Неділя, 20.06.2021, 23:53
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Тематика виробничих нарад
   
2010-2011 н.р.
   
№ п/п Тема
1 Створення моделі інноваційного розвитку гімназії. Шляхи розвитку творчого потенціалу педагогічного колективу
Методична культура вчителя. Управлінська культура і компетентність керівника
Реалізація проблеми формування здорового способу життя. Участь гімназії у програмі "Школа здоров'я"
2 Освітнє середовище гімназії як засіб самореалізації обдарованої дитини
Вивчення рівня розвитку кожного учня, його особистісного потенціалу. Методики проведення досліджень
3 Розвивальна взаємодія вчителя та учнів: умови її оптимізації
Виховання творчих здібностей молодших школярів
4 Технологія експертного оцінювання результатів навчальних досягнень учнів
Що дає і що повинна давати гімназія учням
   
2011-2012 н.р.
   
№ п/п Тема
1 Педагогічне проектування в сучасній школі. Педагогіка, яка турбується про здоров'я дитини
Як підняти якість навчання
2 Технологія життєтворчості – інноваційна основа шкільного життя
Завдання гімназії- дати учням інструмент для розуміння світу
3 Моделювання в системі освіти: модель компетентного учня і випускника гімназії
Від мотивації вчителя- до мотивації учня. Мотивація учня- основа міцних знань
4 Педагогіка оптимізму та успіху. Стратегії і тактика успіху в навчально-виховному процесі
Як виховати дослідника
   
2012-2013 н.р.
   
№ п/п Тема
1 Самостійна робота учнів. Практичні поради вчителю щодо реалізації самостійної роботи учнів
Способи і методи стимулювання обдарованих дітей. Підвищення соціального статусу учнів та їх наставників
2 З досвіду роботи бібліотеки «Формування компетентності учнів засобами інтеграції навчальних дисциплін»
Створення умов для розкриття потенційних можливостей дітей (чи талант сам проб'є собі дорогу?)
3 Модель полікультурного навчально-виховного процесу в гімназії з поглибленим вивченням іноземних мов (англійська, німецька)
Обдарованість: поняття, ознаки, види, методи дослідження
4 Виховуємо у співпраці. Соціальна і життєва практика учнів 12-річної школи
Світовий та вітчизняний досвід роботи з обдарованими дітьми
   
2013-2014 н.р.
   
№ п/п Тема
1 Тренінг «Сучасні педагогічні технології у навчанні здорового способу життя». Здоров'язбережувальна компетентність випускника гімназії
Обдарованій дитині потрібен розвиваючий дискомфорт. Педагогічні критерії ефективності роботи за методом розвиваючого дискомфорту
2 Методики роботи з батьками
Методи залучення учнів до участі в олімпіадіх, конкурсах
3 Формування норм навчальної співпраці через групову роботу
Робота класних керівників по розвитку здібностей учнів
4 Співпраця вчителя та учнів в оцінюванні знань. Оцінювання як інструмент управління якістю освіти
   
2014-2015 н.р.
   
№ п/п Тема
1 Рівень сформованості системного мислення як основа системної діяльності. Методики перевірки знань і вмінь учнів
2 Ступінь втілення ідеї індивідуалізації навчання й особистісного розвитку в період підсумкового повторення
3 Шляхи розвитку педагогічних знань під впливом реалізації особистісно-діяльнісної технології навчання, виховання і розвитку гімназистів
4 Методична палітра інноваційної діяльності (виставка педагогічної творчості)
Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz