Неділя, 16.05.2021, 11:48
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наказ

29 листопада 2010 року                                                             №

Про стан викладання музики, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва у Згурівській гімназії

 Згідно з річним планом роботи гімназії на 2010-2011 н.р. та графіком внутрішкільного контролю у листопаді 2010 року була проведена перевірка стану викладання образотворчого і музичного мистецтва та рівень навчальних досягнень учнів.

У процесі вивчення відповідно до розробленої пам»ятки відвідано уроки музики, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, проаналізовано рівень охоплення учнів позакласною роботою з предметів та результативність їхньої участі в конкурсах, олімпіадах різних рівнів.

Уроки з цих предметів проводяться на базі кабінету мистецтв, обладнання якого не в повному обсягу відповідає Положенню про навчальний кабінет. Наявне навчально-наочне обладнання, роздатковий матеріал, музичний інструмент – фортепіано.

Образотворче мистецтво в 1-3 класах викладають учителі початкових класів Анатієнко О.В. (спеціаліст), Сита Т.В. (спеціаліст), Білявська Н.А. (вища категорія). Учителі ознайомлені з вимогами навчальних програм, нормативними документами. Вирішення вчителями художньо-розвивальних завдань формує рівень художньо-творчої свідомості. Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти учителі реалізують змістову лінію візуального мистецтва на основі взаємодії з іншими видами мистецтв – художнього слова, музики, театру, хореографії, кіно, телебачення. У 1 класі, 2 класі в І семестрі оцінювання вербальне, у 3 класі (17 учнів) 15 учнів мають високий рівень навчальних досягнень, 2 учні – достатній.

У гімназії музику (1-3 класи), музичне мистецтво (5-7 класи) , образотворче мистецтво (5-7 класи), мистецтво (8 клас) викладає Олійник Людмила Василівна (вища категорія, звання «учитель-методист», стаж – 13 років, фах – учитель початкових класів і музики, викладає музику, образотворче мистецтво, мистецтво, художню культуру, трудове навчання). Олійник Л.В. - керівник районної динамічної групи вчителів художньої культури «Вивчення творчості діячів світової та української культури», «Впровадження сучасних інформаційних технологій на уроках художньо-естетичного циклу», керівник районного методичного об»єднання вчителів художньої культури. Учителька зарекомендувала себе кваліфікованим спеціалістом. Одна із перших в районі та області використовує сучасні інформаційні технології на уроках художньо-естетичного циклу. Олійник Л.В. володіє музичним інструментом – фортепіано.

До уроків музичного мистецтва зібрала відеоенциклопедію відомих музикантів виконавців, зібрала колекцію пісень до річного циклу шкільних свят, використовує модулі з тем, де зібрані матеріали з використаннням різних джерел (Попелюшка в кіно, виставі, мультфільмі, літературному творі). На уроках образотворчого мистецтва використовує відеоенциклопедію життя і творчості художників, їх картин, презентації до уроків для учнів 5-7 класів, електронний посібник із матеріалами передового досвіду вчителів Київщини, власні розробки уроків для 6 класу з образотворчого мистецтва з використанням мультимедіа. На уроках художньої культури застосовує модулі програми з тем художньої культури, презентації, розроблені вчителем та учнями, відеоматеріали, програми з дидактичними іграми з музики.

Олійник Л.В. ознайомлена з вимогами навчальних програм, методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних предметів у поточному навчальному році, нормативними документами, що регламентують роботу з художньо-естетичної освіти та виховання школярів. Календарні плани складено згідно з навчальними програмами. Роботу проводить згідно з календарним та поурочним плануванням, яке характеризується систематичністю та якістю. Ретельно готується до уроків. Ефективно використовує наявну наочність, необхідні інструменти  та прилади, додатковий ілюстративний матеріал. Метою уроків завжди є формування творчого задуму та посильна реалізація його кожним учнем. Роботу на уроках організовує на основі індивідуальних особливостей учнів.

Виклад навчального матеріалу тісно пов»язує з історичним минулим та сьогоденням, ознайомлює учнів із цікавими фактами з життя видатних художників і композиторів, через розкриття своєрідних відповідних історичних епох показує їхній зв»язок із мистецтвом. Ефективними і доцільними на уроках є міжпредметні зв»язки.

Олійник Л.В. уміло поєднує оцінювання теоретичних знань учнів з оцінкою практичних робіт. Розвиває уміння учнів зіставляти власне бачення мистецького твору, своєї роботи і поглядів з оцінками однокласників, що привчає школярів до колективного оцінювання. Учитель уміє коректно вказати на неточності та відзначити позитивні якості навіть у незакінченій роботі: цікавий задум, вдале рішення тощо). Об»єктивно здійснюється поточне, тематичне, підсумкове оцінювання.

На уроках музичного мистецтва у початкових класах звертає увагу на ознайомлення учнів із характером та емоційним змістом музичних творів, у 5-7 класах в основу уроку кладе формування музичної культури школярів як складової духовної культури. Засвоєння класичної спадщини є основою виховання музичної культури учнів.

У практику роботи впроваджує різні форми і методи інтерпретації творів мистецтва: ігри, інсценізації, рухові хвилини; методи випереджального навчання; власний приклад у виконанні музичних творів та власні малюнки для прикладу; різнорівневі завдання; залучає учнів старших класів до створення презентацій до уроків; організовує постійно діючу виставку робіт учнів. Працює над удосконаленням персонального сайту «Майстерня прекрасного».

Олійник Л.В. оцінювання навчальних досягнень учнів проводить відповідно до Критеріїв.  Учні мають такі тематичні бали:

Назва предмету

Рівні навчальних досягнень

5 клас

(15 учнів)

6 клас

(9 учнів)

7 клас

(13 учнів)

8 клас

(19 учнів)

Музичне мистецтво

 

 

 

 

 

 

Високий

15

5

5

 

 

Достатній

-

4

8

 

 

Середній

-

-

-

 

 

Початковий

-

-

-

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

Високий

6

2

8

 

 

Достатній

9

2

4

 

 

Середній

-

5

1

 

 

Початковий

-

-

-

 

Мистецтво

 

 

 

 

 

 

Високий

 

 

 

7

 

Достатній

 

 

 

10

 

Середній

 

 

 

2

 

Початковий

 

 

 

-

На уроках образотворчого мистецтва учні вміють наводити приклади композицій, використовувати лінійну перспективу та виразні засоби для виявлення форми, її конструкції. Розрізняють архітектурні стилі, уміють робити ескізи з натури, з уяви, по пам»яті. На уроках музики і музичного мистецтва на достатньому рівні здатні сприймати та виконувати музичні твори, аналізувати їх художньо-образний зміст із застосуванням спеціальної термінології.

У 2009-2010 н.р у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з образотворчого мистецтва 2 учні були переможцями і 3 – призерами.

Позакласна робота з предметів художньо-естетичного циклу епізодична.

Олійник Л.В. навчально-виховний процес організовує і проводить на засадах гуманізму, поваги до особистості учня. На уроках панує атмосфера святковості, гармонії й доброзичливості, що сприяє передачі аури творів мистецтв та створює позитивну енергію, притаманну мистецтву. Атмосфера співробітництва дозволяє найкраще розкрити творчі здібності школярів.

Виходячи з вищесказаного

НАКАЗУЮ:

1.Схвалити роботу вчителя музики, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва Олійник Людмили Василівни.

2.Оформити і подати до друку у методичні видання матеріали досвіду вчителя Олійник Людмили Василівни.

3.Контроль за виконанням наказу покласти на заступників з навчально-виховної роботи Висовень В.О., Макаревича О.А.

 

 

Директор гімназії                           В.М.Чужа

 

З наказом ознайомлені всі вчителі.

 

                                      

 

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz