Четвер, 28.03.2024, 16:51
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наказ

                        20 серпня     2012 року                                           №70

 

“Про підсумки та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами  Згурівської гімназії  у 2012- 2013 навчальному році”

 

Із метою виконання Закону України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Державної Національної Програми “Освіта (Україна- ХХІ століття)”, Державної Національної Програми “Учитель”, Концепції профільного навчання, Державних стандартів освіти, наказу відділу освіти №25 від 12.08. 2012 року   в умовах розбудови національної школи (повний перехід на 11-річний термін навчання) методична служба гімназії ставить перед собою мету - забезпечувати зростання науково-теоретичного, психолого-педагогічного рівня підготовки вчителів.

Концепція освіти в гімназії – не зупинятись на здобутку на рівні, досягнутому учнем, а орієнтуватись на завтрашній день розвитку і саморозвитку, забезпечувати високу якість освіти і виховання учнів гімназії, що є запорукою майбутньої конкурентоспроможної, успішної особистості, впроваджувати у діяльність технології індивідуально-орієнтованого навчання, метою якого на всіх етапах навчання має стати не нагромадження знань і вмінь, а постійне збагачення учнів досвідом творчості, формування механізму самоорганізації та самореалізації особистості кожного гімназиста. У центрі навчально-виховного процесу стоїть дитина як головна мета діяльності педагогічного колективу.

Пеагогічний колектив гімназії другий рік працював над реалізацією науково-методичної проблеми «Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя».

Метою цього етапу роботи було створення позитивного іміджу роботи вчителя щодо підвищення якості знань, умінь учнів на основі сучасних, передових педагогічних технологій, створення банку методичних ідей. Організовувалися на різних рівнях взаємовідвідування уроків із зазначеною технологією проведення та аналізом за обраною для всіх схемою, презентації результатів роботи вчителів-предметників із демонстрацією запозиченого та власного досвідів, авторські семінари вчителів гімназії, акції «Урок очима батьків».

Результатом роботи був вибір найефективніших і найрезультативніших технологій організації творчого педагогічного і навчально-виховного процесу, результативних форм управлінської діяльності. Застосовувався запозичений досвід роботи та проводили аналіз можливостей його використання за умов нашого навчального закладу та контингенту учнів. Проводилися майстер-класи з демонстрацією запозиченого та власного досвіду роботи (на прикладі уроків з підготовки до контрольної роботи – узагальнення знань, умінь і навичок та контролю рівня навчальних досягнень учнів з теми).

Оформлено довідково-інформаційні матеріали з визначеного етапу, складено перелік рекомендованої літератури, удосконалювалася система роботи вчителів у контексті роботи над індивідуальними науково-ментодичними проблемами, активізувалася діяльність психолого-педагогічного семінару, проведені засідання педагогічної ради з визначеної проблеми, організовувалося взаємовідвідування уроків учителів, випущено серію методичних бюлетенів з досвіду роботи над проблемою.

Дана проблема комплексна, пронизувала всі ділянки внутрігімназійної методичної роботи. У ході роботи над проблемою постійно здійснювався аналіз проміжних результатів, вироблення методичних рекомендацій, спрямованих на вирішення проблеми та отримання нової якості.

Наслідками дворічної роботи гімназії над науково-методичною проблемою є підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів, високий рівень навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів.

Протягом 2011-2012 навчального року педагогічний колектив досяг вагомих результатів у навчально-виховній діяльності, дещо нижчих, ніж у попередні роки (Згурівська гімназія посіла ІІ місце серед шкіл району за результатами участі учнів та вчителів у предметних олімпіадах та конкурсах).

Учителі гімназії не брали участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2012».

Учителі Висовень В.О., Мурдід О.О., Остапенко В.М., Олійник Л.В., Апьонкіна В.І., Сухенко В.В., Макаревич О.А. брали активну участь у діяльності районних методичних підрозділів.

Залишається високим якісний склад педагогічних працівників гімназії. На серпневій конференції 2011-2012 н.р. заступника директора, учителя географії нагороджено нагрудним знаком «В.О.Сухомлинський». За результатами атестації педагогічних працівників Журавській І.М. присвоєно кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» та нагороджено Почесною Грамотою Міністерства освіти освіти і науки, молоді та спорту, Ситій Т.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» та нагороджено Грамотою відділу освіти  Згурівської районної державної адміністрації.

Учитель образотворчого мистецтва та музики Олійник Л.В. представила на педагогічну виставку до серпневої конференції матеріали з досвіду роботи «Від подиву до успіху, від бажання до творчості».

У обласному етапі огляду-конкурсу на кращу організацію правоосвітньої та правовиховної роботи в навчальних закладах (програму склали учителі: Мурдід О.О., Сухенко В.В., Журавська І.М.) за ІІІ місце Згурівська гімназія була нагороджена Почесною Грамотою обласної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення.

Журавська І.М. протягом 2011-2012 н.р. (другий рік) відвідувала обласний опорний заклад освіти Вишгородську гімназію «Інтелект» з питань впровадження здоров»язберігаючих та здоров»яформуючих технологій у практику роботи Школи сприяння здоров»ю. Учителі-предметники  гімназії розробили цикл уроків із використанням здоров»язберігаючих технологій на уроках. Учитель історії та правознавства Сухенко В.В., учитель Художньої культури Олійник Л.В.  взяли участь у виїзному семінарі учителів у с.Трипілля Обухівського району. Заступники Макаревич О.А., Висовень В.О. побували на екскурсії «Золота підкова Черкащини».

Курси Іntel не пройшли Купріянчик О.М., Завертайло Є.Ф.

На високому рівні був організований і проведений у лютому 2012 року Тиждень педмайстерності вчителів початкових класів (Якимович В.В., Ручка В.О.,  Сита Т.В., Білявська Н.А.) Матеріали Тижня відзначені і подані на районну педагогічну виставку.

Робота з обдарованими учнями у 2011-2012 н.р. була спрямована на реалізацію основних положень районної програми «Обдарована дитина» на 2003-2012 роки та Програми розвитку системи освіти Згурівського району на 2008-2012 роки, плану роботи відділу освіти з обдарованими учнями на 2011-2012н.р., плану роботи гімназії з обдарованими учнями. Метою діяльності у цьому напрямі є створення системи пошуку, розвитку й підтримки обдарованих дітей, стимулювання їх до творчого саморозвитку та самовдосконалення.      

Двох і більше переможців районних олімпіад підготували вчителі: Сухенко В.В – 4 учні, Щербак Ю.Ю. – 4 учні, Остапенко В.М. – 2 учні, Апьонкіна В.І. – 2 учні. 5 учнів (25 % від загальної кількості в районі)  вибороли призові місця в обласному етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад: Кононенко В. -  І місце (8 клас, математика, учитель – Апьонкіна В.І.), Кононенко В. – І місце (8 клас, фізика, учитель – Бойко Л.Г.), Йосипок В. – ІІІ місце (11 клас, фізика, учитель – Бойко В.А.), Сухенко О. – ІІІ місце (10 клас, біологія, учитель – Завертайло Є.Ф.), Резник Я. – ІІІ місце (10 клас, французька мова, учитель – Кузіна Л.В.), Купріянчик В. – ІІІ місце (10 клас, фізика, учитель – Бойко В.А.). Кононенко В. взяв участь у ІV (заключному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Учителі активну участь взяли у районній педагогічній виставці. Частина матеріалів учителів була представлена на обласну педагогічну виставку.

Не брали участі у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, не брали участі У Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім.. Т.Г.Шевченка.

У Міжнародному конкурсі з української мови та літератури ім..Петра Яцика 3 учні стали переможцями районного етапу : Олійник Ю. - 10 клас, учитель – Мотузко С.Б.; Ткаченко І., - 9 клас, учитель – Циганок Л.В.; Черепинець А. – 3 клас, учитель – Сита Т.В. В обласному етапі брала участь Олійник Ю.

            Щорічно учні гімназії залучаються до участі в Міжнародних інтерактивних конкурсах: математичному конкурсі «Кенгуру», природничому конкурсі «Колосок», фізичному конкурсі «Левеня», з іноземної мови «Гринвіч» (Остапенко А., 11 клас, срібний сертифікат, учитель – Остапенко В.М.). Із кожним роком зростає кількість учасників цих конкурсів та результативність виступів.

Учень 10 класу гімназії Купріянчик В. у 2011-2012 н.р. став переможцем районного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН з математики «Золотий переріз» у природі», узяв участь у обласному етапі.

Комплексна програма формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків “Діалог” Сомової І.Г. “Формування навичок здорового способу життя серед дітей та підлітків” реалізується в гімназії уже кілька років (тренер – Мурдід О.О.) У 2012-2013 н.р. тематика тренінгів буде такою: «Як стати творцем свого життя. Я – це Я» (профілактика залежної поведінки, формування позитивної «Я – концепціЇ»).

            Слід зазначити, що вчителям слід активніше співпрацювати з учнями щодо підготовки до конкурсів та предметних олімпіад, презентації проектів на уроках та в позаурочний час, оформити навчальні кабінети відповідно до Положення про навчальний кабінет, активізувати роботу в МАН.        

Якість навчально-виховного процесу гімназії, результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. Методична робота організовувалася на діагностичній основі (учителі, учні, батьки).

З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у гімназії проводилася методична робота, яка спонукала кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня, сприяла взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, давала змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у досвідчених колег, забезпечувала підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

У системі методичної роботи гімназії вирішувалися такі завдання: удосконалення структури та змісту науково- дослідницької та методичної роботи; вивчалися питання методики організації та проведення сучасного заняття; дослідження методів стимулювання досягнень у навчальній діяльнсті учнів; вивчення педагогічної теорії та методики навчання та виховання, психології, етики та естетики; збагачення педагогічних кадрів надбанням української етнопедагогіки, науки, культури; грунтовне вивчення та практична реалізація нових програм і підручників; удосконалення методики застосування інформаційних технологій на заняттях; своєчасне інформаційно- методичне забезпечення; формування навичок науково-дослідницької роботи в учнів; впровадження передового педагогічного досвіду вчителів області.

Аналіз стану методичної, навчально-виховної роботи за 2010-2011 н.р., результати підсумкової щорічної науково-практичної конференції дають підстави вважати, що загальногімназійна науково-методична проблема педагогічним колективом успішно реалізовувалася.

Методична робота з педагогічними кадрами у 2012-2013 навчальному році передбачатиме продовження роботи (3-ій рік) над науково-методичною проблемою (Програма реалізації науково-методичної проблеми на 2012-2013 н.р. додається), над цілісною й динамічною системою підвищення науково- теоретичного і загальнокультурного рівнів, психолого- педагогічної підготовки:

виявлятиме, пропагуватиме та здійснюватиме нові підходи до організації навчально- виховного процесу (новітні інформаційні технології);

створюватиме умови для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх необхідним науково- методичним матеріалом;

організація вивчення педагогічної теорії і методики навчання та виховання, психології, етики та естетики, основ комп'ютерної грамотності, підвищення мовної та загальної культури педколективу;

збагачення змісту роботи вчителів надбаннями української етнопедагогіки, сучасної науки, світової культури;

удосконалення методики затосування сучасних наочних та електронних посібників;

систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи, випуск методичних бюлетенів;

впровадження у практику роботи педагогічного колективу активних методик, передового педагогічного досвіду, сучасних інформаційних технологій;

організовуватиме консультації з питань психології, соціальної педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;

організовуватиме обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

здійснюватиме координацію діяльності з райметодкабінетом, КОІПОПК.

Із метою організації та проведення науково- методичної роботи в 2012-2013 н.р.

наказую:

У 2012-2013 н.р. продовжити роботу (3-ій рік) над науково- методичною проблемою “Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя ”, поступово трансформувати заклад освіти - гімназію в Школу сприяння здоров»ю; реалізовувати проект «Робота з батьками – запорука успішного впровадження виховної системи»..

Затвердити наступну мережу методичної роботи:

 

№ п/п

Форми методичної роботи

Члени педагогічного колективу

Проблемні питання

1.

Школа вищої майстерності «Досвід»

Апьонкіна В.І. Макаревич О.А.

Олійник Л.В.

Чужа В.М.

Білявська Н.А.

Методи і засоби розширення сфери самоактивного навчання й регулювання учнями своєї освітньої діяльності.

2.

Методична рада

 

 

 

 

 

Чужа В.М.

Висовень В.О.

Макаревич О.А.

Апьонкіна В.І.

Мурдід О.О.

Сухенко В.В.

Олійник Л.В.

Білявська Н.А.

Управління системою роботи гімназії над науково-методичною проблемою. Організація профільного навчання в інноваційному навчальному закладі.

3.

Психолого- педагогічні читання

Весь педагогічний колектив.

Психолого-педагогічні фактори розвитку творчої особистості.

4.

Науково- практична конференція

Весь педагогічний колектив, запрошені науковці

Інноваційний підхід до процесу становлення особистості учня засобами технологій творчого мислення.

5.

Проблемний семінар

Весь педагогічний колектив

Створення портфоліо досягнень учня і вчителя як вид творчої діяльності.

Удосконалення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів.

6.

Теоретичні семінари та семінари- практикуми

Весь педагогічний колектив

Технологія розвитку критичного мислення.

Організація навчання, що сприяє здоров»ю.

7.

Психолого- педагогічний семінар

Весь педагогічний колектив

Імпульс розвитку обдарованого учня.

8.

Семінар- практикум із впровадження інформаційних технологій

Макаревич О.А.,

Олійник Л.В.,

Сухенко В.В.,

Остапенко В.М.

Комплексне застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес гімназії.

 

9.

Лінгвістичний семінар- практикум.

Висовень В.О.,

Мотузко С.Б.

Журавська І.М.

Підвищення мовної та мовленнєвої культури педагогічного та учнівського колективів.

10

Трибуна передового педагогічного досвіду.

Презентація педагогічних новинок

Весь педагогічний колектив

Мої творчі знахідки (Гімназійна постійно діюча педагогічна виставка).

 

11.

 

Методичне об’єднання учителів гуманітарного циклу предметів

Сухенко В.В.

Мотузко С.Б.

Журавська І.М.

Мурдід О.О.

Лопата Л.В.

Чужа В.М.

Остапенко В.М.

Міждисциплінарна інтеграція як засіб формування ключових компетентностей.

Методичне об’єднання учителів природничо- математичного циклу предметів

Апьонкіна В.І.

 

Завертайло Є.Ф.

Макаревич О.А.

 

Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості.

Методичне об’єднання учителів предметів естетичного циклу

Олійник Л.В.

Висовень В.О.

Купріянчик О.М.

Оздоровчо-естетичні технології у навчально-виховному процесі гімназії.

Методичне об’єднання класних керівників

 

 

 

 

 

 

Мурдід О.О.

Олійник Л.В.

Остапенко В.М.

Журавська І.М.

Купріянчик О.М.

Сухенко В.В.

Прокопенко І.О.

Савєльєва І.О.-практичний психолог

Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, фізичне, духовне і соціальне благополуччя.

 

Методичне об»єднання класоводів

Сита Т.В.

Білявська Н.А.

Ручка В.О.

Якимович В.В.

Особливості виховної роботи з учнями початкової ланки в активізації та мотивації до саморозвитку і самовиховання.

12.

Методичне об»єднання вчителів початкових класів

Білявська Н.А.

Сита Т.В.

Якимович В.В.

Ручка В.О.

 

Творче спрямування діяльності вчителів на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних, творчих можливостей, інноваційної діяльності.

13.

Творча група з краєзнавства

Макаревич О.А.

Висовень В.О.

Сухенко В.В.

Практична реалізація краєзнавчого підходу до вивчення навчальних предметів у гімназії.

14.

Творча група вчителів «Впровадження сучасних інформаційних технологій в навчально-виховний процес гімназії»

Макаревич О.А.

Олійник Л.В.

Сухенко В.В.

Остапенко В.В.

Щербак Ю.Ю.

Управління ефективною діяльністю учнів та вчителів.

15.

Наставництво, стажування

Остапенко В.М.

Лопата Л.В.

Білявська Н.А.

Якимович В.В.

Ручка В.О.

Журавська І.М.

Савельєва І.О.

Макаревич О.А.

Щербак Ю.Ю.

За індивідуальними планами.

16.

Школа молодого вчителя

Висовень В.О.

Якимович В.В.

Ручка В.О.

Лопата Л.В.

Савельєва І.О.

Щербак Ю.Ю.

Методичний інструментарій учителя.

Створення індивідуального стилю професійної діяльності та професійного самовдосконалення.

 

17.

Майстер-клас тренера проекту «Діалог» Мурдід О.О.

Мурдід О.О.

«Як стати творцем свого життя. Я – це Я» (профілактика залежної поведінки, формування позитивної «Я – концепціЇ»)» За програмою І.Г.Сомової

18.

Самоосвіта вчителів

Усі вчителі

( За індивідуальними планами).

19.

Предметно- методичні тижні

Усі вчителі

( Згідно річного плану роботи).

20.

Творчі звіти, відкриті уроки

Усі вчителі

Забезпечення умов для досягнення учнями рівня освіченості, що відповідає їхньому особистісному потенціалу.

21.

Психолого-педагогічний консультпункт (для учнів, батьків, вчителів)

Журавська  І.М.-соц. педагог

Савельєва І.О.– практ. психолог

Макаревич О.А.-заступник

Висовень В.О.-заступник

Роль індивідуальних, зовнішніх, соціальних факторів, що впливають на навчання та поведінку учнів гімназії.

 

22.

Правовий консультпункт

Чужа В.М. –директор

Журавська І.М. – соц. Педагог

Сухенко В.В. – учитель правознавства

Правова культура та взаємозв»язок моралі й права в життєдіяльності гімназії.

23.

Динамічна група «Озброєння учнів уміннями і навичками саморозвитку особистості»

Савєльєва І.О. – практ психолог

Олійник Л.В. – кл. кер. 11 кл.

Прокопенко І.О. – кл. кер. 10 кл.

Мурдід О.О. – кл. кер. 9 кл.

Навчити випускника сміливо брати на себе відповідальність за свої дії, вибір (зокрема професії).

24.

Інструктивно- методичні наради, індивідуальні консультації, методичні оперативки, співбесіди

Висовень В.О., Макаревич О.А.

 

25.

Випуск методичних бюлетенів. Публікації методичних знахідок.

Висовень В.О., Макаревич О.А.

 

26.

"Круглий стіл"

Весь педагогічний колектив

«Здорові учні – успішні учні. Успішна людина – щаслива Україна».

27.

Гімназійний конкурс професійної майстерності

«Учитель року – 2013»

 Інформатика

Фізика

Музичне мистецтво

Основи здоров»я

 

28.

Інформативна група

За окремим графіком. Усі вчителі.

 

 

3. Директору і заступникам дбати про високий рівень розвитку професійно важливих якостей і теоретичної підготовки, лідерських рис, новаторського підходу до професійної діяльності, високий рівень готовності до самоосвіти, постійний процес самовдосконалення.

4. Усьому педагогічному колективу протягом 2012-2013н.р.:

4.1. В організації діяльності «учитель-учень» враховувати, що самореалізація – це складова життєвого успіху, забезпечувати індивідуальну підтримку морального розвитку особистості, дотримуватися циклічності освітнього процесу.

Забезпечувати якісне управління системою роботи з обдарованими, дотримуватися алгоритму управління процесом розвитку творчих здібностей учнів.

Дотримуватися вимог в організації профільного навчання.

Запроваджувати карти управління навчальною діяльністю учнів, управління школярем своєю навчальною діяльністю.

Вивчити і дотримуватися Критеріїв оцінювання навчальної діяльності учнів, дбати, щоб оцінка носила мотивований, індивідуально направлений характер і орієнтувала учня в його власному розвитку (реалізація науково-методичної проблеми гімназії).

Створювати умови для системної та результативної діяльності органів учнівського самоврядування.

Реалізувати мету ІІІ етапу роботи (третій рік – результативний, запровадження) над єдиною науково-методичною проблемою: акцентуалізація на вихованні в учнів відповідальності за результати своєї успішної діяльності як результату співпраці з учителем; адаптоване застосування технологій, що спрацьовують на результат.

Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступників із навчально- виховної роботи Висовень В.О., Макаревича О.А.

 

Директор гімназії             В.М.Чужа

                                                     

Із наказом ознайомлені всі учителі.

 

 

 

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz