П`ятниця, 26.04.2024, 09:35
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Положення  про методичний кабінет

Згурівського навчально- виховного комплексу

"Гімназія - загальноосвітня школа І ступеня"

 

  1. Загальні положення
    • Методичний кабінет Згурівського навчально- виховного комплексу "Гімназія- загальноосвітня школа І ступеня"  (далі методичний кабінет) є центром методичної допомоги педагогічним працівникам навчального закладу та поширення психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей.
    • Діяльність методичного кабінету організовує і скеровує заступник директора з навчально- виховної роботи.
    • Робота методичного кабінету організовується з урахуванням вимог Законів України "Про освіту", "Про освіту", інших нормативно-правових актів та відповідно до цього Типового положення.
  1. Мета, основні принципи діяльності та функції методичного кабінету навчального закладу.
    1. Метою роботи методичного кабінету є:
      1. надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо підвищення їх кваліфікації, професійної компетентності; підготовки та проведення освітнього процесу з дітьми, роботи з батьками та особами, які їх замінюють;
      2. навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в навчальному закладі;
      3. поширення серед батьків психолого-педагогічних знань;
      4. створення сприятливих умов для самовдосконалення педагогів, розвитку творчої ініціативи у них;
      5. забезпечення методичної підтримки щодо реалізації педагогічних ініціатив та апробації навчальної літератури, методичних розробок та інше.
    2. Діяльність методичного кабінету ґрунтується на таких принципах:
      1. демократизму і гуманізму;
      2. відкритості;
      3. системного підходу до методичного та інформаційно-аналітичного супроводу діяльності навчального закладу;
      4. рівності умов для кожного педагогічного працівника щодо повної реалізації його духовного, творчого та інтелектуального потенціалу;
      5. безперервності професійного вдосконалення;
      6. науковості, гнучкості і прогностичності методичної роботи з педагогічними кадрами.
    3. Функції методичного кабінету:
      1. врахування перспектив розвитку освіти та специфіки діяльності даного закладу;
      2. використання сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень, інноваційних технологій;
      3. розширення професійного світогляду педагогічних працівників, систематичне інформування педагогів щодо інновацій в галузі освіти;
      4. корекція та оновлення інформації, яка постійно змінюється у результаті розвитку науки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.
      5. відбір і методичне опрацювання наукових, практичних досягнень у галузі освіти, надання рекомендацій щодо їх впровадження в практику роботи закладу;
      6. розроблення методичних рекомендацій, посібників з різних видів роботи тощо;
      7. надання практичної допомоги працівникам закладу, батькам учнів щодо організації життєдіяльності дітей;
      8. систематичне вивчення стану освітнього процесу, динаміки змін у розвитку учнів, професійної компетентності педагогічних працівників;
      9. моделювання змісту, форм і методів підвищення фахової кваліфікації, майстерності педагогів закладу, підвищення рівня психолого-педагогічної культури батьків вихованців;
      10. виявлення, вивчення, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду з метою його застосування в освітньому процесі та удосконалення професійної компетентності педагогів;
      11. узгодження діяльності методичного кабінету з роботою психологічної служби, районного методичного кабінету та інших структур;
      12. створення позитивного психологічного клімату, запобігання виникненню конфліктних ситуацій у педагогічному колективі закладу, їх вивчення і розв'язання.
  2. Основні завдання діяльності методичного кабінету
    • Організація системи роботи, спрямованої на удосконалення професійної майстерності, психолого-педагогічної культури педагогічних працівників, підвищення їх кваліфікації, активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду.
    • Виявлення перспективного педагогічного досвіду в колективі; сприяння вивченню, узагальненню, впровадженню, розповсюдженню кращих доробків шляхом висвітлення у засобах масової інформації, організації та участі у виставках, презентаціях, роботі методичних об’єднань, шкіл перспективного педагогічного досвіду та ін.
    • Впровадження нових концептуальних засад функціонування системи освіти, освітніх програм, інноваційних технологій і методик розвитку, виховання і навчання учнів в практику роботи закладу.
    • Моніторинг стану освітнього процесу.
    • Інформування педагогів про нормативні документи в галузі освіти, науково-методичні, навчальні та періодичні фахові видання, надання практичної допомоги у їх використанні.
    • Вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам, в т.ч. у періоди підготовки їх до атестації, курсової перепідготовки.
    • Сприяння участі колективу закладу в дослідно-експериментальній діяльності різних рівнів за пропозицією органів управління освітою чи з власної ініціативи відповідно до наказу про проведення експериментальної роботи, її програми.
    • Пошук і впровадження нових ефективних форм взаємодії закладу із сім’ями учнів, батьківською і науковою громадськістю у здійсненні завдань цілісного всебічного розвитку дітей, популяризації роботи навчального закладу.
    • Координація діяльності навчального закладу із закладами оточуючого соціуму для реалізації завдань формування життєвої компетентності.
    • Створення фондів нормативно-правових та інструктивно-методичних документів, наукової, науково-популярної, методичної психолого-педагогічної, довідкової, енциклопедичної, дитячої художньої літератури, періодичних педагогічних видань, аудіо-, відеоматеріалів, електронних та наочних друкованих засобів навчання, предметної наочності, а також зразків моделей планування, організації, проведення освітнього процесу та інших матеріалів з досвіду роботи педагогів.
    • Формування інформаційного банку даних (каталогів і картотек на електронних або паперових носіях) з питань змісту освіти, організації освітнього процесу, психолого-педагогічних досягнень, а також стосовно наповнення методичного кабінету.
  3. Наповнення методичного кабінету. Наповнення методичного кабінету повинно відповідати таким вимогам:
    • інформативність та змістовність;
    • доступність;
    • сучасність;
    • естетичність;
    • задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні.

 

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz