Понеділок, 21.06.2021, 00:29
Методичний кабінет Згурівського НВК
zgurivkanvk@gmail.com, nvkzgurivka@gmail.com 





Головна | Реєстрація | Вхід |Сайт НВК|Досягнення учнів|Музей|Географія материків|Цікава географія|Фотоальбоми| f | Вітаю Вас Гість |  
Меню сайту
Професійний ріст
Методика- практика
Педагогіка співпра
Атестація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Характеристика

діяльності соціального педагога Згурівської гімназії

Журавської Інни Миколаївни
у міжатестаційний період

          Журавська Інна Миколаївна має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури. Працює в Згурівській гімназії вчителем української мови та літератури, світової літератури, соціальним педагогом із 2003 року.

   Журавська І.М. не має спеціальної соціально-педагогічної освіти. У своїй діяльності керується Конституцією України, законодавством України, Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, Законом України "Про освіту", Етичним кодексом соціального педагога. Здійснює комплекс заходів з виховання, навчання, розвитку і соціального захисту особистості учня. Вивчає психолого-медико-педагогічні особливості учнів, їх мікросередовище, умови проживання. Виявляє інтереси, потреби, труднощі і проблеми, конфліктні ситуації, відхилення у поведінці дітей, своєчасно надає їм соціальну допомогу і підтримку. Є посередником між дитиною та навчальним закладом, сім'єю, середовищем, спеціалістами різноманітних соціальних служб, відомств та адміністративних органів.

Працює над реалізацією науково-методичної проблеми "Соціалізація учнівської молоді в умовах реформування та гуманізації освіти". Організовує свою діяльність на основі доброзичливості, довіри, в тісній співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Форми  і методи роботи над проблемою "Творча дитина – запорука успішного майбутнього" сприяють розкриттю здібностей, талантів, обдарувань вихованців через їх участь у позакласній роботі, науковій, художній творчості. Проводить діагностику взаємин усіх учасників навчально-виховного процесу: вивчає та оцінює особливості діяльності та розвитку учнів, мікроколективу, шкільного колективу, неформальних молодіжних об'єднань; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків.

Пропагує здоровий спосіб життя. Систематизувала інформаційні матеріали до рубрики "Скарбничка порад для батьків", матеріали до інформаційно-просвітницької рубрики "Цікаво про здоров'я. Скарбниця здоров'я".

 Систематично підвищує рівень соціально-правових знань педагогічних працівників, батьків. Своєчасно складає встановлену звітну документацію.

Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини.

          Учителька щира і добра, з відкритою душею легко вступає в контакт з людьми і розкривається у глибокій людській сутності.

          Доброзичлива підтримка та допомога батьків сприяє особистісному підходу до кожної дитини, створенню атмосфери добра, взаєморозуміння та довіри.

Журавська І.М. відповідає займаній посаді та їй може бути встановлений дев'ятий тарифний розряд.

Директор Згурівської гімназії                                                              В.М. Чужа

підпис)          (ініціали, прізвище)

З характеристикою ознайомлена:

 ___________            І.М.Журавська

          (підпис)          (ініціали, прізвище)

  30 березня 2012 р._

 

АТЕСТАЦІЙНИЙ ЛИСТ

I. Загальні дані

Педагогічний працівник, що атестується,

Журавська Інна Миколаївна

(прізвище, ім'я, по батькові)

Дата народження        31.03.1979

(число, місяць, рік)

Посада, яку займає педагогічний працівник, стаж  роботи на займаній посаді на час атестації          соціальний педагог, 8 років

Загальний стаж педагогічної діяльності (роботи за спеціальністю) 8 років

Освіта (освітньо-кваліфікаційний рівень, найменування навчального закладу, рік його закінчення, спеціальність) повна вища, спеціаліст, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, 2003 рік, "Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і літераучитель української мови та літератури, зарубіжної літератури

Науковий ступінь (вчене звання) _______________немає___________
Підвищення кваліфікації протягом останніх 5 років (з якої спеціальності, номер та дата видачі документа, що підтверджує підвищення кваліфікації)___навчається на пролонгованих проблемно-тематичних курсах для слухачів обласного опорного закладу освіти на базі Вишгородської гімназії "Інтелект" "Впровадження здоров'язберігаючих та здоров'яформуючих технологій у практику роботи Школи сприяння здоров'ю" з 17.11.2010 по грудень 2012 року __

Дата та результати проведення попередньої атестації  не атестувалася як соціальний педагог


Характеристика діяльності

педагогічного працівника у міжатестаційний період

                          Журавська Інна Миколаївна має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури. Працює в Згурівській гімназії вчителем української мови та літератури, світової літератури, соціальним педагогом із 2003 року.

   Журавська І.М. не має спеціальної соціально-педагогічної освіти. У своїй діяльності керується Конституцією України, законодавством України, Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, Законом України "Про освіту", Етичним кодексом соціального педагога. Здійснює комплекс заходів з виховання, навчання, розвитку і соціального захисту особистості учня. Вивчає психолого-медико-педагогічні особливості учнів, їх мікросередовище, умови проживання. Виявляє інтереси, потреби, труднощі і проблеми, конфліктні ситуації, відхилення у поведінці дітей, своєчасно надає їм соціальну допомогу і підтримку. Є посередником між дитиною та навчальним закладом, сім'єю, середовищем, спеціалістами різноманітних соціальних служб, відомств та адміністративних органів.

Працює над реалізацією науково-методичної проблеми "Соціалізація учнівської молоді в умовах реформування та гуманізації освіти". Організовує свою діяльність на основі доброзичливості, довіри, в тісній співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Форми  і методи роботи над проблемою "Творча дитина – запорука успішного майбутнього" сприяють розкриттю здібностей, талантів, обдарувань вихованців через їх участь у позакласній роботі, науковій, художній творчості. Проводить діагностику взаємин усіх учасників навчально-виховного процесу: вивчає та оцінює особливості діяльності та розвитку учнів, мікроколективу, шкільного колективу, неформальних молодіжних об'єднань; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків.

Пропагує здоровий спосіб життя. Систематизувала інформаційні матеріали до рубрики "Скарбничка порад для батьків", матеріали до інформаційно-просвітницької рубрики "Цікаво про здоров'я. Скарбниця здоров'я".

 Систематично підвищує рівень соціально-правових знань педагогічних працівників, батьків. Своєчасно складає встановлену звітну документацію.

Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини.

          Учителька щира і добра, з відкритою душею легко вступає в контакт з людьми і розкривається у глибокій людській сутності.

          Доброзичлива підтримка та допомога батьків сприяє особистісному підходу до кожної дитини, створенню атмосфери добра, взаєморозуміння та довіри.

 

                               II. Результати атестації педагогічного працівника

 

Рішення атестаційної комісії: відповідає займаній посаді.

 

 

 

Методоб'єднання
Виховна робота
Накази
Новини
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © Згурівський НВК, 2014 р.
Створити безкоштовний сайт на uCoz