рекомендацій, спрямованих на вирішення проблеми та отримання нової якості.

Наслідками трирічної роботи гімназії над науково-методичною проблемою є підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів, високий рівень навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів.

Протягом 2012-2013 навчального року педагогічний колектив досяг вагомих результатів у навчально-виховній діяльності: Згурівська гімназія посіла І місце серед шкіл району за результатами участі учнів та вчителів у предметних олімпіадах та конкурсах.

Учителі гімназії не брали участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2013».

Учителі Висовень В.О., Мурдід О.О., Остапенко В.М., Олійник Л.В., Апьонкіна В.І., Сухенко В.В., Макаревич О.А., Савєльєва І.О., Журавська І.М. брали активну участь у діяльності районних методичних підрозділів.

Залишається високим якісний склад педагогічних працівників гімназії. За результатами атестації педагогічних працівників учителю історії та правознавства Сухенку В.В. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» і звання «старший учитель», учителю української мови та літератури Мурдід О.О. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та нагороджено Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки.

На серпневій конференції на педагогічній виставці були представлені матеріали В.О.Висовень, Н.А.Білявської, Т.В.Ситої, В.В.Сухенка, С.Б.Мотузко.

Журавська І.М. протягом 2012-2013 н.р. (третій - останній рік) відвідувала обласний опорний заклад освіти Вишгородську гімназію «Інтелект» з питань впровадження здоров»язберігаючих та здоров»яформуючих технологій у практику роботи Школи сприяння здоров»ю. Учителі-предметники  гімназії розробили цикл уроків із використанням здоров»язберігаючих технологій на уроках.

Курси Іntel не пройшли Купріянчик О.М., Завертайло Є.Ф.

На високому рівні був організований і проведений у лютому 2013 року Тиждень педмайстерності вчителів початкових класів (Якимович В.В., Ручка В.О.,  Сита Т.В., Білявська Н.А.) Матеріали Тижня відзначені і подані на районну педагогічну виставку. А матеріали Білявської Н.А. і Ситої Т.В. брали участь в обласній педагогічній виставці.

Робота з обдарованими учнями у 2012-2013 н.р. була спрямована на реалізацію основних положень районної програми «Обдарована дитина» та Програми розвитку системи освіти Згурівського району, плану роботи відділу освіти з обдарованими учнями на 2012-2013 н.р., плану роботи гімназії з обдарованими учнями. Метою діяльності у цьому напрямі є створення системи пошуку, розвитку й підтримки обдарованих дітей, стимулювання їх до творчого саморозвитку та самовдосконалення.    

Учні гімназії взяли участь у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад із 17 предметів (крім російської мови, трудового навчання, педагогіки і психології). Усього брали участь 65 учнів, із них призерами стали 55 учнів, в тому числі 20 переможців. У порівнянні з попереднім цього року на 12 призерів більше, це найвищий показник за всі 11 років існування гімназії.

Найкращих успіхів досягли учасники таких олімпіад: із інформатики та інформаційних технологій – 6 учасників – 6 переможців (учитель - Щербак Ю.Ю.), із української мови – 5 учасників – 2 переможці (учителі - Мотузко С.Б., Мурдід О.О., Циганок Л.В.), із математики – 5 учасників – 2 переможці (учитель - Апьонкіна В.І.), із географії – 3 учасники – 2 переможці (учитель - Макаревич О.А.), із фізики – 5 учасників – 2 переможці (учителі - Бойко В.А., Бойко Л.Г.), із образотворчого мистецтва – 6 учасників – 2 переможці. Жодного переможця протягом двох останніх років немає з хімії (учитель -Завертайло Є.Ф.).

Учителі Висовень В.О., Білявська Н.А., Сита Т.В., Мурдід О.О., Сухенко В.В., Мотузко С.Б. активну участь узяли в районній педагогічній виставці. Частина матеріалів учителів була представлена на обласну педагогічну виставку.

У Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім.. Т.Г.Шевченка учні зайняли 2 і 3 місця. У Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням , учениця 11 класу Резник Яна в номінації «Література» зайняла ІІІ місце в області (учитель – Чужа В.М.).

У Міжнародному конкурсі з української мови та літератури ім..Петра Яцика 5 учнів стали переможцями районного етапу: Олійник Ю. - 11 клас, учитель – Мурдід О.О..; Ткаченко І. - 10 клас, учитель – Циганок Л.В.; Черепинець А. – 4 клас, учитель – Сита Т.В., Кононенко В. – 9 клас, учитель – Мотузко С.Б., Зленко І.А. – учениця 3 класу, учитель – Ручка В.О. В обласному етапі брала участь Олійник Ю.

            Щорічно учні гімназії залучаються до участі в Міжнародних інтерактивних конкурсах: математичному конкурсі «Кенгуру», природничому конкурсі «Колосок», фізичному конкурсі «Левеня», з іноземної мови «Гринвіч». Із кожним роком зростає кількість учасників цих конкурсів та результативність виступів.

Переможцями районного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН стали такі учні: Олійник Юлія – учениця 11 класу, секція «Українська мова», науковий керівник – Мотузко С.Б.; Сухенко Ольга – учениця 11 класу, секція «Історія України», науковий керівник – Сухенко В.В.; Бодашко К. – учениця 10 класу, секція «Педагогіка», науковий керівник – Висовень В.О., Резник Яна – учениця 11 класу, секція «Французька мова», учитель – Кузіна Лариса Віталіївна.

Комплексна програма формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків “Діалог” Сомової І.Г. “Формування навичок здорового способу життя серед дітей та підлітків” реалізується в гімназії уже 5 років (тренер – Мурдід О.О.). За цей термін реалізовані усі програми психолого-валеологічних тренінгів, що спрямовані на формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя.

            Слід зазначити, що вчителям слід активніше співпрацювати з учнями щодо підготовки до конкурсів та предметних олімпіад, презентації проектів на уроках та в позаурочний час, оформити навчальні кабінети відповідно до Положення про навчальний кабінет, активізувати роботу в МАН.        

Якість навчально-виховного процесу гімназії, результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. Методична робота організовувалася на діагностичній основі (учителі, учні, батьки).

З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у гімназії проводилася методична робота, яка спонукала кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня, сприяла взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, давала змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у досвідчених колег, забезпечувала підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

У системі методичної роботи гімназії вирішувалися такі завдання: удосконалення структури та змісту науково- дослідницької та методичної роботи; вивчалися питання методики організації та проведення сучасного заняття; дослідження методів стимулювання досягнень у навчальній діяльнсті учнів; вивчення педагогічної теорії та методики навчання та виховання, психології, етики та естетики; збагачення педагогічних кадрів надбанням української етнопедагогіки, науки, культури; грунтовне вивчення та практична реалізація нових програм і підручників; удосконалення методики застосування інформаційних технологій на заняттях; своєчасне інформаційно- методичне забезпечення; формування навичок науково-дослідницької роботи в учнів; впровадження передового педагогічного досвіду вчителів області.

Аналіз стану методичної, навчально-виховної роботи за 2012-2013 н.р., результати підсумкової щорічної науково-практичної конференції дають підстави вважати, що загальногімназійна науково-методична проблема педагогічним колективом успішно реалізовувалася.

Творчий потенціал педагогів, їхня компетентність, особистісні якості, інтерес до нового в дидактиці та бажання щодо самовдосконалення дають змогу говорити про необхідність реформації самої освітньої системи Згурівського НВК «Гімназія – школа І ступеня» та продовжити подальшу роботу над науково-методичною проблемою.

Методична робота з педагогічними кадрами у 2013-2014 навчальному році передбачатиме продовження роботи (4-ий рік) над науково-методичною проблемою (Програма реалізації науково-методичної проблеми на 2013-2014 н.р. додається), над цілісною й динамічною системою підвищення науково- теоретичного і загальнокультурного рівнів, психолого- педагогічної підготовки:

  • виявлятиме, пропагуватиме та здійснюватиме нові підходи до організації навчально- виховного процесу (новітні інформаційні технології);
  • створюватиме умови для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх необхідним науково- методичним матеріалом;
  • організація вивчення педагогічної теорії і методики навчання та виховання, психології, етики та естетики, основ комп'ютерної грамотності, підвищення мовної та загальної культури педколективу;
  • збагачення змісту роботи вчителів надбаннями української етнопедагогіки, сучасної науки, світової культури;
  • удосконалення методики затосування сучасних наочних та електронних посібників;
  • систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи, випуск методичних бюлетенів;
  • впровадження у практику роботи педагогічного колективу активних методик, передового педагогічного досвіду, сучасних інформаційних технологій;
  • організовуватиме консультації з питань психології, соціальної педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;
  • організовуватиме обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
  • здійснюватиме координацію діяльності з райметодкабінетом, КОІПОПК.

Із метою організації та проведення науково- методичної роботи в 2013-2014 н.р.

наказую:

  1. У 2013-2014 н.р. продовжити роботу (4-ий рік) над науково- методичною проблемою “Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя ”, поступово трансформувати заклад освіти - гімназію в Школу сприяння здоров»ю; реалізовувати проект «Робота з батьками – запорука успішного впровадження виховної системи»..
  2. Затвердити наступну мережу методичної роботи:
 

№ п/п

Форми методичної роботи

Члени педагогічного колективу

Проблемні питання

1.

Школа вищої майстерності «Досвід»

Апьонкіна В.І. Макаревич О.А.

Олійник Л.В.

Чужа В.М.

Білявська Н.А.

Методи і засоби розширення сфери самоактивного навчання й регулювання учнями своєї освітньої діяльності.

2.

Методична рада

 

 

 

 

 

Чужа В.М.

Висовень В.О.

Макаревич О.А.

Апьонкіна В.І.

Мурдід О.О.

Сухенко В.В.

Олійник Л.В.

Білявська Н.А.

Управління системою роботи гімназії над науково-методичною проблемою. Організація профільного навчання в інноваційному навчальному закладі.

3.

Психолого- педагогічні читання

Весь педагогічний колектив.

Психолого-педагогічні фактори розвитку творчої особистості.

4.

Науково- практична конференція

Весь педагогічний колектив, запрошені науковці

Інноваційний підхід до процесу становлення особистості учня засобами технологій творчого мислення.

5.

Проблемний семінар

Весь педагогічний колектив

Створення портфоліо досягнень учня і вчителя як вид творчої діяльності.

Удосконалення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів.

6.

Теоретичні семінари та семінари- практикуми

Весь педагогічний колектив

Технологія розвитку критичного мислення.

Організація навчання, що сприяє здоров»ю.

7.

Психолого- педагогічний семінар

Весь педагогічний колектив

Імпульс розвитку обдарованого учня.

8.

Семінар- практикум із впровадження інформаційних технологій

Макаревич О.А.,

Олійник Л.В.,

Сухенко В.В.,

Остапенко В.М.

Комплексне застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес гімназії.

 

9.

Лінгвістичний семінар- практикум.

Висовень В.О.,

Мотузко С.Б.

Мурдід О.О.

Журавська І.М.

Підвищення мовної та мовленнєвої культури педагогічного та учнівського колективів.

10

Трибуна передового педагогічного досвіду.

Презентація педагогічних новинок

Весь педагогічний колектив

Мої творчі знахідки (Гімназійна постійно діюча педагогічна виставка).

 

11.

 

Методичне об’єднання учителів гуманітарного циклу предметів

Сухенко В.В.

Мотузко С.Б.

Журавська І.М.

Мурдід О.О.

Лопата Л.В.

Чужа В.М.

Остапенко В.М.

Міждисциплінарна інтеграція як засіб формування ключових компетентностей.

Методичне об’єднання учителів природничо- математичного циклу предметів

Апьонкіна В.І.

Косян К.В.

Завертайло Є.Ф.

Макаревич О.А.

 

Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості.

Методичне об’єднання учителів предметів естетичного циклу

Олійник Л.В.

Висовень В.О.

Купріянчик О.М.

Оздоровчо-естетичні технології у навчально-виховному процесі гімназії.

Методичне об’єднання класних керівників

 

 

 

 

 

 

Мурдід О.О.

Косян К.В.

Остапенко В.М.

Журавська І.М.

Купріянчик О.М.

Сухенко В.В.

Прокопенко І.О.

Савєльєва І.О.-практичний психолог

Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя.

 

Методичне об»єднання класоводів

Сита Т.В.

Білявська Н.А.

Анатієнко О.В.

Якимович В.В.

Особливості виховної роботи з учнями початкової ланки в активізації та мотивації до саморозвитку і самовиховання.

12.

Методичне об»єднання вчителів початкових класів

Білявська Н.А.

Сита Т.В.

Якимович В.В.

Анатієнко О.В.

 

Творче спрямування діяльності вчителів на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних, творчих можливостей, інноваційної діяльності.

13.

Творча група з краєзнавства

Макаревич О.А.

Висовень В.О.

Сухенко В.В.

Практична реалізація краєзнавчого підходу до вивчення навчальних предметів у гімназії.

14.

Творча група вчителів «Впровадження сучасних інформаційних технологій в навчально-виховний процес гімназії»

Макаревич О.А.

Олійник Л.В.

Сухенко В.В.

Остапенко В.В.

Щербак Ю.Ю.

Управління ефективною діяльністю учнів та вчителів.

15.

Наставництво, стажування

Остапенко В.М.

Лопата Л.В.

Білявська Н.А.

Якимович В.В.

Анатієнко О.В..

Журавська І.М.

Савельєва І.О.

Макаревич О.А.

Щербак Ю.Ю.

Апьонкіна В.І.

Косян К.В.

За індивідуальними планами.

16.

Школа молодого вчителя

Висовень В.О.

Якимович В.В.

Анатієнко О.В.

Лопата Л.В.

Савельєва І.О.

Щербак Ю.Ю.

Косян К.В.

Методичний інструментарій учителя.

Створення індивідуального стилю професійної діяльності та професійного самовдосконалення.

 

17.

Майстер-клас тренера проекту «Діалог» Мурдід О.О. для класних керівників

Мурдід О.О.

«Як стати творцем свого життя. Я – це Я» (профілактика залежної поведінки, формування позитивної «Я – концепціЇ»)» За програмою І.Г.Сомової

18.

Самоосвіта вчителів

Усі вчителі

( За індивідуальними планами).

19.

Предметно- методичні тижні

Усі вчителі

( Згідно річного плану роботи).

20.

Творчі звіти, відкриті уроки

Усі вчителі

Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу.

21.

Психолого-педагогічний консультпункт (для учнів, батьків, вчителів)

Журавська  І.М.-соц. педагог

Савельєва І.О.– практ. психолог

Макаревич О.А.-заступник

Висовень В.О.-заступник

Роль індивідуальних, зовнішніх, соціальних факторів, що впливають на навчання та поведінку учнів гімназії.

 

22.

Правовий консультпункт

Чужа В.М. –директор

Журавська І.М. – соц. Педагог

Сухенко В.В. – учитель правознавства

Правова культура та взаємозв»язок моралі й права в життєдіяльності гімназії.

23.

Динамічна група «Озброєння учнів уміннями і навичками саморозвитку особистості»

Савєльєва І.О. – практ психолог

Прокопенко І.О. – кл. кер. 11 кл.

Мурдід О.О. – кл. кер. 10 кл.

Журавська І.М.. – кл. кер. 9 кл.

Навчити випускника сміливо брати на себе відповідальність за свої дії, вибір (зокрема професії).

24.

Інструктивно- методичні наради, індивідуальні консультації, методичні оперативки, співбесіди

Висовень В.О., Макаревич О.А.

 

25.

Випуск методичних бюлетенів. Публікації методичних знахідок.

Висовень В.О., Макаревич О.А.

 

26.

"Круглий стіл"

Весь педагогічний колектив

«Педагогіка діалогу».

27.

Гімназійний конкурс професійної майстерності

«Учитель року – 2014»

 Світова література

Директор школи

Початкові класи

Географія

Трудове навчання

 

28.

Інформативна група

За окремим графіком. Усі вчителі.

 

 

3. Директору і заступникам дбати про високий рівень розвитку професійно важливих якостей і теоретичної підготовки, лідерських рис, новаторського підходу до професійної діяльності, високий рівень готовності до самоосвіти, постійний процес самовдосконалення.

4. Усьому педагогічному колективу протягом 2013-2014н.р.:

4.1. В організації діяльності «учитель-учень» враховувати, що самореалізація – це складова життєвого успіху, забезпечувати індивідуальну підтримку морального розвитку особистості, дотримуватися циклічності освітнього процесу.

  1. Забезпечувати якісне управління системою роботи з обдарованими, дотримуватися алгоритму управління процесом розвитку творчих здібностей учнів.
  2. Дотримуватися вимог в організації профільного навчання.
  3. Запроваджувати карти управління навчальною діяльністю учнів, управління школярем своєю навчальною діяльністю.
  4. Вивчити і дотримуватися Критеріїв оцінювання навчальної діяльності учнів, дбати, щоб оцінка носила мотивований, індивідуально направлений характер і орієнтувала учня в його власному розвитку (реалізація науково-методичної проблеми гімназії).
  5. Створювати умови для системної та результативної діяльності органів учнівського самоврядування.
  6. Реалізувати мету ІV етапу роботи (четвертий рік – удосконалення, аналіз та корекція доробків, педагогічних, методичних, управлінських знахідок) над єдиною науково-методичною проблемою: 1)перехід на нову філософію методичної роботи, нові засади управління, в основі яких лежить мотиваційно-системний підхід, завдання, зорієнтовані на саморозвиток, самовдосконалення; 2)формування та апробація системи роботи з учнем як особистістю, націленою на саморозвиток, самовдосконалення, самореалізацію.
  1. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступників із навчально- виховної роботи Висовень В.О., Макаревича О.А.

 

Директор НВК                        В.М.Чужа

                                                     

Із наказом ознайомлені всі вчителі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013-2014 н.р.

 

6.Четвертий рік роботи (удосконалення, аналіз та корекція). Удосконалення, аналіз та корекція доробків, педагогічних, методичних, управлінських знахідок

 

Мета етапу. Впровадження переходу на нову філософію методичної роботи, нові засади управління, в основі яких лежить мотиваційно-системний підхід, завдання,зорієнтовані на саморозвиток, самовдосконалення. Формування та апробація системи роботи з учнем як особистістю, націленою на саморозвиток, самовдосконалення, самореалізацію.

 

-Залучення до роботи над розв»язанням науково-методичної проблеми батьківської громадськості: анкетування, ранжування проблем, пошук ефективних шляхів їх подолання.

-Створення та опис філософії методичної роботи з учителями гімназії, нових засад управління, в основі яких лежить мотиваційно-системний підхід, завдання, зорієнтовані на саморозвиток, самовдосконалення вчителя.

-Розробка мотиваційних чинників удосконалення методичної роботи вчителів, підвищення фахової та методичної майстерності, запровадження в організацію навчальної діяльності учня на уроці ефективних методів, прийомів, які сприяють розвитку, удосконаленню особистості.

-Розробка мотиваційних чинників навчальної діяльності учня як особистості, націленої на саморозвиток, самовдосконалення, самореалізацію.

-Організація декади педагогічної майстерності за єдиною схемою аналізу та самоаналізу уроку.

-Проведення під час декади майстер-класів, презентації основних методичних доробків учителів для молодих та малодосвідчених колег.

-Організація відкритого конкурсу презентацій основних методичних доробків учителів у рамках проблеми.

-Співбесіда з учителями з елементами аналізу та самоаналізу за результатами роботи протягом року, корекція Програми на наступний рік, оформлення методичних карток.

 

Форми роботи: декада педагогічної майстерності, майстер-класи, відвідування уроків за єдиною схемою аналізу, презентація основних методичних доробків.

 

Результат роботи: відбір найефективніших і найрезультативніших технологій організації творчого педагогічного процесу. Відбір результативних форм управлінської діяльності.

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz